Waarom twee keer dezelfde snack als je zoveel keuze hebt.quote:Op zondag 21 januari 2024 23:06 schreef Elan het volgende:
Meestal 2 frikandel speciaal 2 kalfs kroket en een kaassouffle.
Met een grote patat oorlog.
Idem. Die tweede vaak satekroket of een vlampijpquote:Op maandag 12 februari 2024 18:10 schreef Smart_ass het volgende:
Twee. En eentje daarvan is altijd een frikandel speciaal.
Echt nog nooit van een vlampijp gehoord maar het klinkt intrigerendquote:Op vrijdag 19 april 2024 20:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Idem. Die tweede vaak satekroket of een vlampijp
Grote versie van een vlammetjequote:Op vrijdag 19 april 2024 22:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Echt nog nooit van een vlampijp gehoord maar het klinkt intrigerend.
Heerlijke frieten in Ossewit gebakken en daar dan stoofsaus overheen .. met een lekkere klodder Belze mayoquote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Daarom maak ik mijn friet liever zelf, onregelmatige handgesneden Bintenfriet in Ossewit, met wat zout en Belgische Mayo. Dat is zo lekker, daar heb je eigenlijk niets meer bij nodig.
Een gemiddeld bakje friet erbij.quote:Op dinsdag 23 april 2024 16:41 schreef Managarm het volgende:
Maar hoeveel patat gaat er bij de snacks? Formaat trog, of een klein bakje? In mijn geval een grote patat mayo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |