Drenthe moord/misdaadstad 2024 tot nu toe, weer eens iets anders als de Randstad.quote:Op zondag 21 januari 2024 12:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Tegenover m'n werk heb ik hem ook nog nooit gezien. Daar staan ook wel es bijzondere auto's bij een sportschooltje waar ao crypto-boef Vasco (deed ook ooit mee aan steenrijk, straatarm*) en leden van z'n Millionairclub trainen![]()
*Week er op kwam een collega van me hem tegen in een hotel, ruziënd met iemand waarvan hij geld had geleend. Ging om nog geen ton, maar hij kon het niet terugbetalen. Maar wel stoer doen ik zo'n programma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ff wennen zekerquote:Op zondag 21 januari 2024 13:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eens.
Ik heb het verzoek ingediend om 'm te laten aanpassen naar wat de bedoeling was…
Drenthe is niet eens een stad johquote:Op zondag 21 januari 2024 13:05 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Drenthe moord/misdaadstad 2024 tot nu toe, weer eens iets anders als de Randstad.
Done.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eens.
Ik heb het verzoek ingediend om 'm te laten aanpassen naar wat de bedoeling was…
Dank!quote:Op zondag 21 januari 2024 13:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Done.
Ook het vast en gezekerd stukje hier in de tuin Y
Ja, zeker na het gebruik maken van de 'nieuwe layout' die ik nu niet overal meer beschikbaar heb…quote:
wat superleuk zoquote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
De kerstboom dus, voor @:dr_flash
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze zijn nieuw. Boerenkool, poffertjes (?) en vermoedelijk haring met uitjes en geld toe als je het op durft te eten.
[ afbeelding ]
Dank je. Het is elk jaar weer een feest om de doos met ornamenten uit te pakken. Het heeft een voordeel om een slecht geheugen te hebben. Ik lig elk jaar weer in een deuk om de knoflook en gebraden kalkoen. En de lelijkheid van de avocadotoast en de haring is onovertroffenquote:
Hee broer, leuk dat je wil blijven maar ik heb plannen. Volgende keer ff laten weten als je wil blijven, ok?quote:Op zondag 21 januari 2024 14:08 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik was nog vanalles van plan, maar dat liep even anders. Broertje had eerder gezegd tot een uur of 12 vandaag, en vanochtend appten ze toen ze bij hotel weggingen van we lopen jullie kant op, zijn er zo en zo laat. Prima, was nog iets voor twaalven dat ze zouden zijn. Vervolgens bleek alleen dat vriendin nog koffie ging drinken met iemand die hier vlakbij woont, en broer met baby dus nog even bij mij bleef. Dus ze zijn net een klein half uur wegik had iets van voorinformatie daarover wel fijn gevonden. Want had me nu ingesteld op dan rond 12 weer alleen, even boodschappen, IP aanzetten en dan vanaf 13u lekker op bank enzo, niet op bijna twee uur nog sociaal moeten doen met broertje, maargoed. Het was uiteindelijk prima maar ik ben nu wel beetje leeg.
Dus ik heb net sushi besteld voor de lunch en dan eet ik vanavond erwtensoep. En morgen dan maar kip ketjap maken!
Ja, dat sla ik even op voor volgende keerquote:Op zondag 21 januari 2024 14:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hee broer, leuk dat je wil blijven maar ik heb plannen. Volgende keer ff laten weten als je wil blijven, ok?
Daaaag
Zwembadquote:Op zondag 21 januari 2024 13:13 schreef Blues het volgende:
Onze travel 'snack'
En spam: (lees vooral ook het onderste deel![]()
! )
golfer in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #33
quote:Op zondag 21 januari 2024 14:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hee broer, leuk dat je wil blijven maar ik heb plannen. Volgende keer ff laten weten als je wil blijven, ok?
Daaaag
Dit leerde ik ook tijdens mijn therapie.quote:Op zondag 21 januari 2024 14:24 schreef vlindertje89 het volgende:
Ja, dat sla ik even op voor volgende keer. Dat dat ook gewoon een optie is inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |