Hopelijk is het dan niet koud in die club.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Welkom in de SEX SC.
[ afbeelding ]
Ik straal warmte uit! Alleen... weet niet of dat genoeg is.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:05 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hopelijk is het dan niet koud in die club.
Alweer.quote:
Hoezo, jij kan nog genoeg hebbenquote:
Ja, straks gaan we af.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik straal warmte uit! Alleen... weet niet of dat genoeg is.
En dat moeten we niet hebben!quote:
Daarom flink omhoog met die kachel!quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En dat moeten we niet hebben!
Wel mooie naam voor een act.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:11 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Daarom flink omhoog met die kachel!
Jij wil nieuwe topics openen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoezo, jij kan nog genoeg hebben
Whehehe, en dan gaan ze roepen dat er nog meer omhoog moet.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel mooie naam voor een act.
"OMHOOG MET DIE KACHEL!!!"
Ow... mooie vooruitzichten...?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:13 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehehe, en dan gaan ze roepen dat er nog meer omhoog moet.
Nee, de boksers blijven wel aan.quote:
Maar de boxers nietquote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:15 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, de boksers blijven wel aan.
🤜🏻🤜🏻👊🏻👊🏻quote:
quote:
Nou, die is uit.quote:
Foto's?quote:
Hier ook al.quote:
Zit net weer in de kleren, sorry!quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Foto's?
Mag in dm, aangezien je hier mogelijk zulks niet mag posten.... Of elders op het forum? Daar mag 't wel
Volgende keer eerst een foto maken dan!quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zit net weer in de kleren, sorry!
Jajaja en dan meteen de voorkant zeker?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Volgende keer eerst een foto maken dan!
Altijd zo direct he, die vrouwen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jajaja en dan meteen de voorkant zeker?
Alleen als jij dat wil, een mooi zijaanzicht sla ik ook niet afquote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jajaja en dan meteen de voorkant zeker?
Ja, totaal niet discreet.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Altijd zo direct he, die vrouwen.
Zal m'n voeten er weleens opzetten dan.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Alleen als jij dat wil, een mooi zijaanzicht sla ik ook niet af
Valt tegen jaquote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:10 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zal m'n voeten er weleens opzetten dan.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zit net weer in de kleren, sorry!
Ja, van die dickpics word je toch ook niet vrolijk?quote:
Volgende keer beter.quote:
Fier rechtop staandquote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Alleen als jij dat wil, een mooi zijaanzicht sla ik ook niet af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Jij niet?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:16 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, van die dickpics word je toch ook niet vrolijk?
Ja. Ja.quote:
Ik zie mijn eigen dick te vaak.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Jij niet?![]()
Hmmmm, ik vind het nog wel eens ehm... vermakelijk hoor....![]()
Zal je erop wijzen dan.quote:
* TheStigsDutchCousin noteertquote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Jij niet?![]()
Hmmmm, ik vind het nog wel eens ehm... vermakelijk hoor....![]()
Als ik ze van een vrouw krijg niet nee!quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:16 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, van die dickpics word je toch ook niet vrolijk?
Ja, JIJ.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:20 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik zie mijn eigen dick te vaak.
Nou, vooruit. Maar dan verwacht ik wel wat hoor.quote:[..]
Zal je erop wijzen dan.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als ik ze van een vrouw krijg niet nee!
Mijn dick is populair!quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, JIJ.
Ik zie de jouwe niet
[..]
Nou, vooruit. Maar dan verwacht ik wel wat hoor.
Daar kan ik nog niet over oordelen.quote:
De mijne ook al, in bepaalde kringen!quote:
Whehe, true.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Daar kan ik nog niet over oordelen.
Nu wil Sally die vast ook zien.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De mijne ook al, in bepaalde kringen!
NEE, NIET DIE KRINGEN!
DM ook goed?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:25 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehe, true.
Krijg ik er ook wat voor terug?
Ow yeah ^^quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:25 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nu wil Sally die vast ook zien.
Mijn paal of mijn kring?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:25 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nu wil Sally die vast ook zien.
Euh, kring...quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn paal of mijn kring?
Of... beide?!
Ik ga uit van de paarse helm.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn paal of mijn kring?
Of... beide?!
Oh, die wil ik wel aan Sally laten zienquote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik ga uit van de paarse helm.
^^quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh, die wil ik wel aan Sally laten zien
Ik zou haar niet laten wachten.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh, die wil ik wel aan Sally laten zien
Dat doet hij dus welquote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik zou haar niet laten wachten.
Je hebt DMquote:
Oehlala!quote:
quote:
Zal es zien wat ik kan doen.quote:
LOL 😂quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zal es zien wat ik kan doen.
En jij nu ook?!quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik zou haar niet laten wachten.
Geduld is een schone zaak.quote:
Dat moet nog gemaakt worden dan?quote:
Heb jij tatoeages op je voeten?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:10 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zal m'n voeten er weleens opzetten dan.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Fier rechtop staand
Of zittend zoals de denker van Rodin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶
Ja.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb jij tatoeages op je voeten?
Hm, dat is dan niet echt en profilfoto....quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of zittend zoals de denker van Rodin.
Godzijdank.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ow, dan hoef ik je voeten niet te zien
quote:
Nee, liever andere foto's, maar ik gedraag me altijd netjes tegen LoL, dus dat kan ik niet zeggenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, dat is dan niet echt en profilfoto....
Dan valt alles zo weg...
Ik wacht nog op een foto van LoL... maar ik vrees grote vrezenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, liever andere foto's, maar ik gedraag me altijd netjes tegen LoL, dus dat kan ik niet zeggen
Ohw, die heb ik nietquote:
Ik wil er ooit nog wel 1quote:
Ja, de foto moest nog eerst gemaakt worden toch?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik wacht nog op een foto van LoL... maar ik vrees grote vrezen![]()
Ik had wel wat gestuurd![]()
Ik ook, maar woordgrapjesquote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Even iets anders, ik moest hier best hard om lachen:
Niet?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, de foto moest nog eerst gemaakt worden toch?
Niet iedereen heeft een voorraad foto's op de plank liggen.
Niet liegen, jij ook niet zei je netquote:
Ja, alweer zeker? Sally heeft er al eentje gehad, deel maar met haar hoorquote:
quote:
Dat was niet een full bodyquote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, alweer zeker? Sally heeft er al eentje gehad, deel maar met haar hoor
Haha zeker, niet dat er nog ergens een tatoeage verstopt zitquote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat zouden dan full body pics moeten worden. Naakt.![]()
![]()
Ok, Sally, bij deze heb je blijkbaar toestemming om de foto door te sturenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, alweer zeker? Sally heeft er al eentje gehad, deel maar met haar hoor
@TheStigsDutchCousin - sure?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ok, Sally, bij deze heb je blijkbaar toestemming om de foto door te sturen
Daar vroeg je ook niet om net, ik kreeg alleen maar 'quote:
Oh je doet maarquote:
Zoals altijd zit er weer een vertraging op de lijnquote:
ja ehm, de link was verlopen... dus even huubhuubbarbatruc gedaanquote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zoals altijd zit er weer een vertraging op de lijn
Geen probleem, ik gebruik mn verbeeldingskracht gewoon maar weer. Dan ziet alles er naar wens uit
Aaimzzz, dmquote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zoals altijd zit er weer een vertraging op de lijn
Geen probleem, ik gebruik mn verbeeldingskracht gewoon maar weer. Dan ziet alles er naar wens uit
quote:
Hmm.. ik dénk... als Stiggy het zegt... dat hij idd geen tattoos heeft.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Geen tatoeages gespot! Maar ze kunnen verstopt zitten!
Piercings, echt niet. Nooit van m'n leven. Alleen maar extra gewichtquote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Hmm.. ik dénk... als Stiggy het zegt... dat hij idd geen tattoos heeft.
Piercings daarentegen...![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Piercings, echt niet. Nooit van m'n leven. Alleen maar extra gewicht
JAquote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan mag ik je daar dan ook op je blauwe ogen geloven...?
Hoho, kalm maar.quote:
Dan is het goedquote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Hoho, kalm maar.
Ik zei niet "moet ik je maar geloven". Ik zei "mag ik je geloven"
Bril opzetten?quote:
Bril jaquote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Bril opzetten?
Of... bril poetsen, als je al een bril draagt.
Poetsen dan.quote:
Ik laat niet meteen alles zien hequote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Poetsen dan.
Dat kon ik niet zien op de foto![]()
Ik dacht dat Stiggy bang was voor naalden, dus ik verwacht geen piercings. Ben er zelf ook niet zo'n fan van, dus die hoef ik niet op de foto te zienquote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Hmm.. ik dénk... als Stiggy het zegt... dat hij idd geen tattoos heeft.
Piercings daarentegen...![]()
Wij begrijpen elkaarquote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik dacht dat Stiggy bang was voor naalden, dus ik verwacht geen piercings. Ben er zelf ook niet zo'n fan van, dus die hoef ik niet op de foto te zien
Er mag wat te raden overblijven, ja!quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik laat niet meteen alles zien he
Me dunkt dat je nu wat te raden hebtquote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Er mag wat te raden overblijven, ja!![]()
Oeh - plenty!quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Me dunkt dat je nu wat te raden hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh - plenty!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Hoor ik wel vakerquote:
Ow.quote:
Ohw, wou je het ervaren dan?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow.
![]()
#illusiesaandiggelen
#tranenmettuiten
#damn
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ohw, wou je het ervaren dan?
Nou, je bent niet afgeschrikt, dus...quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Alweer een uitnodiging...?
Zeg. Ik zou een keer F1 bij jou gaan kijken, toch...?![]()
*engeltje...
🙄🤩
Waardoor dan....? 🤔🤔quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, je bent niet afgeschrikt, dus...
Oh, nvm danquote:
Niet vertellen wat haar zou kunnen afschrikken! Straks schrikt ze dan alsnog af!quote:
Oh jee...quote:
Oehquote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh jee...
Maar ... door je foto afgeschrikt?Ehm... dat smaakte naar meer
![]()
![]()
![]()
![]()
LoLkequote:
Lenny had je toch wat van mij laten zien?quote:
Sexy Lord picsquote:Op zondag 21 januari 2024 10:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Lenny had je toch wat van mij laten zien?
Nee, die houdt Lenny voor zichzelf. Al heb ik geen idee wat ze heeft laten zien.quote:
Ik moet haar daar toch eens over aansprekenquote:Op zondag 21 januari 2024 10:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, die houdt Lenny voor zichzelf. Al heb ik geen idee wat ze heeft laten zien.
Jij wil sexy Lord foto's zien?quote:Op zondag 21 januari 2024 10:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moet haar daar toch eens over aanspreken
Misschien...quote:Op zondag 21 januari 2024 10:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jij wil sexy Lord foto's zien?
Ehhhh.... okee.quote:
quote:
Ik wacht nog.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Sallykequote:
quote:Op zondag 21 januari 2024 10:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Lenny had je toch wat van mij laten zien?
Nooit tevreden eh?quote:Op zondag 21 januari 2024 11:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]maar je weet toch dat vrouwen altijd meer willen?
Heb jij ook wat spannends van Lenny?quote:Op zondag 21 januari 2024 11:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nooit tevreden eh?Vraag Lenny dan maar, die heeft vast nog wel wat spannends.
Tuurlijk.quote:Op zondag 21 januari 2024 11:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb jij ook wat spannends van Lenny?
Haha, dan interpreteer ik dit als consent. @Lenny77, lees je mee?quote:Op zondag 21 januari 2024 11:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nooit tevreden eh?Vraag Lenny dan maar, die heeft vast nog wel wat spannends.
Delen?quote:Op zondag 21 januari 2024 11:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Tuurlijk.Kan daar geen genoeg van krijgen.
Wel nette foto's eh?!quote:Op zondag 21 januari 2024 11:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha, dan interpreteer ik dit als consent. @:Lenny77, lees je mee?
Alleen als @Lenny77 dat goed vind.quote:
Ze zegt net dat het mag!quote:Op zondag 21 januari 2024 11:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Alleen als @:Lenny77 dat goed vind.
Nice try.quote:Op zondag 21 januari 2024 11:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze zegt net dat het mag!
Worth itquote:
Mag ik ook meedoen?quote:
Ja, je weet wel. No frontal nudes enz.quote:
Backwards nudes dan?quote:Op zondag 21 januari 2024 11:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, je weet wel. No frontal nudes enz.
Laat jij je billen maar aan Amy zien dan.quote:
Volgens mij kent ze die alquote:Op zondag 21 januari 2024 11:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Laat jij je billen maar aan Amy zien dan.
quote:Op zondag 21 januari 2024 11:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens mij kent ze die al
Heb je nog méér voor ons in petto dan...?!quote:
[..]
quote:
Een echo?quote:
[..]
Oh jaquote:
Amy wil duidelijk meer.quote:
Nee heurquote:Op zondag 21 januari 2024 11:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze zegt net dat het mag!
Niet zeuren, je hebt van mij ook meerdere foto's gehadquote:Op zondag 21 januari 2024 12:15 schreef Sally het volgende:
Oeh. Ik heb inmiddels ook foto's gehad... van @:LordofLeaves ...!!![]()
![]()
Jaja, je leest het goed, @:TheStigsDutchCousin , foto's. Meervoud.
Slechts 2.quote:Op zondag 21 januari 2024 12:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet zeuren, je hebt van mij ook meerdere foto's gehad
Lord won the battle but not the war!quote:
Oeh, sounds ominous....quote:Op zondag 21 januari 2024 13:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lord won the battle but not the war!
Misschien welquote:Op zondag 21 januari 2024 13:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh, sounds ominous....![]()
Ik kan nog wat in mn inbox verwachten dan?![]()
![]()
quote:
* TheStigsDutchCousin even foto's maken gaatquote:
Oehhhh - vereerdquote:Op zondag 21 januari 2024 13:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin even foto's maken gaat
In your face!quote:Op zondag 21 januari 2024 12:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet zeuren, je hebt van mij ook meerdere foto's gehad
Nou, op dat stadium zitten we (nog) nietquote:
quote:Op zondag 21 januari 2024 13:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Oehhhh - vereerd
Competitie en zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op zondag 21 januari 2024 13:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Oehhhh - vereerd
Ik win altijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
quote:Op zondag 21 januari 2024 13:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, op dat stadium zitten we (nog) niet
Until I came alongquote:
Lenny toch!quote:
Put your money where your mouth is, than.quote:
Dat deed ik en dat doe ikquote:Op zondag 21 januari 2024 13:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Put your money where your mouth is, than.
Woeiiiiiiquote:Op zondag 21 januari 2024 13:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat deed ik en dat doe ik
Nieuwe foto's zijn onderweg
Then.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Put your money where your mouth is, than.
Je hebt helemaal gelijk.quote:
Was je nog niet helemaal wakker?quote:
Nee, het was meer geheel en al opgewonden over je voorstelquote:Op zondag 21 januari 2024 14:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was je nog niet helemaal wakker?
Kan ik wel begrijpenquote:Op zondag 21 januari 2024 14:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, het was meer geheel en al opgewonden over je voorstel
quote:
De toch niet zo alwetende en almachtige Lord?quote:
Snel Lord, wees het met haar eens!quote:
Nee, @Lenny77 is mijn meerdere.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:59 schreef Sally het volgende:
[..]
De toch niet zo alwetende en almachtige Lord?
Zal wel horen wat je hebt gedeeld met Amy dan.quote:
Ja, heb al toegegeven.quote:Op zondag 21 januari 2024 17:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Snel Lord, wees het met haar eens!
Ziet ze er lekker uit? Ik vraag dit voor Stigs.quote:Op zondag 21 januari 2024 18:16 schreef SemperLibertas het volgende:
Mag ik mijn moeder aanmelden voor deze sc? Ik zit nu op haar verjaardag en ik verlang naar een warm bad zoutzuur
quote:Op zondag 21 januari 2024 18:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ziet ze er lekker uit? Ik vraag dit voor Stigs.
quote:
Ik schaam mij er niet voor.quote:
Dat hoeft ook niet!quote:
Nee, want wij zijn gewild in deze sc.quote:
Boks!quote:Op zondag 21 januari 2024 18:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, want wij zijn gewild in deze sc.
Boks! Op ons! De meeste sexy mannen van deze sc!quote:
Zekerquote:Op zondag 21 januari 2024 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Boks! Op ons! De meeste sexy mannen van deze sc!
Benieuwd of de rest er ook zo overdenkt.quote:
Maakt dat uit? Vrede met jezelf beste vredequote:Op zondag 21 januari 2024 19:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Benieuwd of de rest er ook zo overdenkt.
Dat is ook wel weer waar.quote:Op zondag 21 januari 2024 19:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maakt dat uit? Vrede met jezelf beste vrede
Ik heb er nou 2 onder ogen mogen hebben....quote:Op zondag 21 januari 2024 19:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Benieuwd of de rest er ook zo overdenkt.
De wensenlijst word meteen groter.quote:Op zondag 21 januari 2024 19:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb er nou 2 onder ogen mogen hebben....![]()
(beschaafde foto's dan hoor...! )
Ik ben immer beschaafd als het moet!quote:Op zondag 21 januari 2024 19:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb er nou 2 onder ogen mogen hebben....![]()
(beschaafde foto's dan hoor...! )
Ik wilde alleen aangeven aan andere mensen dat het niet te schunnige foto's warenquote:Op zondag 21 januari 2024 19:19 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
De wensenlijst word meteen groter.
Zoals ik al zei, beschaafd. Maar je mag altijd je nummer DM'enquote:Op zondag 21 januari 2024 19:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik wilde alleen aangeven aan andere mensen dat het niet te schunnige foto's waren![]()
Anders wordt mn dm zo overspoeld met verzoekjes om door te sturen
Full Monty was wel nicer geweest.quote:Op zondag 21 januari 2024 19:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben immer beschaafd als het moet!
We moeten wel beschaafd blijven eh.quote:Op zondag 21 januari 2024 19:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik wilde alleen aangeven aan andere mensen dat het niet te schunnige foto's waren![]()
Anders wordt mn dm zo overspoeld met verzoekjes om door te sturen
Zelfs Stig heeft grenzenquote:Op zondag 21 januari 2024 19:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Full Monty was wel nicer geweest.
Volgende keer toch?
Ik zit nu ook in KPD![]()
Hier wel!quote:Op zondag 21 januari 2024 19:23 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
We moeten wel beschaafd blijven eh.
Sowieso dat dus.quote:Op zondag 21 januari 2024 19:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier wel!
En eigenlijk sowieso in den leven.
Jij mag beginnen met de hele mikmak.quote:Op zondag 21 januari 2024 19:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Full Monty was wel nicer geweest.
Volgende keer toch?
Ik zit nu ook in KPD![]()
Sally's boobies?quote:Op zondag 21 januari 2024 19:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jij mag beginnen met de hele mikmak.
Welke hele mikmak.quote:Op zondag 21 januari 2024 19:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jij mag beginnen met de hele mikmak.
Je verwacht een full monty, maar ook daar staat weer wat tegenover.quote:
quote:Op zondag 21 januari 2024 19:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je verwacht een full monty, maar ook daar staat weer wat tegenover.
Oooohhwww.quote:Op zondag 21 januari 2024 19:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je verwacht een full monty, maar ook daar staat weer wat tegenover.
Er zijn dus opties.quote:Op zondag 21 januari 2024 19:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Oooohhwww.
Nu ja ehm, ik weet niet of ik al toe ben aan mn Rubensvrouwachtige maar wel poezelig zacht lijfje op het grote wereldwijde web te delen![]()
Mn lieve curvy kontje al wel gedaan ja, maar die was nog een beetje bedekt....
En aan hoofden doe ik sowieso niet.
Niks mis met volslankquote:Op zondag 21 januari 2024 19:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Oooohhwww.
Nu ja ehm, ik weet niet of ik al toe ben aan mn Rubensvrouwachtige maar wel poezelig zacht lijfje op het grote wereldwijde web te delen![]()
Mn lieve curvy kontje al wel gedaan ja, maar die was nog een beetje bedekt....
En aan hoofden doe ik sowieso niet.
quote:
Dat is ook zo. Dus bezint eer gij begint!quote:Op zondag 21 januari 2024 19:55 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar maar... dan staat het voor eeuwig op internep.
quote:Op zondag 21 januari 2024 18:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Het is mijn moeder, I don't knowquote:Op zondag 21 januari 2024 18:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hahhahaha - ik moest lachenquote:Op zondag 21 januari 2024 21:27 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
[..]
Het is mijn moeder, I don't know
Maar ze is bij deze verkocht aan Stigs@:TheStigsDutchCousin gefeliciteerd met je prijs! Er zit geen bonnetje bij en garantie op
Ik kom morgen in het nieuws denk ik.quote:Op zondag 21 januari 2024 21:27 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
[..]
Het is mijn moeder, I don't know
Maar ze is bij deze verkocht aan Stigs@:TheStigsDutchCousin gefeliciteerd met je prijs! Er zit geen bonnetje bij en garantie op
Ze wordt afgeleverd in die truck van de Postcode Loterij en RTL is erbij dus veel succes in de straat morgenquote:Op zondag 21 januari 2024 21:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kom morgen in het nieuws denk ik.
Haha, je krijgt die enge Gaston in je nek!quote:Op zondag 21 januari 2024 21:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kom morgen in het nieuws denk ik.
Goedemorgenquote:Op maandag 22 januari 2024 09:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Haha, je krijgt die enge Gaston in je nek!![]()
![]()
Goedemorgen allemaal!
Sallykequote:
Valt best mee hier, er waait wat en dat is het.quote:
Ja, dan heeft het geen zin om de piemel uit het raam te hangen.quote:Op maandag 22 januari 2024 09:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Valt best mee hier, er waait wat en dat is het.
Geen vlaggenmast vandaag, dus?quote:Op maandag 22 januari 2024 09:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, dan heeft het geen zin om de piemel uit het raam te hangen.
Och, net even gedaan. Mensen vroegen al of ik een vlag ging uithangen.quote:Op maandag 22 januari 2024 09:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, dan heeft het geen zin om de piemel uit het raam te hangen.
Dat wel, maar geen rukwinden.quote:
Whehe, voor jou een feestdag dus.quote:Op maandag 22 januari 2024 09:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, net even gedaan. Mensen vroegen al of ik een vlag ging uithangen.
Ik maak van elke dag een feestdagquote:Op maandag 22 januari 2024 09:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat wel, maar geen rukwinden.
[..]
Whehe, voor jou een feestdag dus.
Vlaggen uit!quote:Op maandag 22 januari 2024 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik maak van elke dag een feestdag
Stokken omhoog!quote:
Hm, dan moet je even naar hier komen, want volgens mij hoor ik nog genoeg buiten waaien zo af en toequote:Op maandag 22 januari 2024 09:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat wel, maar geen rukwinden.
Waai niet wegquote:Op maandag 22 januari 2024 10:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, dan moet je even naar hier komen, want volgens mij hoor ik nog genoeg buiten waaien zo af en toe
Ik ben binnen!quote:
Zoals altijd.quote:
Uiteraard!quote:
quote:Op maandag 22 januari 2024 13:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Uiteraard!
Na de seks hang ik er een finishvlag aan
quote:Op maandag 22 januari 2024 13:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Uiteraard!
Na de seks hang ik er een finishvlag aan
quote:
quote:
Teveel Formule 1 gekeken?quote:
quote:
Staat vast schattig, zo'n vlaggetje aan je stok.quote:
Elke vlag valt in het niet bij mijn vlaggenmastquote:Op maandag 22 januari 2024 18:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Staat vast schattig, zo'n vlaggetje aan je stok.
Sow! Dat is meer dan 30 cm.quote:Op maandag 22 januari 2024 18:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Elke vlag valt in het niet bij mijn vlaggenmast
Some say...quote:
En die mag niks zeggenquote:Op maandag 22 januari 2024 18:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
@:Sally is je enige getuige hier.
quote:Op maandag 22 januari 2024 18:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Staat vast schattig, zo'n vlaggetje aan je stok.
Jawel.quote:Op maandag 22 januari 2024 18:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En die mag niks zeggen
Ow, nouw...quote:Op maandag 22 januari 2024 18:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
@:Sally is je enige getuige hier.
Aan jou heb ik ook niksquote:Op maandag 22 januari 2024 18:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow, nouw...
Zoveel kon je ook weer niet zien hoor![]()
(niet om nou heel lullig te doen - pun intended - maar ik weet nog steeds niet 'hoe groot' dan wel![]()
Het was géén KPD-waardige foto, om het zo maar uit te drukken).
En IK MOCHT NIKS ZEGGEN OOK NOG!!!!quote:Op maandag 22 januari 2024 18:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Aan jou heb ik ook niks
Bijvoorbeeldquote:Op maandag 22 januari 2024 18:59 schreef Sally het volgende:
[..]
En IK MOCHT NIKS ZEGGEN OOK NOG!!!!
Wat had ik dan moeten zeggen - het was een dm ook nog, btw!!! - "hij heeft een lul van naar schatting minnstens 20 cm?!?!![]()
![]()
!!11!!1!!!! "
Volgende keer dan minder beschaafdquote:Op maandag 22 januari 2024 19:00 schreef Sally het volgende:
Dit was een eerlijk antwoord
En het was niet te beoordelen, want beschaafde foto's.
Ja - zijn die 'andere foto's' er dan al.....................?quote:Op maandag 22 januari 2024 19:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgende keer dan minder beschaafd
Misschien wel...quote:Op maandag 22 januari 2024 19:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja - zijn die 'andere foto's' er dan al.....................?
Ja, anders weten we nog niks.quote:Op maandag 22 januari 2024 19:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgende keer dan minder beschaafd
Dat is ook zoquote:Op maandag 22 januari 2024 19:12 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, anders weten we nog niks.
Wat is dit nu weer voor een antwoord.quote:
Ik dacht dat jullie onderling wel zouden vergelijken.quote:Op maandag 22 januari 2024 19:12 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, anders weten we nog niks.
Een antwoord op z'n Stigsquote:Op maandag 22 januari 2024 19:17 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor een antwoord.
Hmmmm... kan.quote:Op maandag 22 januari 2024 19:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie onderling wel zouden vergelijken.
Mét meetlat ernaast natuurlijk, voor de juiste schaal
Uitdaging!quote:
Meten = weten, zei de wetenschapper!quote:
En gissen = missen!quote:Op maandag 22 januari 2024 19:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Meten = weten, zei de wetenschapper!
Ow, dus hij is zo?quote:
Beetje gemeen wel hoorquote:Op maandag 22 januari 2024 19:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow, dus hij is zo?
🤏🤏
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach, koekje van eigen deeg, toch?quote:Op maandag 22 januari 2024 19:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beetje gemeen wel hoor
quote:Op maandag 22 januari 2024 19:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een antwoord op z'n Stigs
Ja ja, ik verdiende diequote:Op maandag 22 januari 2024 19:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Ach, koekje van eigen deeg, toch?
Immers een:
[..]
Sallykequote:Op dinsdag 23 januari 2024 08:50 schreef Sally het volgende:
Goedemorgen.
Hm, minder leuk wakker worden? Herrie boven. Zijn er eindelijk mensen in komen wonen?
En nu verbouwen zeker....
Goedemorgen iedereen!quote:
LoLkequote:
Ja prima, zijn gangetjequote:
Geen klachten.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 09:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja prima, zijn gangetje
En daar?
Mooi, komt u over een half jaar maar weer terug!quote:
Tijd om uit te loggen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mooi, komt u over een half jaar maar weer terug!
Ja, koud heeft ze het nietquote:
Ben blij voor haar. En voor ons.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, koud heeft ze het niet
Altijd blij zijn met tettenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ben blij voor haar. En voor ons.
Moet ook.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Altijd blij zijn met tetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |