Ik niet, wel erwtensoepquote:Op zondag 21 januari 2024 20:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Heeft iemand vandaag stamppot gegeten?
Nee. Maar ik eet ook zelden stamppotquote:Op zondag 21 januari 2024 20:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Heeft iemand vandaag stamppot gegeten?
Nee ik ben niet gegaan. Ben ook niet helemaal fit momenteel dus beter van niet. Maar ik hoorde van iemand die er wel was geweest dat het een leuke race was en goed georganiseerdquote:Op zondag 21 januari 2024 13:42 schreef Momo het volgende:
@:Strani ga je vandaag nog kijken naar Mathieu en Wout in Benidorm?
Waarom? Ik vind het prachtig!quote:Op zondag 21 januari 2024 20:21 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb voor woensdag een afspraak gemaakt bij een nieuwe kapper. Dat vind ik een beetje spannend. Maar mijn haar heeft duidelijk een knipbeurt nodig
[ afbeelding ]
Het is bijna bedtijd, dus je krijgt meteen een serieus antwoord, voor zover ik het weet in ieder gevalquote:Op zondag 21 januari 2024 23:05 schreef H_T het volgende:
@:Hamlapjes vraag voor de expert: is er een goede reden waarom prins Philip zo weinig zegt in de tweede helft van Doornroosje?
Dan zal ik je niet ophoudenquote:Op zondag 21 januari 2024 23:22 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het is bijna bedtijd, dus je krijgt meteen een serieus antwoord, voor zover ik het weet in ieder geval![]()
Keuze van de animators! Films werden toen natuurlijk wel gestoryboard en zo, maar de animatie was wel klaar voordat ze ingesproken werden, dus (bewust of onbewust) konden er wel dit soort dingen insluipen. Waarom ze dat precies gekozen hebben, is een mysterie, maar als je de film onder een vergrootglas gaat leggen, zitten er wel wat meer van dat soort keuzes in die je vandaag de dag in ieder geval niet meer zou verwachten
Maleficent zegt bijvoorbeeld in de hele film ook niet zo heel erg veel
Dat je hier ook echt een antwoord op hebt vind ik oprecht vrij indrukwekkend.quote:Op zondag 21 januari 2024 23:22 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het is bijna bedtijd, dus je krijgt meteen een serieus antwoord, voor zover ik het weet in ieder geval![]()
Keuze van de animators! Films werden toen natuurlijk wel gestoryboard en zo, maar de animatie was wel klaar voordat ze ingesproken werden, dus (bewust of onbewust) konden er wel dit soort dingen insluipen. Waarom ze dat precies gekozen hebben, is een mysterie, maar als je de film onder een vergrootglas gaat leggen, zitten er wel wat meer van dat soort keuzes in die je vandaag de dag in ieder geval niet meer zou verwachten
Maleficent zegt bijvoorbeeld in de hele film ook niet zo heel erg veel
Je had het belangrijkste wel meegenomen ?quote:Op maandag 22 januari 2024 09:17 schreef Yesse het volgende:
Mijn verstand was vanmorgen weggewaaidIk moest 3 keer naar de opvang lopen omdat ik tot 2 keer toe wat vergeten was
Was 'kind' een van die drie?quote:Op maandag 22 januari 2024 09:17 schreef Yesse het volgende:
Mijn verstand was vanmorgen weggewaaidIk moest 3 keer naar de opvang lopen omdat ik tot 2 keer toe wat vergeten was
Je goede humeur?quote:Op maandag 22 januari 2024 12:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je had het belangrijkste wel meegenomen ?
Als sneeuw voor de zon regen.quote:Op maandag 22 januari 2024 09:19 schreef Fred_B het volgende:
Alle sneeuw is weer gesmolten![]()
Dat kan toch snel gaan. Gisteren lag er nog meer dan 10 centimeter. Na een nachtje wind en regen is nagenoeg alles verdwenen.
Nu is het gelukkig gewoon weer vertrouwd herfstweer.
Door de storm, al zit alles me tegen, ondergescheten door een meeuwquote:Op maandag 22 januari 2024 13:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Door de wind, door de regen. Dwars door alle sneeuw.
quote:
quote:Op maandag 22 januari 2024 12:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je had het belangrijkste wel meegenomen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |