SPOILER: ClubinfoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De selectie:
Keepers:
Verdedigers:
Middenvelders:
Aanvallers:![]()
eens, is bij vlagen echt enorm dat verschilquote:Op zondag 21 januari 2024 12:18 schreef Saekerhett het volgende:
Twente moet heel snel dat belachelijk lage niveau in uitwedstrijden gaan verbeteren, dit is het tweede seizoen op rij dat het verschil tussen thuis en uit veel te groot is.
quote:
Ook niemand die even zegt van dat doen we nietquote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:32 schreef DrMarten het volgende:
Vallen voetbaltransfers niet onder de boycot?
Zou me moreel gezien enorm tegenvallen van Twente als ze zaken doen met Rusland.
Als er (veel) geld te halen valt, boeit dat opeens niet zoveel meer.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ook niemand die even zegt van dat doen we niet
Iets.met dollartekens denk ik (al zullen het hier roebels zijn).quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:00 schreef Momo het volgende:
Maar voor Ugalde is dat toch ook niet de ideale weg omhoog? Als je eenmaal in Rusland zit zal een echte Europese topclub je ook minder snel binnenhalen. Waarom niet half jaar nog bij Twente blijven, indruk blijven maken en in de zomer weg gaan voor een net zo mooi of nog mooier bedrag ergens elders in Europa in een topcompetitie?
Net alsof die dollartekens niet elders zijn te halen in Europa en ik geloof dat hij de potentie heeft echt mee te draaien in grote competities. Dan verdien je ook veel en haalt er sportief meer uit.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Iets.met dollartekens denk ik (al zullen het hier roebels zijn).
Zakelijk gezien een best goed rendement. Voor 4 miljoen kopen en na een half jaar voor meer dan het drievoudige verkopen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Trieste bende als het door gaat. Twente heeft het geld nu helemaal niet nodig. En Rusland
Alsof hij zich daar druk om maakt. Die oorlog duurt ook niet eeuwig en tot die tijd kun je 5-8x verdienen wat ze je bij Twente betalen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:00 schreef Momo het volgende:
Maar voor Ugalde is dat toch ook niet de ideale weg omhoog? Als je eenmaal in Rusland zit zal een echte Europese topclub je ook minder snel binnenhalen. Waarom niet half jaar nog bij Twente blijven, indruk blijven maken en in de zomer weg gaan voor een net zo mooi of nog mooier bedrag ergens elders in Europa in een topcompetitie?
Als je je geld krijgt uiteraardquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof hij zich daar druk om maakt. Die oorlog duurt ook niet eeuwig en tot die tijd kun je 5-8x verdienen wat ze je bij Twente betalen.
Ik heb onlangs ergens gelezen dat hij z'n carrière bij ons wil beëindigen, maar dan mag hij de overstap wel snel zetten, want hij is ook alweer 31quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:07 schreef Momo het volgende:
Ik zie mensen online praten over Wout Weghorst als vervanger, die zit net een half jaar bij Hoffenheim toch via huur?
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:14 schreef Erosjuhhh het volgende:
Maar goed als hij persoonlijk al rond is ligt z'n hart niet hier. Aanpass'n of oprott'n.
En men maar denken dat een Costa Ricaan afkomstig van de Citygroup al van kleins af aan droomde van Hengelo en omgeving.quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Knap dat je nog werkelijk verbaasd kan zijn daarover.
Bruno Uvini en Christos Tzolis slapen nog altijd in een Twente-pyjama. Jammer dat je hier cynisch en neerbuigend over doet.quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:46 schreef Caland het volgende:
[..]
En men maar denken dat een Costa Ricaan afkomstig van de Citygroup al van kleins af aan droomde van Hengelo en omgeving.
Uviniquote:Op woensdag 24 januari 2024 12:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Bruno Uvini en Christos Tzolis slapen nog altijd in een Twente-pyjama. Jammer dat je hier cynisch en neerbuigend over doet.
Topper was dat zeg. Beetje in het rijtje nashat akramquote:
quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:41 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Topper was dat zeg. Beetje in het rijtje nashat akram
Die had gewoon pech, als hij er een paar had gescoord stond het transferrecord op zijn naam.quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]De Beckham van het Oosten!
Ja, zo kan ik het ookquote:Op woensdag 24 januari 2024 14:13 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Die had gewoon pech, als hij er een paar had gescoord stond het transferrecord op zijn naam.
Valt me ernstig tegen van die jongen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:57 schreef Momo het volgende:
Ugalde sowieso niet bij wedstrijd tegen Feyenoord,ook als de deal dan nog niet rond is.
https://www.twenteinsite.(...)g-fc-twente?twit=643
Mij ookquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:15 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Valt me ernstig tegen van die jongen.
Lekker aan verdiend, hebben het geld hard nodig. Lekker de jeugd doorlaten groeien nu en geen vervanger kopen.quote:
Dat is mooi, eigenlijk de enige voorin daar die er iets van kan.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:57 schreef Momo het volgende:
Ugalde sowieso niet bij wedstrijd tegen Feyenoord,ook als de deal dan nog niet rond is.
https://www.twenteinsite.(...)g-fc-twente?twit=643
Dat is meer iets leuks voor Ajax vind ik.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:07 schreef Momo het volgende:
Ik zie mensen online praten over Wout Weghorst als vervanger, die zit net een half jaar bij Hoffenheim toch via huur?
quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Bruno Uvini en Christos Tzolis slapen nog altijd in een Twente-pyjama. Jammer dat je hier cynisch en neerbuigend over doet.
Opa Ricky gok ik, die kan eigenlijk al een paar jaar niet meer.quote:
En krijgen ze hun geld niet.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 07:01 schreef Bugno3 het volgende:
Over een maandje staan ze in Tukkerland weer vijfdes, maar wel lekker verdiend
Boerenslimheid genot.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 09:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En krijgen ze hun geld niet.
Je ziet hem gewoon 5 seconden lang zo duidelijk voor de bal lopen.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:05 schreef ReMcOrE het volgende:
normaal mist Vlap wat geluk bij het afronden van kansen, is hij wat onfortuinlijk.
maar het zo buitenspel lopen bij een 300% kans is gewoon echt slecht, echt ronduit amateuristisch![]()
en je mag toch aannemen dat hij dat zelf ook ziet in z'n sprint naar de goal, hoe hij staat t.o.v. de balquote:Op zondag 28 januari 2024 15:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je ziet hem gewoon 5 seconden lang zo duidelijk voor de bal lopen.Man man man
Idd.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en je mag toch aannemen dat hij dat zelf ook ziet in z'n sprint naar de goal, hoe hij staat t.o.v. de bal
Ik ging uit van een verlies, zeker zonder manfred, Ricky en grotendeels Sem.quote:Op zondag 28 januari 2024 16:28 schreef ReMcOrE het volgende:
tweede helft op dat schot van Ünüvar na niks laten zien, middenveld en aanval zo goed als onzichtbaar.
maar ja, puntje in de Kuip; prima!
Vooraf teken je er voor. Maar met twee zulke grote kansen in de eerste helft moet er altijd 1 in. Toch jammer.quote:Op zondag 28 januari 2024 16:28 schreef ReMcOrE het volgende:
tweede helft op dat schot van Ünüvar na niks laten zien, middenveld en aanval zo goed als onzichtbaar.
maar ja, puntje in de Kuip; prima!
klopt, met een Vlap zonder verstandsverbijstering hadden we in ieder geval 1 goal gemaakt.quote:Op zondag 28 januari 2024 16:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Vooraf teken je er voor. Maar met twee zulke grote kansen in de eerste helft moet er altijd 1 in. Toch jammer.
Rots moet die bal ook altijd tussen de palen schoten.quote:Op zondag 28 januari 2024 17:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
klopt, met een Vlap zonder verstandsverbijstering hadden we in ieder geval 1 goal gemaakt.
quote:Myron Boadu alsnog naar FC Twente
ENSCHEDE - FC Twente heeft alsnog de slag om Myron Boadu (23) gewonnen. Zijn huidige club AS Monaco was aanvankelijk star, maar stemt nu alsnog in met een verhuur aan de club uit de Eredivisie. Boadu is zojuist met vlucht KL1250 vanuit Nice op Schiphol geland.
Boadu en zijn zaakwaarnemer José Fortes Rodriguez zetten direct hun zinnen op FC Twente, omdat de spits in Frankrijk al bijna twee jaar niet aan spelen toekomt en hij in Nederland langzaam kan toewerken aan zijn topvorm.
Monaco verlangde aanvankelijk de hoofdprijs, maar stemt nu toch in de verhuur aan FC Twente. Boadu vloog donderdagochtend naar Nederland voor de medische keuring en gaat ervan uit dat de clubs de laatste details weten af te ronden.
quote:
Een half jaar een speler huren die twee jaar amper heeft gevoetbald, dan zou ik de vlag niet uithangen nee.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die zal in mei wel wedstrijdfit zijn.
Dat kan Twente toch ook helemaal niet betalen joh? Die gozer heeft 18 miljoen gekost ofzo daar zullen ze echt nog wel een gedeelte van terug willen zien.quote:
Z'n marktwaarde schijnt nu 6 te zijn omdat hij nooit speelt, dusjaquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kan Twente toch ook helemaal niet betalen joh? Die gozer heeft 18 miljoen gekost ofzo daar zullen ze echt nog wel een gedeelte van terug willen zien.
De Ugalde miljoenen zullen lang niet allemaal geïnvesteerd worden lijkt mij.
Die deed het toch best aardig bij Twente vorig seizoen?quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:03 schreef Frutsel het volgende:
En schijnbaar wordt er een miljoen (incl. bonussen) neergelegd voor Salah Eddine
quote:KNVB: FC Twente heeft beste financiële positie van alle eredivisieclubs
Een dag na de laatste werkdag van Paul van der Kraan als algemeen directeur, komt het nieuws dat FC Twente de meest gezonde club is van de eredivisie. Alle clubs worden jaarlijks door de KNVB beoordeeld via het zogenaamde financieel ratingsysteem (FRS). Alleen FC Twente scoorde het maximaal aantal punten. Job Gulikers, docent en onderzoeker bij de HAN University of Applied Sciences zette de cijfers op een rij.
"De sportieve én financiële opmars van FC Twente duurt voort. Door herstructureringen en verstandig financieel beleid heeft men de financiën inmiddels keurig op orde. De maximale score is de ultieme beloning voor het werk van Paul van der Kraan, die stopt op het hoogtepunt", aldus Gulikers.
Ik las het ja, zou mooi zijnquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:03 schreef Frutsel het volgende:
En schijnbaar wordt er een miljoen (incl. bonussen) neergelegd voor Salah Eddine
Die stond zeker niet verkeerd te ballen nee.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die deed het toch best aardig bij Twente vorig seizoen?
Door er eentje meer te maken dan de tegenstanderquote:
Het waren er zelfs 3, alsnog billenknijpen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Door er eentje meer te maken dan de tegenstander
We hebben het over Vitas - Twentequote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:17 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Het waren er zelfs 3, alsnog billenknijpen.
Robin, Ricky & Joshua is 3 toch :pquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
We hebben het over Vitas - Twente
Feyenoord ook gelijk, hoppaaaquote:
Ja zag z'n interview ook nog, hij was zichtbaar licht geëmotioneerd; lekker op de bank alsnog.quote:Op zondag 10 maart 2024 07:52 schreef ReMcOrE het volgende:
Smal deed gisteren extra z'n best leek het wel. Speelde (aanvallend) zeer fanatiek.
Verder prima pot, weer gedomineerd en tegenstander nauwelijks kansen gegund
quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:07 schreef Erosjuhhh het volgende:
Van Hoorenbeeck is definitief overgenomen en Lucas VoH heeft contract tot 2028 getekend
dat heeft hij al bij heel wat meer plaatsen volgens mij.quote:Op zondag 17 maart 2024 22:00 schreef DrMarten het volgende:
Joey Kooij kan beter een tijdje wegblijven uit Enschede denk ik
Verlaag je toch niet tot niveau Arne Slot. Als V Bergen die bal er gewoon inschiet win je met 0-1. Als Bruns oplet bij de cursus professioneel kaarten pakken blijft het 0-0. We geven die man zelf de gelegenheid om te fluiten.quote:Op zondag 17 maart 2024 22:03 schreef ReMcOrE het volgende:
godverdomme wat een zure nederlaag
punt was meer dan verdiend geweest, Van Bergen had natuurlijk zelfs 3 punten op z'n schoen.
en die zaadzak van een Kooij heeft er alles aan gedaan om punten voor ons te voorkomenafgekeurde goal van Boadu, vage beslissingen met overtredingen en niet geven van corners, strooien met kaarten. geen wonder dat er na het laatste fluitsignaal verhaal gehaald werd.
precies, hij vindt zichzelf echt belangrijk en probeert op een totaal verkeerde manier autoriteit / leiding uit te stralen c.q. af te dwingen.quote:Op zondag 17 maart 2024 22:22 schreef Saekerhett het volgende:
Joey Kooij wordt ook helemaal gefileerd door Perez. Het is echt een schande dat de KNVB deze arrogante prutser heeft aangesteld om Eredivisiewedstrijden te fluiten.
Met die kutmaniertjes van hem ook. Geel aan Smal en een minuut erbij, waar gaat dat over
Dat doet Perez eigenlijk elke wedstrijd waar Kooij bij betrokken is wel.quote:Op zondag 17 maart 2024 22:22 schreef Saekerhett het volgende:
Joey Kooij wordt ook helemaal gefileerd door Perez.
Mooiste voorbeeld is dat hij V Wolfswinkel raakt (onopzettelijk) en niet op of om kijkt. Normale scheidsrechters gaan even informeren of het gaat, Kooij niet.quote:Op zondag 17 maart 2024 22:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
precies, hij vindt zichzelf echt belangrijk en probeert op een totaal verkeerde manier autoriteit / leiding uit te stralen c.q. af te dwingen.
quote:Op zondag 17 maart 2024 22:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Mooiste voorbeeld is dat hij V Wolfswinkel raakt (onopzettelijk) en niet op of om kijkt. Normale scheidsrechters gaan even informeren of het gaat, Kooij niet.
Maar ik blijf er bij, we geven hem zelf de gelegenheid om zo bepalend te zijn. Je kent hem toch. Wees slim.
Misschien volgende keer niet vanaf minuut 5 beginnen met tijdrekken.quote:Op zondag 17 maart 2024 22:03 schreef ReMcOrE het volgende:
godverdomme wat een zure nederlaag
punt was meer dan verdiend geweest, Van Bergen had natuurlijk zelfs 3 punten op z'n schoen.
en die zaadzak van een Kooij heeft er alles aan gedaan om punten voor ons te voorkomenafgekeurde goal van Boadu, vage beslissingen met overtredingen en niet geven van corners, strooien met kaarten. geen wonder dat er na het laatste fluitsignaal verhaal gehaald werd.
Daar hebben Bas Nijhuis en Serdar Gözübüyük ook een handje van.quote:Op zondag 17 maart 2024 22:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
precies, hij vindt zichzelf echt belangrijk en probeert op een totaal verkeerde manier autoriteit / leiding uit te stralen c.q. af te dwingen.
Direct afscheid nemen van deze veroordeelde recidivist. Ook in het licht van de zaak-Lukoki destijds.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:09 schreef Erosjuhhh het volgende:
Brenet een maand brommen.
Hopelijk pas na t seizoen.
Hij ging al weg einde seizoen. Liever 3e plek met hem, dan 4e plek zonder hem imo.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:12 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Direct afscheid nemen van deze veroordeelde recidivist. Ook in het licht van de zaak-Lukoki destijds.
Weg.
Ja dat damesvoetbal boeit me vrijwel niks eigenlijk.quote:Op zondag 31 maart 2024 17:03 schreef Shivo het volgende:
Vrouwen 7 punten voor op #2 met nog drie wedstrijden te gaangoede comeback na dat verschrikkelijke seizoens einde van vorig jaar.
Ja geef een aap een oud Twente shirt en je kan het hier posten.quote:
Hele gunstige uitslag. Niet meer weggeven nuquote:Op woensdag 3 april 2024 20:37 schreef DrMarten het volgende:
Gunstige uitslag in Almelo. Vanavond 3 punten meenemen uit Heerenveen en het gaatje met AZ is weer wat comfortabeler
Ik ben normaal niet zo van het Calimero, maar het zit bepaald niet mee de afgelopen weken zeg.quote:Op woensdag 3 april 2024 23:00 schreef ReMcOrE het volgende:
Heracles bezorgt ons een (onverwachte) meevaller door AZ op te rollen.
Alleen jammer dat we er minimaal van profiteren, onder andere door nog 2 grote kansen niet te benutten![]()
2x een 2 doelpunten voorsprong weggeven is gewoon niet goed genoeg.quote:Op woensdag 3 april 2024 23:00 schreef ReMcOrE het volgende:
Heracles bezorgt ons een (onverwachte) meevaller door AZ op te rollen.
Alleen jammer dat we er minimaal van profiteren, onder andere door nog 2 grote kansen niet te benutten![]()
Als je er zelf drie maakt moet je altijd winnen, zo simpel is het dan ook wel weer.quote:Op woensdag 3 april 2024 23:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
2x een 2 doelpunten voorsprong weggeven is gewoon niet goed genoeg.
Niet om aan te gluren deze pot.quote:Op zondag 14 april 2024 18:27 schreef ReMcOrE het volgende:
gênante vertoning van onze kant tot nu toe, echt fletsweinig dreiging, nauwelijks kansen en vaak gewoon slordig en slap
Die post gaat ook over vandaagquote:Op zondag 14 april 2024 18:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Deze post is ook wel van toepassing op vandaag.
Niet om aan te gluren deze pot.
Als je zo blijft spelen de laatste wedstijden mag je alleen maar hopen dat AZ nog slechter is.
Ik stap zo op de metro om hem buiten op te wachten. Namens iedereen die er een hekel aan heeft.quote:Op zondag 14 april 2024 18:30 schreef DrMarten het volgende:
En die gozer met die megafoon moeten ze het stadion uitgooien.
Goeiemorgen.... ik dacht dat ik 7 april zag staanquote:Op zondag 14 april 2024 18:31 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Die post gaat ook over vandaag![]()
Wat een zaadpot
Had verder niets te doen.quote:ChatGPT 3.5
User
Schrijf een stukje op Linkedin in over Wout Weghorst die graag bij fc Twente wil solliciteren, in het Twents
ChatGPT
"Wout Weghorst hef zien ogen loaten vallen op FC Twente en wil der gearn solliciteren. Met zien indrukwekkende staat van dienst en onmeunige passie veur de club, zol e ne prachtige aanwinst wean. Det Twentse bloed kriej d'r nit zomaar oet. Hopelijk kriegt e de kans um zien talent en toewijding te laoten zien bie FC Twente. Good goan, Wout!"
User
Maak het platter en meer Twents
ChatGPT
"Wout Weghorst hef zien zin in FC Twente kregen en wil doar heel graag an de slag. Met zien geweldige track record en nen helen hoop passie veur de club, zol e doar 'n echte versterking wean. Det Twentse blood, det krieg ie d'r nit zomaar oet. Hopelijk krig e de kans um zien talent en toewijding te loaten zeen bie FC Twente. Good goan, Wout!"
User
Overdrijf het iets meer en nog platter en meer Twents
ChatGPT
"Nou jonges, Wout Weghorst hef zin an FC Twente kregen en wil doar gewoon 'n deel van 't meubilair worden. Met zien indrukwekkende prestaties en nen helen bult liefde veur de club, zol e doar gewoon 'n stukkie Twentse geschiedenis worden. Det Twentse blood, det krieg ie d'r nit zomaar oet. Hopelijk krig e de kans um zien talent en toewijding te loaten zeen bie FC Twente. Good goan, Wout! Loat de ballen mar rollen!"
User
Nog mooier en nog platter
ChatGPT
"Nou moat ie toch 'ns heurn, Wout Weghorst hef 't in 'n kop kregen: hee wil gewoon bi-j FC Twente an de bak. Met zien gigantische skills en 'n haandvol liefde veur de club, kump hee doar gewoon bi-j de inboedel. Det Twentse blood, det is pas echt! Hopelijk geet de deure open veur Wout um zien talent en toewijding te loaten zien bi-j FC Twente. Good goan, Wout! Loat de klok maor slaon!"
User
Maak het nog extravaganter
ChatGPT
"Nou, as de wind waait, kump Wout Weghorst aangeschoffeld met nen dik verlangen: hee wil gewoon met de geit'n dansen bi-j FC Twente! Met zien monstrueuze talent en 'n kachel vol liefde veur de club, slat hee doar gewoon bi-j de pann'n van 't dak. Det Twentse blood, det kook oawer! Hopelijk trekt de hemel open veur Wout um zien kunsten en kearlsheid te loaten schitteren bi-j FC Twente. Good goan, Wout! Loat de aardappel'n mar roetsen
Mooie rol voor Obladie Obladaquote:
Absoluut, dat ie maar voor altijd blijven mag.quote:Op woensdag 17 april 2024 10:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mooie rol voor Obladie Oblada
Wij hoeven die domme kampsjaak helemaal niet. Hoop ik.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:37 schreef Shivo het volgende:
Zou jammer zijn als Oosting voor een laterale overstap naar Feyenoord gaat. Lijkt me nauwelijks een verbetering. Doe het nog een jaar goed bij Twente en je kunt in Duitsland aan de slag.
Zat net te kijken, prachtig. Joshua gauw de bak in, kan hij Europees meespelen volgend seizoen.quote:
quote:In dit geval komt er een beslissingsduel of een beslissingswedstrijdenreeks om de derde plaats en daarmee Champions League-voetbal.
De wedstrijd vindt niet alleen plaats bij deze specifieke uitslagen overigens. Als AZ bijvoorbeeld met 2-1 wint van Utrecht en Twente met 2-2 gelijkspeelt in Zwolle, wordt het duel ook gespeeld. Het gaat erom dat de ploegen een gelijk aantal doelpunten heeft gemaakt gedurende het seizoen.
Ik zie Utrecht gewoon winnen van AZquote:Op zaterdag 18 mei 2024 15:35 schreef TwenteFC het volgende:
Wordt zo hard geroepen van alle kanten dat we gewoon even winnen van Zwolle, dat het feestje van Bram van Polen in duigen gaat vallen, dat het leuke tripje naar Ibiza door gaat, de burgemeester die je er aan moet helpen herinneren dat Twente in het rood speelt die vCL al aan het inplannen is dat ik denk dat we met 4-0 eraf gaan in Zwollen.
Ben ik de enige die het al ziet gebeuren? Zou echt typisch zijn.
Het is wel typisch Twente jaquote:Op zaterdag 18 mei 2024 15:35 schreef TwenteFC het volgende:
Wordt zo hard geroepen van alle kanten dat we gewoon even winnen van Zwolle, dat het feestje van Bram van Polen in duigen gaat vallen, dat het leuke tripje naar Ibiza door gaat, de burgemeester die je er aan moet helpen herinneren dat Twente in het rood speelt die vCL al aan het inplannen is dat ik denk dat we met 4-0 eraf gaan in Zwollen.
Ben ik de enige die het al ziet gebeuren? Zou echt typisch zijn.
Of toch welquote:Op zondag 19 mei 2024 15:29 schreef DrMarten het volgende:
Van Utrecht moeten we het iig niet hebben.
Bas Nijhuis fluit daar, dus ik gok op een penalty voor Utrecht in de 93e minuutquote:
Ja die rode kaart was ook omdat hij anders vanacht niet thuis kan slapen.quote:Op zondag 19 mei 2024 16:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bas Nijhuis fluit daar, dus ik gok op een penalty voor Utrecht in de 93e minuut
AZ speelde gelijkquote:
Inderdaad. De liveblog van NOS melde het. Maar zie overal anders 3-3. Maar gewoon op eigen kracht gedaan.quote:
Ik denk dat je nu wat hoger staat dan waar je hoort.quote:Op zondag 19 mei 2024 23:18 schreef trein2000 het volgende:
Die beelden bij FBK en op de snelweg.
6 jaar na de degradatie terug waar we horen. Machtig mooi.
FC Twente weet welke tegenstanders het kan treffen in de derde voorronde van de Champions League. De nummer drie van de Eredivisie wacht een tweeluik met LOSC Lille, Rangers FC, Red Bull Salzburg of Slavia Praag.quote:Op zondag 19 mei 2024 17:02 schreef RamboDirk het volgende:
22 juli Juventus loten
6 augustus weer aan de bak
De nacompetitie is nog bezig en we hebben al 2 nieuwe spelers binnenquote:
Ja ze moeten ook wel, na t en is er weinig tijd met voorbereidingenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De nacompetitie is nog bezig en we hebben al 2 nieuwe spelers binnenIs ook wel eens anders geweest
ik zag hem ook net, WTF! maar goed, daarvoor dus de 'mindere' clubs waardoor de meeste punten al binnen zouden moeten zijn. als we die in deze 5 wedstrijden nog moeten halen, voor een betere plek en/of voor Europees voetbal, dan is dat eigen schuld.quote:Op woensdag 19 juni 2024 09:17 schreef Frutsel het volgende:
Leuk einde van de komende competitie...
Laatste 5 speelrondes
Twente-PSV
Sparta-Twente
Twente-Utrecht
Twente-AZ
Ajax-Twente
Zo is dat.quote:Op woensdag 19 juni 2024 10:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zag hem ook net, WTF! maar goed, daarvoor dus de 'mindere' clubs waardoor de meeste punten al binnen zouden moeten zijn. als we die in deze 5 wedstrijden nog moeten halen, voor een betere plek en/of voor Europees voetbal, dan is dat eigen schuld.
Ach, je moet het maar zo zien: die tegenstanders krijgen het ook lastig.quote:Op woensdag 19 juni 2024 09:17 schreef Frutsel het volgende:
Leuk einde van de komende competitie...
Laatste 5 speelrondes
Twente-PSV
Sparta-Twente
Twente-Utrecht
Twente-AZ
Ajax-Twente
Sta aan de andere kant. Stellage uit een kraan gedonderd. Zo’n theaterding waar een spandoek aan hing. Naar het zich laat aanzien meerdere gewonden.quote:
Traumahelikopter ookquote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ambulance op het veld nu. Meerdere sirenes.
Zelfs een Duitse traumahelikopter erbij dusquote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
https://112twente.nl/nieu(...)-twente-in-geesteren
Nou ze zijn er nog niet hoor.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Zelfs een Duitse traumahelikopter erbij dus
Volkomen debiel. Duitse ambulance nu.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een bizar idiote constructie.
Ook niemand die even dacht vooraf dat het misschien niet zo handig was om daar mensen onder te laten staanquote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een bizar idiote constructie.
Met een last boven mensen is vragen om problemen.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 19:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook niemand die even dacht vooraf dat het misschien niet zo handig was om daar mensen onder te laten staan
Stukje Tukkers
Tubantiaquote:Tien supporters raakten gewond, waarvan twee ernstig. Dat liet Anko Postma, burgemeester van de gemeente Tubbergen, zaterdagavond weten. Alle tien gewonden zijn overgebracht naar het ziekenhuis.
Hebben ze nog mazzel. Die balk landde grotendeels binnen de boarding, deels op de goal. Als hij een halve meter verder naar achter valt kun je die aantallen kwadrateren.quote:
Die zie je hier vaker dan de Nederlandse, dus zo bijzonder is dat niet.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 18:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Zelfs een Duitse traumahelikopter erbij dus
Hopelijk gebeurt dit vaker en sneller.quote:Op maandag 8 juli 2024 19:29 schreef vaarsuvius het volgende:
Justitie eist maandenlange celstraffen tegen relschoppers FC Twente - Hammarby
Goed bezig Justitia, weg met die bavianen
Nu nog hopen dat de rechter er in meegaat.quote:Op maandag 8 juli 2024 19:29 schreef vaarsuvius het volgende:
Justitie eist maandenlange celstraffen tegen relschoppers FC Twente - Hammarby
Goed bezig Justitia, weg met die bavianen
Waarom ziet het eruit alsof iemand water heeft gemorst?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:06 schreef Erosjuhhh het volgende:
Ik sla t uitshirt dit jaar ff over. Waarschijnlijk wordt het 3e shirt supertof, dat ze geen tijd en aandacht over hadden voor dit shirt.
[ afbeelding ]
Nee nee, dat is de plattegrond van eanske.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Waarom ziet het eruit alsof iemand water heeft gemorst?
Nog erger dan Brainfart.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Echt, dat ELEKTRAMAT boven het logo![]()
Ik las dat het de regio Twente voor moet stellen. Ik haal het er niet uit en helemaal op afstand is het gewoon een grijze vlekquote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:53 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Nee nee, dat is de plattegrond van eanske.
Ja same, ik zie het ook niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik las dat het de regio Twente voor moet stellen. Ik haal het er niet uit en helemaal op afstand is het gewoon een grijze vlek
Voor de meesten is dat van dichtbij ook zo.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik las dat het de regio Twente voor moet stellen. Ik haal het er niet uit en helemaal op afstand is het gewoon een grijze vlek
matig...quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:06 schreef Erosjuhhh het volgende:
Ik sla t uitshirt dit jaar ff over. Waarschijnlijk wordt het 3e shirt supertof, dat ze geen tijd en aandacht over hadden voor dit shirt.
[ afbeelding ]
En deze appiehapselectie van FC Twente kan daar vooral meer van leren dan met Daantje Rots naar Bernabeu te gaan.quote:
Ze hebben het team aardig bij elkaar gehouden en ik kan me niet voorstellen dat het nog een keer zo mis gaat als tegen Fenerbahçe uit. Denk dat Twente aardig taai gaat zijn tegen Salzburg.quote:Op maandag 22 juli 2024 12:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En deze appiehapselectie van FC Twente kan daar vooral meer van leren dan met Daantje Rots naar Bernabeu te gaan.
quote:FC Twente-aanvoerder Robin Pröpper op weg naar Rangers FC
Een kleine week voor het eerste optreden van FC Twente in de voorronde van de Champions League bij Red Bull Salzburg dreigt FC Twente aanvoerder Robin Pröpper kwijt te raken. De 30-jarige centrale verdediger is op weg naar het Schotse Rangers FC. De kans is groot dat de overgang op korte termijn wordt beklonken.
FC Twente brak vorig seizoen het contract van Pröpper open. Hij verlengde toen zijn verbintenis tot en met 2027. Pröpper gaf aan aan dat hij het geen straf zou vinden om zijn loopbaan af te sluiten in Enschede. Tegelijkertijd stond hij ook nog open voor een nieuw buitenlands avontuur. Dat lijkt er nu te gaan komen voor Pröpper, die drie jaar succesvol is geweest bij FC Twente. Hij kwam destijds transfervrij over van Heracles. Bij Rangers is sinds kort oud- FC Twente-trainer Andries Ulderink aan het werk.
Leider van de groep
Met Pröpper verliest FC Twente één van de leiders van de groep. Een steunpilaar die zowel binnen als buiten het veld een prominente rol bij de club. Met Mees Hilgers, Max Bruns, Alec van Hoorenbeeck en Julian Mesbahi heeft FC Twente nog vier vrije verdedigers. De timing van het nakende vertrek is voor trainer Joseph Oosting vervelend, want dinsdag wacht in Salzburg Red Bull. Volgende week begint de competitie met een uitwedstrijd bij NEC.
Zou een beste aderlating zijn. Ben benieuwd wat voor transfersom daar tegenover staat.quote:
3 miljoen ofzo las/hoorde ik ergensquote:Op woensdag 31 juli 2024 12:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zou een beste aderlating zijn. Ben benieuwd wat voor transfersom daar tegenover staat.
Wat? Dat is een fooi, geen transfersom.quote:
Best een smak geld voor iemand van 30 die nooit verder is gekomen dan Twente toch?quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wat? Dat is een fooi, geen transfersom.
Hij heeft nog 3 jaar contract
Zeker een smak geld, mocht hij in Twente blijven, kunnen we meer geld verdienen dmv resultaten die met hem behaald worden.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Best een smak geld voor iemand van 30 die nooit verder is gekomen dan Twente toch?
Ja, hij heeft recentelijk verlengt maar wel onder de voorwaarde dat Twente mee zou werken aan een transfer als er een interesante club zou komen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wat? Dat is een fooi, geen transfersom.
Hij heeft nog 3 jaar contract
Het is een degelijke speler, maar ook niet echt een geweldenaar. Ik zou zelf liever iemand als Trauner hebben.quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:53 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Ja, hij heeft recentelijk verlengt maar wel onder de voorwaarde dat Twente mee zou werken aan een transfer als er een interesante club zou komen.
Het was dus of dit of transfervrij.
Hopelijk haalt bruggink een goede versterking voor Propper.
1 goaltje verschil. Prima speelbaar nog.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:31 schreef ReMcOrE het volgende:
aan het eind van beide helften een goal tegen krijgen#passdoorhetmidden #eigenglazen #zwarereturn
toen ik postte stond het 2-0.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
1 goaltje verschil. Prima speelbaar nog.
Ja maar niet 5x in 1 wedstrijd door dezelfde speler. By far de zwakste schakels die backsquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:39 schreef Erosjuhhh het volgende:
Domme fout van die pass, hoort erbij helaas.
Gelukkig doet vlap het als je het niet verwacht.
Tu du du du du, tu du du du du.
Twente mist duidelijk Pröpper, smal en sadilek.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja maar niet 5x in 1 wedstrijd door dezelfde speler. By far de zwakste schakels die backs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |