Deze toren is idd nieuw. De vorige (moderne) toren is vernietigd door The Master. Daarvoor zat UNIT volgens mij in de Tower of London en daarvoor weer op andere adressen in de stad.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:38 schreef svann het volgende:
Een echte achter de bank aflevering.
Was dat Unit-hoofdkantoor er altijd al of is dat iets van de laatste paar jaar?
Het lijkt me meer iets voor Amerikaanse superhelden dan voor Dr. Who eigenlijk.
De slechterik is volgens mij enkel nog genoemd, maar niet getoond.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:11 schreef Bensel het volgende:
laatste 2 afleveringen waren sterk en gave het ouderwetse doctor gevoel, met veel intrige, maar ook lichtere momenten (ben nu al fan van die 13 jarige genie (deed me denken aan bart de graaf). Ben nog niet echt overtuigd van de slechterik op het moment.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zeer vocale Trump hater - VEM2012
Je bedoelt dat Susan de moeder van Ruby is?quote:Op maandag 17 juni 2024 11:12 schreef Nielsch het volgende:
Ik denk dat Mrs. Flood de echte Susan is, dus de kleindochter van The Doctor. Ik denk ook dat Ruby de moeder van Susan is.
Nee, Ruby de moeder van Susan. Timey wimey.quote:Op maandag 17 juni 2024 14:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Susan de moeder van Ruby is?
Maar dan blijft de vraag staan wie de moeder van Ruby is...quote:Op maandag 17 juni 2024 15:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee, Ruby de moeder van Susan. Timey wimey.
River Songquote:Op maandag 17 juni 2024 18:17 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Maar dan blijft de vraag staan wie de moeder van Ruby is...
Ruby komt volgend seizoen gewoon weer terug.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 20:50 schreef Danny het volgende:
Hmm, beetje anticlimax. Niet zo sterk als de vorige Wnb. Jammer.
En het lijkt erop dat Ruby tòch vertrekt?
Laat ze dan eerst maar eens antwoord geven op de vraag hoe The Master uit de gouden tand van The Toymaker is gekomen waarin hij zat opgesloten (en wie die tand heeft gestolen).quote:Op zondag 23 juni 2024 20:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Met hetgeen wat Mrs Flood zei vlak voordat ze doodging (en toen ze weer terug kwam), neig ik toch naar de Master.
In ieder geval geen River Song, voormalige companion of iets dergelijks.
Ik ga voor The Tricksterquote:Op maandag 24 juni 2024 09:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Laat ze dan eerst maar eens antwoord geven op de vraag hoe The Master uit de gouden tand van The Toymaker is gekomen waarin hij zat opgesloten (en wie die tand heeft gestolen).
Ik denk dat ze The Storyteller is.
Dit past wel binnen de scope van de Pantheon. Aan de andere kant zou ze dan ondergeschikt zijn aan Sutekh, en haar vreugde nadat ze gered was door de Doctor vertelt misschien toch iets anders.quote:Op maandag 24 juni 2024 13:44 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik ga voor The Trickster
Maar zolang het maar niet wéér The Master is
Qua uiterlijk past die ook veel beter in de rol van de moeder van Ruby, zelfde soort mantel.quote:Op maandag 24 juni 2024 14:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dit past wel binnen de scope van de Pantheon. Aan de andere kant zou ze dan ondergeschikt zijn aan Sutekh, en haar vreugde nadat ze gered was door de Doctor vertelt misschien toch iets anders.
Deels mee eens. Het is echt VEEL beter dan Jodie/Chibnall, maar voor mij is de magie van Doctor Who nog niet terug. Ik heb - op de eerste twee afleveringen na - met plezier gekeken, maar het is nu wel 'maar een serie', waar het voor mij voorheen bijna een religie wasquote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:28 schreef JaapB het volgende:
Na een aanvankelijke stroeve start van dit nieuwe seizoen en het een plek geven van deze nieuwe doctor en zijn compagnon is dat met de afsluitende afleveringen van dit seizoen echt helemaal over.
Het was een diep dal waar de serie uit moest komen met Jodie als laatste doctor en de weg omhoog was stijl en goed.
Nu al uitkijken hoe het zich verder gaat ontwikkelen.
Ik heb het hier even genoemd:quote:Op zondag 23 juni 2024 @ 15:44 schreef Wantie het volgende:
Geen idee of dit is langsgekomen;
In The Empire Of Death zien we een remembered Tardis.
Die was ook het middelpunt van een aantal Tales of the Tardis.
Nee, ze komt volgend seizoen terug.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 @ 20:50 schreef Danny het volgende:
En het lijkt erop dat Ruby tòch vertrekt?
En in ander nieuws: de opnames voor The War Between the Land and the Sea zijn deze week afgerond.Kerstvreugde komt werelden dichterbij in Doctor Who-trailer
Het is bijna kerstmis, en dat betekent: bijna Doctor Who. Voor de kerstspecial Joy to the World is afgelopen week een trailer verschenen.
— Breuls (lees verder)
Volgens het Amsterdamse Disney-kantoor komt de aflevering aan het begin van de avond online, dus ik neem aan om 18:10.quote:Op woensdag 4 december 2024 @ 15:53 schreef Breuls het volgende:
- Joy to the World komt om 17:10 UK time op BBC One en iPlayer - dit betekent dat iPlayer de aflevering dus niet, zoals in het afgelopen seizoen, om middernacht online zet. Het is niet duidelijk of Disney hetzelfde doet.
4:00 herhaling op BBC2quote:
dat staat er niet bijquote:Op woensdag 25 december 2024 19:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Is dat met doventolk, of de 'normale' versie?
quote:Op woensdag 25 december 2024 22:41 schreef SiGNe het volgende:
De eerste klachten over dat het "Woke" is zijn ook alweer binnen
Tja, dat is tegenwoordig een heel vies woord.quote:Op woensdag 25 december 2024 22:41 schreef SiGNe het volgende:
Doctor Who is gelukkig al jaren woke, maar ik zag in deze aflevering niet iets dat eruit sprong als iets waar anti-woke-wappies over konden klagen.quote:Op woensdag 25 december 2024 @ 22:41 schreef SiGNe het volgende:
Blijkbaar is het ze toch gelukt, op Reddit (en van Danny) klachten over anti-mannen grappenquote:Op donderdag 26 december 2024 08:28 schreef Breuls het volgende:
[..]
Doctor Who is gelukkig al jaren woke, maar ik zag in deze aflevering niet iets dat eruit sprong als iets waar anti-woke-wappies over konden klagen.
Maar goed, het is daar toch vaak een beetje spijkers op laag water zoeken.
Zoals?quote:Op donderdag 26 december 2024 @ 13:14 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Blijkbaar is het ze toch gelukt, op Reddit (en van Danny) klachten over anti-mannen grappen![]()
Neuh, just a regular traveler.quote:Wie was die vrouw in die trein overigens? Had het idee dat dat een historisch figuur was maar heb geen idee wie.
Is een lesbische vrouw anno 2024 nog steeds iets dat dermate opmerkelijk/afwijkend is dat het onder een woke-vlaggetje geplaatst moet worden? Hoe is dat, zeker voor Whovians, niet gewoon iets waarvan je weet dat het doodnormaal is?quote:Of was het Agatha Cristie? Maar waarom zou die haar eigen boek lezen in de orient expres?
Maar was in elk geval een lesibische vrouw.. dus woke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |