SPOILER: ClubinfoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De selectie:
Keepers:
Verdedigers:
Middenvelders:
Aanvallers:![]()
eens, is bij vlagen echt enorm dat verschilquote:Op zondag 21 januari 2024 12:18 schreef Saekerhett het volgende:
Twente moet heel snel dat belachelijk lage niveau in uitwedstrijden gaan verbeteren, dit is het tweede seizoen op rij dat het verschil tussen thuis en uit veel te groot is.
quote:
Ook niemand die even zegt van dat doen we nietquote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:32 schreef DrMarten het volgende:
Vallen voetbaltransfers niet onder de boycot?
Zou me moreel gezien enorm tegenvallen van Twente als ze zaken doen met Rusland.
Als er (veel) geld te halen valt, boeit dat opeens niet zoveel meer.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ook niemand die even zegt van dat doen we niet
Iets.met dollartekens denk ik (al zullen het hier roebels zijn).quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:00 schreef Momo het volgende:
Maar voor Ugalde is dat toch ook niet de ideale weg omhoog? Als je eenmaal in Rusland zit zal een echte Europese topclub je ook minder snel binnenhalen. Waarom niet half jaar nog bij Twente blijven, indruk blijven maken en in de zomer weg gaan voor een net zo mooi of nog mooier bedrag ergens elders in Europa in een topcompetitie?
Net alsof die dollartekens niet elders zijn te halen in Europa en ik geloof dat hij de potentie heeft echt mee te draaien in grote competities. Dan verdien je ook veel en haalt er sportief meer uit.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Iets.met dollartekens denk ik (al zullen het hier roebels zijn).
Zakelijk gezien een best goed rendement. Voor 4 miljoen kopen en na een half jaar voor meer dan het drievoudige verkopen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Trieste bende als het door gaat. Twente heeft het geld nu helemaal niet nodig. En Rusland
Alsof hij zich daar druk om maakt. Die oorlog duurt ook niet eeuwig en tot die tijd kun je 5-8x verdienen wat ze je bij Twente betalen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:00 schreef Momo het volgende:
Maar voor Ugalde is dat toch ook niet de ideale weg omhoog? Als je eenmaal in Rusland zit zal een echte Europese topclub je ook minder snel binnenhalen. Waarom niet half jaar nog bij Twente blijven, indruk blijven maken en in de zomer weg gaan voor een net zo mooi of nog mooier bedrag ergens elders in Europa in een topcompetitie?
Als je je geld krijgt uiteraardquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof hij zich daar druk om maakt. Die oorlog duurt ook niet eeuwig en tot die tijd kun je 5-8x verdienen wat ze je bij Twente betalen.
Ik heb onlangs ergens gelezen dat hij z'n carrière bij ons wil beëindigen, maar dan mag hij de overstap wel snel zetten, want hij is ook alweer 31quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:07 schreef Momo het volgende:
Ik zie mensen online praten over Wout Weghorst als vervanger, die zit net een half jaar bij Hoffenheim toch via huur?
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:14 schreef Erosjuhhh het volgende:
Maar goed als hij persoonlijk al rond is ligt z'n hart niet hier. Aanpass'n of oprott'n.
En men maar denken dat een Costa Ricaan afkomstig van de Citygroup al van kleins af aan droomde van Hengelo en omgeving.quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Knap dat je nog werkelijk verbaasd kan zijn daarover.
Bruno Uvini en Christos Tzolis slapen nog altijd in een Twente-pyjama. Jammer dat je hier cynisch en neerbuigend over doet.quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:46 schreef Caland het volgende:
[..]
En men maar denken dat een Costa Ricaan afkomstig van de Citygroup al van kleins af aan droomde van Hengelo en omgeving.
Uviniquote:Op woensdag 24 januari 2024 12:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Bruno Uvini en Christos Tzolis slapen nog altijd in een Twente-pyjama. Jammer dat je hier cynisch en neerbuigend over doet.
Topper was dat zeg. Beetje in het rijtje nashat akramquote:
quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:41 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Topper was dat zeg. Beetje in het rijtje nashat akram
Die had gewoon pech, als hij er een paar had gescoord stond het transferrecord op zijn naam.quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]De Beckham van het Oosten!
Ja, zo kan ik het ookquote:Op woensdag 24 januari 2024 14:13 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Die had gewoon pech, als hij er een paar had gescoord stond het transferrecord op zijn naam.
Valt me ernstig tegen van die jongen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:57 schreef Momo het volgende:
Ugalde sowieso niet bij wedstrijd tegen Feyenoord,ook als de deal dan nog niet rond is.
https://www.twenteinsite.(...)g-fc-twente?twit=643
Mij ookquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:15 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Valt me ernstig tegen van die jongen.
Lekker aan verdiend, hebben het geld hard nodig. Lekker de jeugd doorlaten groeien nu en geen vervanger kopen.quote:
Dat is mooi, eigenlijk de enige voorin daar die er iets van kan.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:57 schreef Momo het volgende:
Ugalde sowieso niet bij wedstrijd tegen Feyenoord,ook als de deal dan nog niet rond is.
https://www.twenteinsite.(...)g-fc-twente?twit=643
Dat is meer iets leuks voor Ajax vind ik.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:07 schreef Momo het volgende:
Ik zie mensen online praten over Wout Weghorst als vervanger, die zit net een half jaar bij Hoffenheim toch via huur?
quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Bruno Uvini en Christos Tzolis slapen nog altijd in een Twente-pyjama. Jammer dat je hier cynisch en neerbuigend over doet.
Opa Ricky gok ik, die kan eigenlijk al een paar jaar niet meer.quote:
En krijgen ze hun geld niet.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 07:01 schreef Bugno3 het volgende:
Over een maandje staan ze in Tukkerland weer vijfdes, maar wel lekker verdiend
Boerenslimheid genot.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 09:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En krijgen ze hun geld niet.
Je ziet hem gewoon 5 seconden lang zo duidelijk voor de bal lopen.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:05 schreef ReMcOrE het volgende:
normaal mist Vlap wat geluk bij het afronden van kansen, is hij wat onfortuinlijk.
maar het zo buitenspel lopen bij een 300% kans is gewoon echt slecht, echt ronduit amateuristisch![]()
en je mag toch aannemen dat hij dat zelf ook ziet in z'n sprint naar de goal, hoe hij staat t.o.v. de balquote:Op zondag 28 januari 2024 15:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je ziet hem gewoon 5 seconden lang zo duidelijk voor de bal lopen.Man man man
Idd.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en je mag toch aannemen dat hij dat zelf ook ziet in z'n sprint naar de goal, hoe hij staat t.o.v. de bal
Ik ging uit van een verlies, zeker zonder manfred, Ricky en grotendeels Sem.quote:Op zondag 28 januari 2024 16:28 schreef ReMcOrE het volgende:
tweede helft op dat schot van Ünüvar na niks laten zien, middenveld en aanval zo goed als onzichtbaar.
maar ja, puntje in de Kuip; prima!
Vooraf teken je er voor. Maar met twee zulke grote kansen in de eerste helft moet er altijd 1 in. Toch jammer.quote:Op zondag 28 januari 2024 16:28 schreef ReMcOrE het volgende:
tweede helft op dat schot van Ünüvar na niks laten zien, middenveld en aanval zo goed als onzichtbaar.
maar ja, puntje in de Kuip; prima!
klopt, met een Vlap zonder verstandsverbijstering hadden we in ieder geval 1 goal gemaakt.quote:Op zondag 28 januari 2024 16:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Vooraf teken je er voor. Maar met twee zulke grote kansen in de eerste helft moet er altijd 1 in. Toch jammer.
Rots moet die bal ook altijd tussen de palen schoten.quote:Op zondag 28 januari 2024 17:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
klopt, met een Vlap zonder verstandsverbijstering hadden we in ieder geval 1 goal gemaakt.
quote:Myron Boadu alsnog naar FC Twente
ENSCHEDE - FC Twente heeft alsnog de slag om Myron Boadu (23) gewonnen. Zijn huidige club AS Monaco was aanvankelijk star, maar stemt nu alsnog in met een verhuur aan de club uit de Eredivisie. Boadu is zojuist met vlucht KL1250 vanuit Nice op Schiphol geland.
Boadu en zijn zaakwaarnemer José Fortes Rodriguez zetten direct hun zinnen op FC Twente, omdat de spits in Frankrijk al bijna twee jaar niet aan spelen toekomt en hij in Nederland langzaam kan toewerken aan zijn topvorm.
Monaco verlangde aanvankelijk de hoofdprijs, maar stemt nu toch in de verhuur aan FC Twente. Boadu vloog donderdagochtend naar Nederland voor de medische keuring en gaat ervan uit dat de clubs de laatste details weten af te ronden.
quote:
Een half jaar een speler huren die twee jaar amper heeft gevoetbald, dan zou ik de vlag niet uithangen nee.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die zal in mei wel wedstrijdfit zijn.
Dat kan Twente toch ook helemaal niet betalen joh? Die gozer heeft 18 miljoen gekost ofzo daar zullen ze echt nog wel een gedeelte van terug willen zien.quote:
Z'n marktwaarde schijnt nu 6 te zijn omdat hij nooit speelt, dusjaquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kan Twente toch ook helemaal niet betalen joh? Die gozer heeft 18 miljoen gekost ofzo daar zullen ze echt nog wel een gedeelte van terug willen zien.
De Ugalde miljoenen zullen lang niet allemaal geïnvesteerd worden lijkt mij.
Die deed het toch best aardig bij Twente vorig seizoen?quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:03 schreef Frutsel het volgende:
En schijnbaar wordt er een miljoen (incl. bonussen) neergelegd voor Salah Eddine
quote:KNVB: FC Twente heeft beste financiële positie van alle eredivisieclubs
Een dag na de laatste werkdag van Paul van der Kraan als algemeen directeur, komt het nieuws dat FC Twente de meest gezonde club is van de eredivisie. Alle clubs worden jaarlijks door de KNVB beoordeeld via het zogenaamde financieel ratingsysteem (FRS). Alleen FC Twente scoorde het maximaal aantal punten. Job Gulikers, docent en onderzoeker bij de HAN University of Applied Sciences zette de cijfers op een rij.
"De sportieve én financiële opmars van FC Twente duurt voort. Door herstructureringen en verstandig financieel beleid heeft men de financiën inmiddels keurig op orde. De maximale score is de ultieme beloning voor het werk van Paul van der Kraan, die stopt op het hoogtepunt", aldus Gulikers.
Ik las het ja, zou mooi zijnquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:03 schreef Frutsel het volgende:
En schijnbaar wordt er een miljoen (incl. bonussen) neergelegd voor Salah Eddine
Die stond zeker niet verkeerd te ballen nee.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die deed het toch best aardig bij Twente vorig seizoen?
Door er eentje meer te maken dan de tegenstanderquote:
Het waren er zelfs 3, alsnog billenknijpen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Door er eentje meer te maken dan de tegenstander
We hebben het over Vitas - Twentequote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:17 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Het waren er zelfs 3, alsnog billenknijpen.
Robin, Ricky & Joshua is 3 toch :pquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
We hebben het over Vitas - Twente
Feyenoord ook gelijk, hoppaaaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |