Ik heb het idee dat ze verbeterd zijn.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja je krijgt ze ook, het punt is meer dat het geen doen is.
Ik denk het tweede.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze verbeterd zijn.
Of ik wen er inmiddels aan.
Er is geen tij.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Scrummie probeert wanhopig het tij te keren.
Hij dacht dat het over Berghuis en Bergwijn ging maar is te trots om dat toe te geven.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Scrummie probeert wanhopig het tij te keren.
Ik was laatst bij FC Kip (ja, ik weet het) en daar hadden ze ook papieren rietjes maar een stuk dikker. Dat werkte dan weer wel, het kan dus wel.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En de overheid doet niets!
En de koning maar vliegen!!!
Is dat die veel te dure troep van de immer vervelende Jandino?quote:Op maandag 22 januari 2024 12:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was laatst bij FC Kip (ja, ik weet het) en daar hadden ze ook papieren rietjes maar een stuk dikker. Dat werkte dan weer wel, het kan dus wel.
Oh oke.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij dacht dat het over Berghuis en Bergwijn ging maar is te trots om dat toe te geven.
Wanneer gaat hij nou eens volwassen worden?quote:Op maandag 22 januari 2024 12:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij dacht dat het over Berghuis en Bergwijn ging maar is te trots om dat toe te geven.
Niemand zit in jouw hoofd.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh oke.
Zou je nu weer uit mijn hoofd willen gaan? Anders moet je huur betalen.
Ja. Ik werk in hetzelfde gebouw en had even snel zin in een milkshake.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is dat die veel te dure troep van de immer vervelende Jandino?
Caland is echt zo veranderd, ongekend.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit valt mij zo ontzettend van je tegen.
Wanneer ga je weer op vakantie?quote:Op maandag 22 januari 2024 12:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit valt mij zo ontzettend van je tegen.
Geld uitgeven aan iets waar de ontiegelijk vervelende Jandino bij betrokken is staat voor mij gelijk aan terrorisme subsidiëren.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Caland is echt zo veranderd, ongekend.
Eensquote:Op maandag 22 januari 2024 12:57 schreef GGMM het volgende:
Sinds @:caland een vriendinnetje heeft is z'n hele persoonlijkheid veranderd.
Fijn dat @:scrummie niet zo is.
Met dit verschil dat GGMM de Leo Beenhakkert van Ajax is en ik de Marco van Basten.quote:
Ik dit jaar ook weer eens.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens
Ik ga zelfs carnaval vieren
In Limburg
quote:Op maandag 22 januari 2024 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens
In Limburg
Walgelijk.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens
In Limburg
Dit is echt walgelijk.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens
In Limburg
Eens maat.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:57 schreef GGMM het volgende:
Sinds @:caland een vriendinnetje heeft is z'n hele persoonlijkheid veranderd.
Fijn dat @:scrummie niet zo is.
Ok Henk.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:02 schreef onlogisch het volgende:
De SC laat geen spaan heel van @:Caland
Nu heb ik zin in een aardbeienmilkshake, volgens mij al 20 jaar niet gehadquote:Op maandag 22 januari 2024 12:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een milkshake bij de mcdrive op een snoeihete zomerdag?
Misschien kan je verkleed als één van de typetjes van Jandinoquote:Op maandag 22 januari 2024 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens
In Limburg
Hoe gaat het met afvallen?quote:Op maandag 22 januari 2024 13:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in een aardbeienmilkshake
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |