Oh nee, ik ook niet hoor. Tot nu toe sowieso niet dit seizoen. Mensen aan het nadenken zetten is niet 'woke'. Het directe gepreek dat Chibnall schreef en het inhuren van talentloze mensen om een hokje te kunnen aanvinken dat hij (weliswaar onder strikte orders van de BBC) deed is dat wel. Tot nu toe ben ik best te spreken over het seizoen, na een mindere start met de eerste 2 afleveringen. In ieder geval VEEL beter dan chibnall/jodie/the 'fam'.quote:Op maandag 3 juni 2024 19:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik ben het in zoverre met je eens Danny dat ik het bijv verfrissend had gevonden waarin bijv Capaldi hier tegenaan zou zijn gelopen in een all-black community, dat de boel volledig omgedraaid werd.
Maar ik kreeg niet het 'woke' idee hierbij
Andere Doctorquote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:05 schreef Danny het volgende:
The Doctor is al snel over "it has always been you" Yaz heen voor iemand die hij een uur kent.
hij is the Masterquote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:36 schreef SiGNe het volgende:
Leuke aflevering, al vroeg ik me wel af waarom het bedieningspaneel van het schip van Rogue eruit zagt als een TARDIS console.
The Trickster is ook weleens in de geruchten voorbij gekomen.quote:
weeping angels?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:47 schreef SiGNe het volgende:
[..]
The Trickster is ook weleens in de geruchten voorbij gekomen.
Zou ik fijner vinden want anders krijgen we wéér The Master.
Lijkt af en toe of The Doctor maar 3 vijanden heeft, The Master, De Daleks en de Cybermen.
Jack en the Doctor hadden niets met elkaar op deze intensiteit. Sterker, the Docter heeft Rose zelfs nooit gezoend en Amy zoende the Doctor, en dat was niet wederzijds. River en the Docter hebben niet eens gezoend, maar deze Doctor leert een gozer kennen en de zoen die je wist dat zou komen kwam er ook. Beetje ongeloofwaardig en erin geshoehorned.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:41 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Andere Doctor
Maar 't ging wel snel.. maar volgens mij ging het tussen Jack Harkness en de Doctor destijds ook vrij vlot
Ik vond die D&D dobbelstenen, die muziek en "a new boss" opvallend. Ik dacht dit verwijzingen waren naar The Toymaker en The Maestro. Maar daar werd niks meer mee gedaan.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:36 schreef SiGNe het volgende:
Leuke aflevering, al vroeg ik me wel af waarom het bedieningspaneel van het schip van Rogue eruit zagt als een TARDIS console.
Ik kreeg het gevoel dat Rogue een van de vorige generaties ontmoet heeft, ik zag een blik van herkenning (maar ik kan het mis hebben)quote:Op zondag 9 juni 2024 17:55 schreef Nielsch het volgende:
Hoe wist de The Doctor door het laten zien van zijn vorige versies nou Rogue ervan te overtuigen dat hij niet de shapeshifter was waar hij naar op zoek was?
quote:Op zondag 9 juni 2024 @ 01:00 schreef Danny het volgende:
[..]
Jack en the Doctor hadden niets met elkaar op deze intensiteit. Sterker, the Docter heeft Rose zelfs nooit gezoend en Amy zoende the Doctor, en dat was niet wederzijds. River en the Docter hebben niet eens gezoend, maar deze Doctor leert een gozer kennen en de zoen die je wist dat zou komen kwam er ook. Beetje ongeloofwaardig en erin geshoehorned.
Ben Gatwa's gimmick van janken in elke aflevering ook wel een beetje eentonig aan het vinden. Millie ga ik wel steeds leuker vinden trouwens. Anyway, aflevering krijgt een voldoende. 6.
heel ander soort zoen.quote:
Het is wel kenmerkend voor gay lifequote:Op dinsdag 11 juni 2024 10:25 schreef Danny het volgende:
[..]
heel ander soort zoen.
vriendschappelijke kus staat niet gelijk aan een romantisch beladen kus tussen mensen die van elkaar houden (nadat ze elkaar een uur kennen)
Overigens heeft the Doctor River Song wel een kus gegeven (en Missy ook), maar ook dat had een heel andere lading. Ik vond het gewoon behoorlijk out of character.
En ik weet ook niet of het overdreven flirterige van de Doctor me aanstaat nog. Zijn bijna anti-woke ongepaste opmerkingen zijn zelfs niet meer van deze tijd, maar the Doctor was gewoonweg nooit zo flirterig/oversekst als nu. Stoor me er verder niet aan, maar ik vind het ook niet echt een leuke toevoeging ofzo.
En het feit dat hij zo snel zo in love is met een nevermind personage doet weinig recht aan alle voorgaande 'liefjes'. Classic Who even buiten beschouwing gelaten zijn Rose en River Song toch wat diepgaander geweest, maar dat werd door Chibnall al opzij geschoven door Jodie te laten zeggen dat het altijd Yaz was. Yaz was 'the one'. En nu in één aflevering, die zich afspeelt binnen één avond, is Yaz vergeten en is hij hoteldebotel op wéér een ander.
Tja.
Ja, we zijn verwend door instant seizoenen op streamingdiensten.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:13 schreef Elvi het volgende:
Echt zo kut dat we moeten wachten op deel 2
Ja, die was opeens heel bitchy.quote:En wie is Mrs Flood?! Ik heb echt het idee dat we nog minstens 2 of 3 afleveringen nodig hebben om deze aflevering af te ronden.
Een link met River > Flood kunnen we vergeten lijkt me.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, we zijn verwend door instant seizoenen op streamingdiensten.
Vroeger was dat heel normaal.
[..]
Ja, die was opeens heel bitchy.
Ik ben benieuwd welke kant dat op gaat.
De twist rond Susan Twist vond ik geniaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |