PSV verliest van Ajax en van ons, dan nog maar 4 punten.quote:Op maandag 22 januari 2024 08:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zondag winnen en je kan de rest van dit Eredivisie seizoen schriftelijk afdoen.
Justin Billowquote:Op maandag 22 januari 2024 09:10 schreef Scrummie het volgende:
Jongens. Vandaag is Justin Billow jarig![]()
Maar ook verdrietig; Het is namelijk ook de sterfdag van Reinier Kreijermaat.
Hopelijk woensdag ook winnen dusquote:Op maandag 22 januari 2024 08:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bekerwinst zou nog wel een leuke bijkomstigheid zijn, ja.quote:
Eens!quote:Op maandag 22 januari 2024 09:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bekerwinst zou nog wel een leuke bijkomstigheid zijn, ja.
Moet je wel een betere tweede helft op de mat leggen als gisteren, anders kun je dat vergeten. Al is Twente in uitwedstrijden wel heel zwak.quote:Op maandag 22 januari 2024 08:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je bent zelf stevig.quote:Op maandag 22 januari 2024 10:12 schreef Wotte het volgende:
Stevig programma op de planning met PSV, Twente, AZ en Roma.
Je hoeft niet zo'n bijster hoog niveau te halen om thuis te winnen van Twente denk ik.quote:Op maandag 22 januari 2024 10:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Moet je wel een betere tweede helft op de mat leggen als gisteren, anders kun je dat vergeten. Al is Twente in uitwedstrijden wel heel zwak.
Handige afbeelding wat ik een keer had opgeslagen en is wellicht ook al hier gepost.quote:Op maandag 22 januari 2024 10:12 schreef Wotte het volgende:
Stevig programma op de planning met PSV, Twente, AZ en Roma.
Gernot is een diesel, die moet er nog even inkomenquote:Op maandag 22 januari 2024 11:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo'n bijster hoog niveau te halen om thuis te winnen van Twente denk ik.
Alleen die aanvallende onmacht bij vlagen is toch wel frustrerend. Zeker omdat je drie van je aanvallende reserves niet kunt inbrengen deze periode en sowieso al start met Dilro. Het houdt niet over.
Trauner is het voor mijn gevoel ook een beetje kwijt. Ik zou toch graag Geert naar RCV zien maar Nieuwkoop is nog veel slechter, dus dan moet er echt een rechtsback bij.
Trauner was anders weer ijzersterk gisteren. Als iemand het kwijt is, is het Geert wel.quote:Op maandag 22 januari 2024 11:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo'n bijster hoog niveau te halen om thuis te winnen van Twente denk ik.
Alleen die aanvallende onmacht bij vlagen is toch wel frustrerend. Zeker omdat je drie van je aanvallende reserves niet kunt inbrengen deze periode en sowieso al start met Dilro. Het houdt niet over.
Trauner is het voor mijn gevoel ook een beetje kwijt. Ik zou toch graag Geert naar RCV zien maar Nieuwkoop is nog veel slechter, dus dan moet er echt een rechtsback bij.
De nieuwe Til/Linssenquote:Op maandag 22 januari 2024 13:14 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Ondřej is een leuke jongen.
Maar het was toch ook gewoon een goede eerste helft. Het enige waar je kritisch op kon zijn is Santi die veel kansen om zeep helpt. Maar als het echt niet goed is, zoals bij Twente, dan benoemt Slot het ook. Er gaat simpelweg niet zo veel fout, dan hoef je ook niet voor de bühne heel kritisch te doen in de pers omdat het allemaal wat moeizaam gaat.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:45 schreef Kerftminister het volgende:
Wil niet té negatief zijn, want 3 punten zijn 3 punten en we hebben vaak zat van de no. laatst verloren de afgelopen 10 jaar, maar ik begrijp niet zo goed waarom Slot tijdens de persco weer doet alsof we de eerste helft echt geweldig voetbal speelden. Natuurlijk had je een paar goede kansen, maar het is de no. 18, het zou eerder erg zijn als je niet eens zo'n eerste helft kan neerzetten, want het is natuurlijk niet best dat je met de hakken over de sloot wint van Vitesse.
Wederom, winnen is het belangrijkste en het is vaak zat misgegaan, maar het mag echt wel wat zelfkritischer.
Kut speler, zijn goal was enige goede balcontact, wat een dramatische invalbeurt, Er kwam door zijn uitglijder nog een grote counter voor Vitessequote:Op maandag 22 januari 2024 13:14 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Ondřej is een leuke jongen.
Het was weer een goede eerste helft, maar ik vraag me af of er niet iets structureels fout zit in de tactiek waardoor we niet per se veel grote kansen creëren. Er ligt zelden ruimte achter de verdediging van de tegenstander.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar het was toch ook gewoon een goede eerste helft. Het enige waar je kritisch op kon zijn is Santi die veel kansen om zeep helpt. Maar als het echt niet goed is, zoals bij Twente, dan benoemt Slot het ook. Er gaat simpelweg niet zo veel fout, dan hoef je ook niet voor de bühne heel kritisch te doen in de pers omdat het allemaal wat moeizaam gaat.
Het was, net als tegen NEC, wederom wel een aardige eerste helft, maar de kwalificatie goed of zelfs geweldig zoals ik Slot volgens mij heb horen gebruiken, vind ik echt véél te veel credits.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar het was toch ook gewoon een goede eerste helft. Het enige waar je kritisch op kon zijn is Santi die veel kansen om zeep helpt. Maar als het echt niet goed is, zoals bij Twente, dan benoemt Slot het ook. Er gaat simpelweg niet zo veel fout, dan hoef je ook niet voor de bühne heel kritisch te doen in de pers omdat het allemaal wat moeizaam gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |