Opzich vind ik die flashbacks wel leukquote:Op zondag 21 januari 2024 17:33 schreef Lillibet het volgende:
[..]
zie liever de nieuwe bewoners dan al deze sl's
Max. 1 x per dagquote:Op zondag 21 januari 2024 17:33 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Opzich vind ik die flashbacks wel leuk
sluit me aan bij aarbeienmoesquote:Op zondag 21 januari 2024 17:33 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Opzich vind ik die flashbacks wel leuk
Lekker naar huisje toe zaterdag.quote:Op zondag 21 januari 2024 17:37 schreef missmistreated het volgende:
vreselijk nietszeggend mens die nohanonihah
scherpquote:Op zondag 21 januari 2024 17:37 schreef Lovely het volgende:
Kan deze weer in de op gezet worden
[ afbeelding ]
Of met genomineerd er door, want ik zag een foto op FB dat Tom en Ronahi genomineerd zijn?quote:
De nieuwen staan er ook nog niet in.quote:Op zondag 21 januari 2024 17:37 schreef Lovely het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zet ze daar altijd in dan?quote:Op zondag 21 januari 2024 17:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De nieuwen staan er ook nog niet in.
Geduld is een schone zaak.komt allemaal goedquote:Op zondag 21 januari 2024 17:37 schreef Lovely het volgende:
[ afbeelding ]
Okquote:Op zondag 21 januari 2024 17:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak.komt allemaal goed
Gert maakt de nieuwe fotos maar die heeft ook een leven. Het komt echt er wel in te staan.quote:
Zou kunnen, 4 of zo.quote:Op zondag 21 januari 2024 17:46 schreef Schakeltopia het volgende:
ik vermoed veel meer genomineerden vanwege de fucked up week
Hebben mensen hier een leven?quote:Op zondag 21 januari 2024 17:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gert maakt de nieuwe fotos maar die heeft ook een leven. Het komt echt er wel in te staan.
Er gebeurde eigenlijk heel weinig, maar er was geen voorbeeld voor de deelnemers en voor de kijkers was het ook een programma die nog nooit eerder vertoond was.quote:Op zondag 21 januari 2024 17:37 schreef GayGuy het volgende:
Toch mis ik de tijden van BartSpring in ''t veld, Sabine Wendel, Ruud Bernard, en Willem wel. Het was toen nieuw, en ze waren totaal niet bezig zichzelf te promoten, en waren schaamteloos
Ja, je snapt het niet he.quote:
quote:Op zondag 21 januari 2024 17:46 schreef ben34567 het volgende:
Opnieuw Ashley tegen Tom ? Dat wordt spannend
Bewoners mogen toch geen contact hebben met de buitenwereld? Heeft Ashley wel gehad natuurlijk.quote:Op zondag 21 januari 2024 17:33 schreef chufi het volgende:
Lijkt er op dat Ashley dr haar nog ff extra geblondeerd heeft ... echt mn broek zakt er van af
quote:Op zondag 21 januari 2024 17:54 schreef Was-beer het volgende:
Ariana heeft zich voorgenomen om iets meer te socializen
Komt allemaal goed, we hebben nog geen persbericht en mogen niet van andere sites zomaar gegevens pakken.quote:Op zondag 21 januari 2024 17:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De nieuwen staan er ook nog niet in.
Op zich valt het wel mee. Was maar een halve dag en er zijn nog niet echt populariteit polls na een week waar ze tactisch mee kan doen. Het enige dat ze misschien kon lezen is dat Ariana helemaal niet populair is; en haar dus beter wat kan mijden in het huis.quote:Op zondag 21 januari 2024 17:55 schreef Jockari het volgende:
[..]
Bewoners mogen toch geen contact hebben met de buitenwereld? Heeft Ashley wel gehad natuurlijk.
Mijn hemelquote:Op zondag 21 januari 2024 17:58 schreef espri het volgende:
Asley heeft weer een nieuwe lading schoenen mee
Halve dag maar inderdaad, waarvan ook nog de helft geslapen minstens denk ik. En idd ook omdat het net begonnen is, ook minder van invloed.quote:Op zondag 21 januari 2024 17:57 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Op zich valt het wel mee. Was maar een halve dag en er zijn nog niet echt populariteit polls na een week waar ze tactisch mee kan doen.
Danny (van vorig jaar) die na een maand afwezigheid gewoon terug kon keren met alle voorkennis was lachwekkend.
Maar niet op het aanrecht!quote:Op zondag 21 januari 2024 18:02 schreef BB-King het volgende:
De spruiten, couscous en spekjes worden opgediend.
Als dat niet protten wordt vanavond.
Gisteravond waarschijnlijk al direct ingelicht toen Sonja het aangaf, Sonja bedenktijd gekregen, vanmorgen dan bevestigd. Denk ik.quote:Op zondag 21 januari 2024 18:04 schreef marky het volgende:
[..]
Opzich raar want Ashley was gisteravond al gevraagd of ze terug wilde komen.
Lijkt mij ook wel raar, zo ben je uit het huis en dag later zit je er weer inquote:
zeker raarquote:Op zondag 21 januari 2024 18:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel raar, zo ben je uit het huis en dag later zit je er weer in
Idd ineens 5 mensen erbijquote:Op zondag 21 januari 2024 18:14 schreef Lillibet het volgende:
[..]
zeker raar
en dan terug andere duo's andere mensen
lekker landen met adriana
Even de OP bekijken en de namen op lezenquote:Op zondag 21 januari 2024 18:22 schreef Jockari het volgende:
Ik moet al die nieuwe namen weer terug leren, na een dag amper streamen. Zucht.
paprika en rijst?quote:Op zondag 21 januari 2024 18:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nee Mario, is gewoon boerenkost van nederland/belgie
Ik zie in de OP momenteel nog geen nieuwe staan.quote:Op zondag 21 januari 2024 18:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Even de OP bekijken en de namen op lezen
Spruiten, couscous en spekjesquote:
Die nieuwe heten Jimmy en Dorianaquote:Op zondag 21 januari 2024 18:27 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik zie in de OP momenteel nog geen nieuwe staan.
Yep zie mijn post boven jequote:Op zondag 21 januari 2024 18:27 schreef TheLuckyman het volgende:
Wat een dag om niet veel te volgen. Alles is anders.Hebben ze nieuw eten gekregen eigenlijk? Zag dit niet staan in de streamverslagen.
Ja net zoals vorig week paprika macaroniquote:
Hoe weet je dat ?quote:Op zondag 21 januari 2024 18:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wisten jullie trouwens al dat Vera uit BB 2022 het nichtje is van Jimmy?
Nope. Maar ik ken Jimmy zelfs nog niet. Moet nog even zoeken.quote:Op zondag 21 januari 2024 18:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wisten jullie trouwens al dat Vera uit BB 2022 het nichtje is van Jimmy?
Ik ken Jimmy. En Vera postte zelf vandaag een storyquote:
Leuk! Hij vertelde wel dat hij uit Zeeland (Yerseke) komt.quote:Op zondag 21 januari 2024 18:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ken Jimmy. En Vera postte zelf vandaag een story
Hoe vond die het dat die pas een week later mocht beginnen?quote:Op zondag 21 januari 2024 18:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ah vandaar, ga even checkenquote:Op zondag 21 januari 2024 18:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Yerseke. Goede mosselen (idd, ik ben belg - vlaming)quote:Op zondag 21 januari 2024 18:40 schreef Xilia het volgende:
[..]
Leuk! Hij vertelde wel dat hij uit Zeeland (Yerseke) komt.
Zeker! (ik Zeeuwse in Vlaanderen)quote:Op zondag 21 januari 2024 18:42 schreef Jockari het volgende:
[..]
Yerseke. Goede mosselen (idd, ik ben belg - vlaming)
Spannend! Zeker omdat hij kon meekijken, maar hij had er gigantisch veel zin in. En ik denk dat hij het supergoed gaat doen.quote:Op zondag 21 januari 2024 18:41 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Hoe vond die het dat die pas een week later mocht beginnen?
Anders gaat ze uit dr pannetjequote:Op zondag 21 januari 2024 18:44 schreef Snoozey het volgende:
apart nemen en vragen hoe ze het bedoelt. zegt randy
ja met gouden handschoentjes. pfff
Ook niet inde cosquote:Op zondag 21 januari 2024 18:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ariana scoort niet zo veel punten bij de medebewoners
Gewoon de eerste de beste kans om te nomineren pakken en afserverenquote:Op zondag 21 januari 2024 18:46 schreef ben34567 het volgende:
Tyron krijgt de raad om haar apart te nemen en een gesprek aan te gaan.
We wish you good luck Tyron
zodra ik de kans krijg stuur ik die wegquote:Op zondag 21 januari 2024 18:46 schreef greysbones het volgende:
Lenie moet zich er weer mee bemoeien
Ksssssttt weg
Me2quote:Op zondag 21 januari 2024 18:46 schreef danilel het volgende:
[..]
zodra ik de kans krijg stuur ik die weg
Nee joh, we moeten wat te ergeren hebben.quote:Op zondag 21 januari 2024 18:46 schreef danilel het volgende:
[..]
zodra ik de kans krijg stuur ik die weg
Bah die denkt het echt allemaal te weten en te bepalenquote:Op zondag 21 januari 2024 18:47 schreef espri het volgende:
[..]
Nee joh, we moeten wat te ergeren hebben.
quote:Op zondag 21 januari 2024 18:46 schreef greysbones het volgende:
Lenie moet zich er weer mee bemoeien
Ksssssttt weg
Dat begrijp ik wel. Ze heeft een heel vervelende manier van aandacht vragenquote:Op zondag 21 januari 2024 18:48 schreef Moeraskat het volgende:
Wow. Ik kijk 24u niet en Ashley is eruit, Sonja en Tom blijven. Sonja stapt eruit en Ashley komt terug.
![]()
Ariana is geloof ik niet geliefd daarbinnen.
“Ik voel dat ik bots met Ariana omdat ik haar niet kan peilen”
Randy is denk ik ook niet zo blij met Ariana.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op zondag 21 januari 2024 18:50 schreef Moeraskat het volgende:
Misschien idd een kleurtje in de foto of eronder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”
Nee!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Het is een wonderlijk mens.quote:Op zondag 21 januari 2024 18:44 schreef greysbones het volgende:
Ariana is gewoon nepperdenep
En ze komen er wel achter
dat hoef je niet te melden, dat is hetzelfde als, tom die haalt ademquote:Op zondag 21 januari 2024 18:51 schreef greysbones het volgende:
Ty zit lekker te graaien in zijn broek
lingo, blauw blauwquote:Op zondag 21 januari 2024 18:51 schreef greysbones het volgende:
Misschien last van jeukende ballen?quote:Op zondag 21 januari 2024 18:51 schreef greysbones het volgende:
quote:Op zondag 21 januari 2024 18:52 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat hoef je niet te melden, dat is hetzelfde als, tom die haalt adem
Of de plaatjes van @rinardo Zijn ook handigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's weird being the same age as old people
☺smilies
Ja, ik mag hem ook welquote:Op zondag 21 januari 2024 18:52 schreef Moeraskat het volgende:
Lenie is misschien van de regels en roeptoetert overal doorheen. Maar hij is denk ik wel lief en zorgzaam voor alle bewoners. Zit weinig kwaad in tot nu toe. Die is gewoon een ander leven gewend op het kamp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Ja en dan ook met vrijstelling etc.quote:Op zondag 21 januari 2024 18:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien idd een kleurtje in de foto of eronder?
Nietusquote:Op zondag 21 januari 2024 18:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bij paarden spreken we dan van een "ruin"
Ook goed!quote:
Platzak dusquote:Op zondag 21 januari 2024 18:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nietus![]()
Een ruin heeft geen ballen meer
Witte oog is vrijstelling? Dacht dat zoiets toen was in bb van 22?quote:Op zondag 21 januari 2024 18:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja en dan ook met vrijstelling etc.
Grappig hčquote:
Ty ook??quote:Op zondag 21 januari 2024 19:00 schreef Xilia het volgende:
Wie zitten er nog zonder koffer nu?
Tyron, Tom, Lenie
Nog meer?
Hij klaagde er net overquote:Op zondag 21 januari 2024 19:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ty ook??
Geen idee
Weet Tom en Lenie
Staat inmiddels al nieuwe in. Ik werk hem daar bij als er wat veranderd (en tijd heb)quote:
Was me nog niet eens opgevallenquote:
Misschien kan @Dotteke die in de OP toevoegen?quote:Op zondag 21 januari 2024 19:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Staat inmiddels al nieuwe in. Ik werk hem daar bij als er wat veranderd (en tijd heb)
ledn81 in BB / Het interieur van het BigBrother huis 2024
Top misschien kan je het in FB zetten zodat een mod het in de OP kan plaatsenquote:Op zondag 21 januari 2024 19:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Staat inmiddels al nieuwe in. Ik werk hem daar bij als er wat veranderd (en tijd heb)
ledn81 in BB / Het interieur van het BigBrother huis 2024
Hoi Souryquote:Op zondag 21 januari 2024 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Top misschien kan je het in FB zetten zodat een mod het in de OP kan plaatsen
Kinderachtige gedoe van die koffers elk jaar weer ...quote:Op zondag 21 januari 2024 19:03 schreef Lovely het volgende:
Maar waarom geeft iemand dan geen shirt aan Tyron die loopt nu al dagen in de BB polo
Vind haar echt een stuk ouder over komenquote:Op zondag 21 januari 2024 19:05 schreef Ebinas het volgende:
Over de billen van Alice, die heeft ze ook wel...
[ afbeelding ]
hoe oud is ze?quote:Op zondag 21 januari 2024 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind haar echt een stuk ouder over komen
Nee dat was de dag ervoor al gedaanquote:Op zondag 21 januari 2024 19:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Hebben ze al schoon beddengoed gekregen?
Nadeel is dat ie echt vaak aangepast gaat worden ook en ik kan hem komende tijd ook niet altijd even snel aanpassen.quote:Op zondag 21 januari 2024 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Top misschien kan je het in FB zetten zodat een mod het in de OP kan plaatsen
Zoveel is er niet gebeurd dat eventueel verklapt zou kunnen worden, denk ik dan.quote:Op zondag 21 januari 2024 19:11 schreef Mazikeen het volgende:
Eigenlijk niet eerlijk dat ashley terug is. Ze heeft contact gehad met de buitenwereld
Als de genomineerden zo blijvenquote:Op zondag 21 januari 2024 19:13 schreef ben34567 het volgende:
Ashley komt te goedkoop over bij het brede publiek. Zal blijven weggestemd worden imo
Dat zal er helemaal vanaf gaan hangen wie er tegenover haar staat.quote:Op zondag 21 januari 2024 19:13 schreef ben34567 het volgende:
Ashley komt te goedkoop over bij het brede publiek. Zal blijven weggestemd worden imo
Wil je ze aan bed vast spijkeren ?quote:Op zondag 21 januari 2024 19:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hamer, spijkers en hout in de voorraadkamer?
Kunnen ze een wipje gaan makenquote:Op zondag 21 januari 2024 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wil je ze aan bed vast spijkeren ?
quote:Op zondag 21 januari 2024 19:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kunnen ze een wipje gaan maken
Zijn die 3 genomineerd?quote:Op zondag 21 januari 2024 19:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Polletje dan maar. Wie mag er blijven?
[poll=6599]
ik kies nr 4 , arianaquote:Op zondag 21 januari 2024 19:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Polletje dan maar. Wie mag er blijven?
[poll=6599]
Kon er alleen weinig van makenquote:Op zondag 21 januari 2024 19:20 schreef ledn81 het volgende:
Tom en Rohani hebben het over de poster met de cijfers
Ik ken het omdat mijn dochter het ook geregeld speelt met haar vriendengroepje. Ik weet van haar dat het erg leuk is om zelf te spelen...quote:Op zondag 21 januari 2024 19:20 schreef odie22 het volgende:
ik vind het zo raar dat iedereen kan weerwolven, ik kan het niet , ken ook niemand die het wel kan, heul bijzonder dit ook weer
ik ken het van BB en het wordt ook gedaan in andere RLS's , maar is dat dan het enige wat ze hebben geleerd , verder weten ze 0.0 van hoe het gaat in BB, snaptequote:Op zondag 21 januari 2024 19:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ken het omdat mijn dochter het ook geregeld speelt met haar vriendengroepje. Ik weet van haar dat het erg leuk is om zelf te spelen...
uh?? hahaquote:Op zondag 21 januari 2024 19:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
ZHKH. Bij gebrek aan KH alleen ZH (legeruitdrukking)
na 8 dagen, begint het wel te jeuken jaquote:Op zondag 21 januari 2024 19:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
ZHKH. Bij gebrek aan KH alleen ZH (legeruitdrukking)
quote:Op zondag 21 januari 2024 19:25 schreef odie22 het volgende:
[..]
na 8 dagen, begint het wel te jeuken ja
Tom ook niet. Ik hoor alleen snapte? snapte? snaptequote:
Ze had haar mic onder dr jasquote:Op zondag 21 januari 2024 19:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Tom ook niet. Ik hoor alleen snapte? snapte? snapte
Nee. Ik snap het niet
quote:Op zondag 21 januari 2024 19:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Tom ook niet. Ik hoor alleen snapte? snapte? snapte
Nee. Ik snap het niet
het gaat goed met sonja las ik netquote:Op zondag 21 januari 2024 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze had haar mic onder dr jas
Tom verteld over Sonja
nopequote:Op zondag 21 januari 2024 19:29 schreef rinardo het volgende:
Maar ehhhhh de nieuwe bewoners hebben ook gewoon koffers, hebben die 2 bewoners die geen koffer hadden, deze al terug?
Grote kans dat de stagiaires niet eens meer weten dat 3 mannen hun koffer niet hebben.quote:Op zondag 21 januari 2024 19:29 schreef rinardo het volgende:
Maar ehhhhh de nieuwe bewoners hebben ook gewoon koffers, hebben die 2 bewoners die geen koffer hadden, deze al terug?
Enkel overvliegen hoop ik? Landen schijnt lastig te zijnquote:
Nee, die hebben coins gekregen.quote:Op zondag 21 januari 2024 19:29 schreef rinardo het volgende:
Ariana kan dat wel daarquote:Op zondag 21 januari 2024 19:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Enkel overvliegen hoop ik? Landen schijnt lastig te zijn
Ligt er niet erg charmant bijquote:Op zondag 21 januari 2024 19:26 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
mag je terug heb je een nominasie en dan ga je er zo bij liggen
Ik vind het ook wel armoe dat ze niet echt fatsoenlijk schoonmaak gerei hebbenquote:Op zondag 21 januari 2024 19:36 schreef Ireth het volgende:
Hé ja lekker, met de zachte binnenbezem de hottub schoon scrubben
ja he hij weet heus wel wat wel en niet schoon is om te doenquote:Op zondag 21 januari 2024 19:36 schreef Ireth het volgende:
Hé ja lekker, met de zachte binnenbezem de hottub schoon scrubben
Zo ziet dat er wel uit ja. Met die kleding combiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |