Dat klopt helaas, maar Vitesse is op alle gebieden een puinhoopquote:Op zondag 21 januari 2024 20:10 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dit niet alleen een Vitesse-probleem is, maar vooral een maatschappelijk probleem in heel dit land. Zoiets riep Slot laatst ook al en was ik het ontzettend mee eens.
Ach, een paar verdwaalde junkies die dachten dat ze op een house festival waren maar plots naar Vitesse moeten kijken. Kan gebeurenquote:Op zondag 21 januari 2024 20:10 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dit niet alleen een Vitesse-probleem is, maar vooral een maatschappelijk probleem in heel dit land. Zoiets riep Slot laatst ook al en was ik het ontzettend mee eens.
1:05 rechtsonderquote:
Wij hebben nooit pitch invasions in de Kuipquote:Op zondag 21 januari 2024 20:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we maar niet teveel zeggen met onze prachtige netten in het stadion.
Als je die gracht overkomt, verdien je eigenlijk wel een ereronde.quote:Op zondag 21 januari 2024 21:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wij hebben nooit pitch invasions in de Kuip
De afgelopen vijf schoten op goal waren allemaal goals tegen omsquote:
Wat een apenkooi. VInd het vooral zielig voor die security meisjes. Die staan daar 90 minuten naar volkomen doorgeslagen/gesnoven debielen te kijken.quote:
á tientje per uurquote:Op zondag 21 januari 2024 22:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wat een apenkooi. VInd het vooral zielig voor die security meisjes. Die staan daar 90 minuten naar volkomen doorgeslagen/gesnoven debielen te kijken.
Wat denk je dat je anders gaat doen bij Vitessequote:Op zondag 21 januari 2024 22:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wat een apenkooi. VInd het vooral zielig voor die security meisjes. Die staan daar 90 minuten naar volkomen doorgeslagen/gesnoven debielen te kijken.
Ik heb anders vaker drugs gebruikt in de Gelredome dan in de Kuipquote:Op zondag 21 januari 2024 23:13 schreef Wotte het volgende:
Hypocrisie is de Feyenoorder niet vreemd.
Bij de Snollebollekes zeker he boef.quote:Op zondag 21 januari 2024 23:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb anders vaker drugs gebruikt in de Gelredome dan in de Kuip
Das zo’n beetje het enige nut van die troosteloze Sovjet-fabriek @:caland
Dit neem je terugquote:Op zondag 21 januari 2024 23:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind Gurley wel het type voor het Mega Piratenfestijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |