Van Aert was ook wel sterk, dus was zonder problemen al lastig geweest. Vooral de vraag wie er op dat heuveltje in de laatste ronde de beste was geweest. Want eigenlijk werd alleen daar het verschil gemaakt.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of hij anders wel gewonnen had eigenlijk. Het leek iets minder soepel te gaan dan normaal. Al was het een lastig parcours om het verschil te maken.
Nou, niet alleen op de mountainbikequote:Op zondag 21 januari 2024 16:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die stomme mountainbike races#traumas
Ohjaquote:Op zondag 21 januari 2024 16:18 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Nou, niet alleen op de mountainbike
WK op de weg vorig jaar alweer vergeten
quote:
Die maakte er een recept van in een van zijn kookboeken. Waardoor die bedreigingen ontving.quote:
Ohhquote:Op zondag 21 januari 2024 16:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die maakte er een recept van in een van zijn kookboeken. Waardoor die bedreigingen ontving.
Dit was een vrij oude aflevering van Oorlog in de keuken waar Gordon op bezoek ging bij een restaurant in Spanje van een Britse kok.
Dat zou wel meer dan terecht zijn gezien het gejank van andere landen als het om nationaal eten gaatquote:Op zondag 21 januari 2024 16:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ohh![]()
Misschien moeten wij de Lidl gaan bedreigen met al die variaties op stamppot.
Waar moeten we heen met onze hooivorken?quote:Op zondag 21 januari 2024 16:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou wel meer dan terecht zijn gezien het gejank van andere landen als het om nationaal eten gaat
Naar de Lidl in het buitenlandquote:Op zondag 21 januari 2024 16:41 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Waar moeten we heen met onze hooivorken?
Is de Lidl om de hoek ook goed, want daar ben ik morgen toch.quote:
Zandvoort is inderdaad niet echt charmant, zelfs niet bij mooi weer. Al ben je vlot bij het strand, de fraaie natuur in de duinen en Haarlem, dus wat dat betreft is het een goede uitvalsbasis.quote:Op zondag 21 januari 2024 17:09 schreef Arizona het volgende:
We kunnen ook met plastic vorkjes naar een restaurant in Zandvoort, alwaar ze voor een beetje kibbeling met patat 21,50 euro vroegen
Niet genomen dus
New Mexico en ik hebben wel een erg leuk nachtje weg gehadMooie omgeving daar hoor, de duinen en het strand waren prachtig
en met name zaterdag was het super winderig
. Wij zijn wat dat betreft ook niets gewend.
Het plaatsje vonden we niet zo spannend, maar het was ook niet de tijd van het jaar denk ik. De bebouwing langs de kustrand was ronduit lelijk.
Voor deze keer dan.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is de Lidl om de hoek ook goed, want daar ben ik morgen toch.
Die maken ook reclamemet allemaal idiote stamppotnieuwlichterij, dus dat is zeker een optiequote:Op zondag 21 januari 2024 16:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die bebouwing is ook in de zomer lelijkquote:Op zondag 21 januari 2024 17:09 schreef Arizona het volgende:
We kunnen ook met plastic vorkjes naar een restaurant in Zandvoort, alwaar ze voor een beetje kibbeling met patat 21,50 euro vroegen
Niet genomen dus
New Mexico en ik hebben wel een erg leuk nachtje weg gehadMooie omgeving daar hoor, de duinen en het strand waren prachtig
en met name zaterdag was het super winderig
. Wij zijn wat dat betreft ook niets gewend.
Het plaatsje vonden we niet zo spannend, maar het was ook niet de tijd van het jaar denk ik. De bebouwing langs de kustrand was ronduit lelijk.
Ja dat verwacht ik ook wel, alleen ik dacht, misschien is er dan nog wel wat meer sfeer ofzo. Het was nu koud, leeg en winderigquote:Op zondag 21 januari 2024 18:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Die bebouwing is ook in de zomer lelijk
Fijn dat jullie zoveel schik hebben gemaakt
Ik ga morgen ook naar de Lidl om de hoekquote:Op zondag 21 januari 2024 16:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mooi. Dan kunnen jij en Roger alvast beginnen aan de opstand.quote:Op zondag 21 januari 2024 18:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook naar de Lidl om de hoek
Neequote:Op zondag 21 januari 2024 20:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Heeft iemand vandaag stamppot gegeten?
Komt wel dichtbij zo.quote:Op zondag 21 januari 2024 18:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook naar de Lidl om de hoek
Mooi, die lidl reclame weer voorbijquote:
JA! Andijvie!quote:Op zondag 21 januari 2024 20:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Heeft iemand vandaag stamppot gegeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |