Auw, dat klinkt inderdaad niet best. Was dat ook de reden dat je donderdag niet draaide?quote:Op zondag 21 januari 2024 00:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Tandarts heeft een kies getrokken, omdat deze doormidden was, en er een flinke ontsteking boven zat.
Nadien vroeg ze: is het meegevallen? Toen ik ja zei, zei ze: nee, zeg maar eerlijk dat het tegengevallen is.
Als zij dat zelf al vond, zegt dat wel iets....... Ze heeft ook wel flink moeten wringen, moet ik zeggen.
Nee, toen moest ik invallen voor het darten.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Auw, dat klinkt inderdaad niet best. Was dat ook de reden dat je donderdag niet draaide?
Ehhh... weet je zeker dat je deze post in het goede topic hebt geplaatst?quote:Op zondag 21 januari 2024 12:28 schreef junkiesietze het volgende:
Waarom is er geen samenwerking tussen Sia en Tones and I ?
Ja er zijn mashups op youtube, maar die 2 vrouwen passen volgens mij zo goed bij elkaar, waarom is er nog geen nummer van die 2 samen?
Het vordert nog steeds…quote:Op zondag 21 januari 2024 17:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoe is het eigenlijk met de badkamer van MadMaster?
Goedemorgen, het ging (en eigenlijk nog steeds) echt bizar tekeer, straks maar even een rondje buiten kijken als het licht wordt.quote:Op maandag 22 januari 2024 05:59 schreef livelink het volgende:
Hoe gaat het bij jullie @:doedezemaar en @:symphonic ?
Hier is de storm niet noemenswaardig, maar dat is bij jullie wel anders. Hoop dat jullie schadevrij blijven
Wat een ellende! Sterktequote:Op maandag 22 januari 2024 08:14 schreef MadMaster het volgende:
Yeah, 6 onverstaanbare mannen in de straat die eindelijk de al 2 maanden geleden aangekondigde glasvezel komen aanleggen.
En zo 3 man over de vloer die verder gaan met de badkamer.
Ondertussen vliegt er van alles door de straat vanwege de (nu wel afnemende ) storm, want het is vuilnisophaaldag…
Gezelligheid kent geen tijd!
Ne, niet onze vuilnis.quote:Op maandag 22 januari 2024 08:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat een ellende! Sterkte![]()
Is het ook jullie vuilinis die door de straat waait?
Man, man, man. Bij ons wordt alles wat los is niet eens meegenomen ook. Maar dat je zo dom bent om alles ernaast te leggen als er storm is voorspeld, is helemaal idioot. In Utrecht werken ze nog helemaal niet met kliko's. Daar liggen de vuilniszakken nog los aan de straat. Ik dacht dus even dat dat in Amsterdam ook zo was.quote:Op maandag 22 januari 2024 08:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ne, niet onze vuilnis.
Dat zit netjes in de kliko die welk huis heeft.
Maar sommige mensen pleuren daar van alles naast en dat gaat als tumbleweeds door de straat.
De glasvezelaars mogen dat nu opvangen…
Ik heb gisterenavond ook nog een berg vuilnis van iemand anders in de kliko gedaan. Kwam weer eens een keer onze tuin inwaaien. Ik ga uitzoeken wie dit veroorzaakt iedere keer, en volgende keer ga ik het terugbezorgen. Dit is de zoveelste keer dat onze tuin vol waait met zooi van hun. Ik ben er klaar mee.quote:Op maandag 22 januari 2024 08:14 schreef MadMaster het volgende:
Yeah, 6 onverstaanbare mannen in de straat die eindelijk de al 2 maanden geleden aangekondigde glasvezel komen aanleggen.
En zo 3 man over de vloer die verder gaan met de badkamer.
Ondertussen vliegt er van alles door de straat vanwege de (nu wel afnemende ) storm, want het is vuilnisophaaldag…
Gezelligheid kent geen tijd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |