Geen idee.quote:
Bij Alice op WC denk ik. Is maar een idee omdat Alice ook al de hele avond op de schijtpot zit.quote:
Dat ging wel heel ver ja.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:24 schreef B00STER het volgende:
[..]
Sterker nog, ik had die shows DGK/Utopia en zelfs de eerste nieuwe BB 's nachts ook aanstaan op mijn telefoon op mijn nachtkastje. Soort Truman-show idee. Maar dat doe ik al tijden niet meer. Als ik daar aan terugdenk denk ik nu ook, was ik wel helemaal lekker? haha.
dat zei je niet ikquote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:28 schreef Jockari het volgende:
[..]
Bij Alice op WC denk ik. Is maar een idee omdat Alice ook al de hele avond op de schijtpot zit.
Ja en ik weiger dus me te laten 'dwingen' de TV uitzending te kijken dagelijks, puur om het principe. Maar misschien ben ik te dwars.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik kijk amper nog streams, meer SL dan stream. Je moet nu wel naar de TV uitzending kijken om er nog iets van te volgen. Ik lees hier wel bij, maar mis weinig zo te lezen. De streams zijn echt heel saai.
Alice is in de WC pot gevallen en onder de bruine spetters roept ze om hulp naar Sonjaquote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:28 schreef Jockari het volgende:
[..]
Bij Alice op WC denk ik. Is maar een idee omdat Alice ook al de hele avond op de schijtpot zit.
Nou, ik heb dat ook geweten hoor. Ik weet dat het over de streams moet gaan hier, maar een ieder die Utopia heeft gevolgd kan zich ongetwijfeld nog de nightterrors van Ruud herinneren. Stel je voor dat je je telefoon naast je hebt staan op redelijk volume omdat iedereen toch slaapt en dat gebeurt. Vrouwlief en ik zaten regelmatig 's nachts tegen het plafond.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat ging wel heel ver ja.
Ik weet nog en ja zo spannend was dat niet, dat het paard zou bevallen, de hele nacht op en de andere dag aan manlief vragen, ik wil even douchen, let jij even op?? Sta je je net af te drogen, krijg je een gil dat je als de sodemieterij beneden moet komen....
Nachten kijken naar een streamlock (de villa met lichten aan) en wachten wat er nu weer aan de hand was.
We praten toch over heel iets anders dan deze BB, een ander tijdperk een heel andere wereld echt...
hahaquote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:31 schreef freaky40 het volgende:
Ariana gaat een voodoo poppetje beprikken straks.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:30 schreef BB-King het volgende:
Wat zit Karen altijd charmant op de bank.
Daar zat ik dus net aan te denken.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:31 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou, ik heb dat ook geweten hoor. Ik weet dat het over de streams moet gaan hier, maar een ieder die Utopia heeft gevolgd kan zich ongetwijfeld nog de nightterrors van Ruud herinneren. Stel je voor dat je je telefoon naast je hebt staan op redelijk volume omdat iedereen toch slaapt en dat gebeurt. Vrouwlief en ik zaten regelmatig 's nachts tegen het plafond.
is dat en grapopje? of en feit?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:28 schreef Jockari het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:29 schreef Tuttebolleke het volgende:
Karen moet nu lekker naast Tom gaan zitten dan krijgt Ariana een error 😂
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |