abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 januari 2024 @ 12:51:35 #1
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zondag 21 januari 2024 @ 12:53:37 #2
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212116316
Dat had dus een andere TT moeten zijn, maar die kan ik nu zelf niet meer wijzigen… :')
pi_212116399
Alles klinkt wel heel hebberig :o
  zondag 21 januari 2024 @ 13:03:52 #4
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212116474
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 12:59 schreef BillDauterive het volgende:
Alles klinkt wel heel hebberig :o
Eens.
Ik heb het verzoek ingediend om 'm te laten aanpassen naar wat de bedoeling was…
pi_212116500
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2024 12:35 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Tegenover m'n werk heb ik hem ook nog nooit gezien. Daar staan ook wel es bijzondere auto's bij een sportschooltje waar ao crypto-boef Vasco (deed ook ooit mee aan steenrijk, straatarm*) en leden van z'n Millionairclub trainen :')

*Week er op kwam een collega van me hem tegen in een hotel, ruziënd met iemand waarvan hij geld had geleend. Ging om nog geen ton, maar hij kon het niet terugbetalen. Maar wel stoer doen ik zo'n programma :')
Drenthe moord/misdaadstad 2024 tot nu toe, weer eens iets anders als de Randstad.
pi_212116504
Over wind gesproken:
Vanmorgen nog voor ons ontbijt in Bergen aan Zee:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_212116512
quote:
7s.gif Op zondag 21 januari 2024 13:03 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Eens.
Ik heb het verzoek ingediend om 'm te laten aanpassen naar wat de bedoeling was…
ff wennen zeker :+
pi_212116559
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 13:05 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Drenthe moord/misdaadstad 2024 tot nu toe, weer eens iets anders als de Randstad.
Drenthe is niet eens een stad joh :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_212116572
quote:
7s.gif Op zondag 21 januari 2024 13:03 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Eens.
Done.

Ook het vast en gezekerd stukje hier in de tuin Y
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 21 januari 2024 @ 13:15:08 #11
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zondag 21 januari 2024 @ 13:15:47 #12
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212116629
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 13:06 schreef Blues het volgende:

[..]
ff wennen zeker :+
Ja, zeker na het gebruik maken van de 'nieuwe layout' die ik nu niet overal meer beschikbaar heb…
pi_212117456
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 21:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
De kerstboom dus, voor @:dr_flash

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Deze zijn nieuw. Boerenkool, poffertjes (?) en vermoedelijk haring met uitjes en geld toe als je het op durft te eten.

[ afbeelding ]
wat superleuk zo :D
pi_212117606
Ik was nog vanalles van plan, maar dat liep even anders. Broertje had eerder gezegd tot een uur of 12 vandaag, en vanochtend appten ze toen ze bij hotel weggingen van we lopen jullie kant op, zijn er zo en zo laat. Prima, was nog iets voor twaalven dat ze zouden zijn. Vervolgens bleek alleen dat vriendin nog koffie ging drinken met iemand die hier vlakbij woont, en broer met baby dus nog even bij mij bleef. Dus ze zijn net een klein half uur weg :+ ik had iets van voorinformatie daarover wel fijn gevonden. Want had me nu ingesteld op dan rond 12 weer alleen, even boodschappen, IP aanzetten en dan vanaf 13u lekker op bank enzo, niet op bijna twee uur nog sociaal moeten doen met broertje, maargoed. Het was uiteindelijk prima maar ik ben nu wel beetje leeg.

Dus ik heb net sushi besteld voor de lunch en dan eet ik vanavond erwtensoep. En morgen dan maar kip ketjap maken!
pi_212117716
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 14:00 schreef Blues het volgende:

[..]
wat superleuk zo :D
Dank je. Het is elk jaar weer een feest om de doos met ornamenten uit te pakken. Het heeft een voordeel om een slecht geheugen te hebben. Ik lig elk jaar weer in een deuk om de knoflook en gebraden kalkoen. En de lelijkheid van de avocadotoast en de haring is onovertroffen O+
Spoilers!
pi_212117755
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 14:08 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik was nog vanalles van plan, maar dat liep even anders. Broertje had eerder gezegd tot een uur of 12 vandaag, en vanochtend appten ze toen ze bij hotel weggingen van we lopen jullie kant op, zijn er zo en zo laat. Prima, was nog iets voor twaalven dat ze zouden zijn. Vervolgens bleek alleen dat vriendin nog koffie ging drinken met iemand die hier vlakbij woont, en broer met baby dus nog even bij mij bleef. Dus ze zijn net een klein half uur weg :+ ik had iets van voorinformatie daarover wel fijn gevonden. Want had me nu ingesteld op dan rond 12 weer alleen, even boodschappen, IP aanzetten en dan vanaf 13u lekker op bank enzo, niet op bijna twee uur nog sociaal moeten doen met broertje, maargoed. Het was uiteindelijk prima maar ik ben nu wel beetje leeg.

Dus ik heb net sushi besteld voor de lunch en dan eet ik vanavond erwtensoep. En morgen dan maar kip ketjap maken!
Hee broer, leuk dat je wil blijven maar ik heb plannen. Volgende keer ff laten weten als je wil blijven, ok?
Daaaag
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_212117771
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2024 14:22 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Hee broer, leuk dat je wil blijven maar ik heb plannen. Volgende keer ff laten weten als je wil blijven, ok?
Daaaag
Ja, dat sla ik even op voor volgende keer :D . Dat dat ook gewoon een optie is inderdaad.
pi_212117820
quote:
Zwembad *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_212118098
Rustige zondag hier. Weekmenu gemaakt, boodschappen gedaan en alvast een deel van de ‘samosa wellington’ voorbereid, net als lunch voor 2 dagen. Dadelijk nog even de wellington afmaken en wat overgebleven appels bakken voor bij de havermout ‘s ochtends en dan denk ik met een biertje op de bank naar het veldrijden kijken.
pi_212118785
quote:
10s.gif Op zondag 21 januari 2024 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:

Zwembad *O*
1 vd voorwaarden qua hotel uitkiezen *O* En de stoma-zwembroek deed t goed *O*
pi_212118790
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2024 14:22 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Daaaag
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 14:24 schreef vlindertje89 het volgende:

Ja, dat sla ik even op voor volgende keer :D . Dat dat ook gewoon een optie is inderdaad.
Dit leerde ik ook tijdens mijn therapie.
Het werkt echt!
Jouw grens *O*
pi_212118856
Iemand riep hier eens zo'n stelregel van aanpassen temperatuur en tijd wanneer je dingen opwarmt in de airfryer tov de oventijden die genoemd zijn op de verpakking... help?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 21 januari 2024 @ 16:20:59 #23
63722 z80
I fink you freaky
pi_212119547
Alle moetjes voor vandaag zijn klaar.
Rondje fiets vandaag was met veel tegenwind. De wind komt duidelijk uit een andere hoek, en is niet meer steen koud. Maar aangenaam is het niet.
Verder gans met zuurkool aardappel stamppot als "avond" eten.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_212120446
Rondje gerend en geklommen in Westerbork.

Broertje had uiteindelijk wat excuses gemaakt ("het spijt me dat je kwaad op me was") en had toch de auto mogen lenen. Ik heb heen gereden en hij terug. En we tanken 'm vol als bedankje voor het lenen.

Het was 14 km en 53 hindernissen. De een-na-laatste hindernis was een beetje een Ninja Warrior stijl situatie waar je aan een stang over balken naar de overkant moest springen aan je armen... kostte een paar pogingen om door te krijgen hoe dan. Maar is gelukt *G*
Uiteindelijk totaal geen snelle tijd gelopen maar WEL GEHAALD *O*
En niet koud gehad _O_ we hoefden niet door het water heen! En de modder was nog bevroren!

Nu heb ik slaap & honger :P

@vlindertje89 wat fijn met je nichtje O+
Hoe vond ze het nieuwe kamertje?
@Lonaa drinkze *O*
@z80 een aangename wind staat er idd niet :X
pi_212120583
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Drenthe is niet eens een stad joh :')
Heel Drenthe staat ongeveer gelijk aan een grote stad, drugscriminaliteit in Brabant wordt ook in 1 zin genoemd met de criminaliteit in Rotterdam/Amsterdam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')