ook meegepakt, gaat rap > 87% ,zit zelf al weer op 10 gestorte projectjes deze maand en dan nog wat openstaande HCNnetjes & SIGjes. Der komen ook weer wat aflossingen aan oa van GVE / CCF / CRE.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:05 schreef obligataire het volgende:
[..]
Hij ziet er dan ook prima uit. De LTV mocht wat lager maar het is een zeer professioneel bedrijf van grote omvang en met een goed trackrecord:
https://www.degilden.nl/referenties/104/
Minpuntjes zijn de vrij korte looptijd van 26 maanden en het ontbreken van aflossing. Ik verwacht evenwel dat dit t.z.t. ook weer soepel geherfinancierd kan worden.
Bij nader inzien toch maar een dubbele inleg gedaan![]()
Wanneer kom je in die innercircle?quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:47 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Klopt dit is een innercircle link, maar het lijkt erop dat deze voor echte livegang vol zit. Nu 85%
Als je regelmatig investeert bij bijvoorbeeld GvE of Collin krijg je af en toe een linkje toegestuurd. Nog belangrijker is om hier mee te lezen want veel linkjes komen hier voorbij. Hier natuurlijk de linkjes die je eventueel zelf krijgt ook even delen 😊quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:45 schreef nostra het volgende:
[..]
Wanneer kom je in die innercircle?
quote:Op woensdag 24 januari 2024 16:00 schreef Jaco078 het volgende:
Linkje Van der Haven.
Niet dat je bij zo'n grote propositie aan de knoppen moet zitten om 11 uur. Maar toch wel handig alvast :-)Niet om 11 uur aan de knoppen??????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ook mee gepakt.
Zit nu al op 93%.Kan beter tegen winst dan tegen verlies.
Voor dit project loopt ook een advertentiecampagne vandaar dat het wat sneller gaat als anders. Denk daarom ook wel dat ze er wat haast bij hebben. Zal die daarom ook bij de notaris liggen op 31-1-24 of wordt het toch in februari vlak daarna gevolgd door de kleine deelaflossing?quote:Op donderdag 25 januari 2024 06:45 schreef Zeghomaar het volgende:
[..]
Niet om 11 uur aan de knoppen??????
Heb ook mee gepakt.
Zit nu al op 93%.
Eigenlijk is de ltv toch 89% na aflossing 150k? Zo super project is dit toch niet.quote:Op donderdag 25 januari 2024 06:45 schreef Zeghomaar het volgende:
[..]
Niet om 11 uur aan de knoppen??????
Heb ook mee gepakt.
Zit nu al op 93%.
Als je alleen de paragraaf 'zekerheden' zou lezen dan lijkt het net alsof de hele inschrijving ten behoeve van de Collin investeerders is. Echter bovenin (bij 'financieringsbehoefte') staat het juist omschreven. Misschien zijn er investeerders die alleen de paragraaf 'zekerheden' lezenquote:Op donderdag 25 januari 2024 06:55 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Voor dit project loopt ook een advertentiecampagne vandaar dat het wat sneller gaat als anders. Denk daarom ook wel dat ze er wat haast bij hebben. Zal die daarom ook bij de notaris liggen op 31-1-24 of wordt het toch in februari vlak daarna gevolgd door de kleine deelaflossing?
En dat na wat betalingsachterstanden in 2023. Helemaal prima.quote:Op donderdag 25 januari 2024 10:29 schreef zeeland6 het volgende:
ccf
Via deze weg willen wij u informeren over de aflossing van de lening Shizhen Li met leningnummer 43029. Dit betekent dat u naast de reguliere rente en aflossing van uw openstaande bedrag ook nog zes extra rentetermijnen ontvangt.
Wij hebben dit bedrag pro rato uw investering op uw rekening courant bijgeschreven.
Wij danken u mede namens de ondernemer voor uw vertrouwen.
quote:Beste investeerder,
Via deze weg willen wij u informeren over de slottermijn van de lening D*TJ 1 C.V. met leningnummer 41531.
De ondernemers hebben deze week een afspraak bij de notaris welke de gelden drie werkdagen onder zich houdt. Vervolgens zal de notaris de gelden uitkeren, hierdoor zal de slottermijn vermeerderd met dagrente naar verwachting enkele dagen later pro rato uw investering op uw rekening courant worden bijgeschreven.
Vertrouwende u hiermede naar behoren te hebben geïnformeerd.
Da's waarschijnlijk om de vragenstroom voor te zijn. Zitten veel investeerders in.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:05 schreef gaanmetdiebanaan het volgende:
CCF project dat vandaag zou worden afgelost wordt een paar dagen later, toch keurig dan CCF hier gelijk een mailtje over stuurt.
[..]
en de volgende CCF 44648quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:31 schreef zeeland6 het volgende:
[..]
Da's waarschijnlijk om de vragenstroom voor te zijn. Zitten veel investeerders in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet voor haar denk ik. Van achterstanden naar vervroegde aflossing is een erg grote stap. Het zal wel een kwestie zijn van 'leninkje.nl'. En of ze daar gelukkiger van zal worden?quote:Op donderdag 25 januari 2024 10:31 schreef Bieselke het volgende:
[..]
En dat na wat betalingsachterstanden in 2023. Helemaal prima.
Geeft Collin geen details over, dus kan van alles achterzitten. Ze woonden zelf niet in het huis waar de hypotheek op rustte, dus daar kan ook het een en ander veranderd zijn. (Zelf in te verhuren huis gaan wonen en appartement verkocht of...)quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:29 schreef obligataire het volgende:
[..]
Niet voor haar denk ik. Van achterstanden naar vervroegde aflossing is een erg grote stap. Het zal wel een kwestie zijn van 'leninkje.nl'. En of ze daar gelukkiger van zal worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Één bozige brief van de firma Flanderijn waarin de lening onmiddellijk wordt opgeëist doet blijkbaar wonderen.
quote:Op donderdag 25 januari 2024 14:24 schreef ShowMeTheMoney het volgende:
GVE: update betalingsachterstand - M*sk*n Akk*rb**wNee hoor, dit gaat al maanden zo. Steeds niet op tijd betalen en betalen als iemand gaat piepen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Één bozige brief van de firma Flanderijn waarin de lening onmiddellijk wordt opgeëist doet blijkbaar wonderen.
De boer doet lekker waar hij zin in heeft en houdt niet van financieerdersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:44 schreef peterc het volgende:
[..]
en de volgende CCF 44648En de volgende bij ccf, 37713SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 januari 2024 14:26 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Nee hoor, dit gaat al maanden zo. Steeds niet op tijd betalen en betalen als iemand gaat piepen.
De boer doet lekker waar hij zin in heeft en houdt niet van financieerdersHaha, misschien denkt hij zelf iets te creatief over zijn boekhoudingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb geen account bij SIG en kan het project daarom niet inzien. Maar aan het adres zie ik gelijk dat dit in de Merenwijk is en als er 1 wijk in Leiden is waar ik niet wil wonen is dat wel de Merenwijk.quote:Op donderdag 25 januari 2024 11:32 schreef zeeland6 het volgende:
Nieuw oostblokpand op SIg van een usual suspect.
https://investeren.sameningeld.nl/project/leiden-galjoenwal-22
Hoeft toch ook niet. Het is puur een financiering.quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:17 schreef Soulfreak het volgende:
[..]
Ik heb geen account bij SIG en kan het project daarom niet inzien. Maar aan het adres zie ik gelijk dat dit in de Merenwijk is en als er 1 wijk in Leiden is waar ik niet wil wonen is dat wel de Merenwijk.
Was vooral een reactie op de term " oostblokpand". Omschrijft goed hoe ik over veel woningen daar denk.quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:19 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet. Het is puur een financiering.
Je moet dat idd puur zakelijk bekijken; als er hélemaal niemand wilde wonen dat was dat hok geen 390K waard in de WOZ. De mensen die er wonen of komen te wonen hebben trouwens weinig keuze; die worden daar door hun werkgever ondergebracht en zijn daar waarschijnlijk nog relatief goed af, afhankelijk van met hoeveel ze op een kamer moeten pitten.quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:19 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Precies. Je zult mij ook niet op een paard aantreffen maar ik heb desondanks een aantal investeringen in maneges.quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:19 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |