Opzeggen en opnieuw afsluiten, of doen ze daar niet aan?quote:
Ik denk dat ik dichterbij zitquote:Op zondag 21 januari 2024 11:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja ik zit 3 meter van de tv dan zit er een max aan hoe groot het kan zijn.
Normaal gesproken alleen als er minimaal zoveel maanden tussen zit. Vaak tussen de zes en de twaalf. Het schijnt soms te helpen om te bellen dat je wil opzeggen, tenzij... maar daar ben ik zelf geen fan vanquote:Op zondag 21 januari 2024 11:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Opzeggen en opnieuw afsluiten, of doen ze daar niet aan?
Eigenlijk zouden dat soort cadeautjes gewoon standaard ook voor blijvende klanten moeten zijn, een meerjarige vaste klant heeft zo'n bedrijf immers meer aan dan een 'leuk cadeautje dus ik stap over' klant.quote:Op zondag 21 januari 2024 12:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Normaal gesproken alleen als er minimaal zoveel maanden tussen zit. Vaak tussen de zes en de twaalf. Het schijnt soms te helpen om te bellen dat je wil opzeggen, tenzij... maar daar ben ik zelf geen fan van
Helaas doen ze dat niet. Ik heb zelf weinig zin om echt elk jaar over te stappen, maar na het eerste jaar kijk ik wel af en toe. Als er dan een echt goede aanbieding is wil ik best overstappen. Daarom heb ik nu een jaar Ziggo voor half geld en 100 euro cashback. Voor zoiets stap ik wel over, voor 3 maanden een tientje korting nietquote:Op zondag 21 januari 2024 12:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden dat soort cadeautjes gewoon standaard ook voor blijvende klanten moeten zijn, een meerjarige vaste klant heeft zo'n bedrijf immers meer aan dan een 'leuk cadeautje dus ik stap over' klant.
Dat blijft altijd wel het aparte ja. Ze hebben liever dat je na een jaar opzegt, overstapt naar een andere en dan na weer een jaar weer terugkomtquote:Op zondag 21 januari 2024 12:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden dat soort cadeautjes gewoon standaard ook voor blijvende klanten moeten zijn, een meerjarige vaste klant heeft zo'n bedrijf immers meer aan dan een 'leuk cadeautje dus ik stap over' klant.
Ik heb sinaasappelsap en geen disneyfilm.quote:Op zondag 21 januari 2024 14:43 schreef H_T het volgende:
Ik heb een grote pot kaneelthee en een Disneyfilm. Voorlopig zit ik goed
Vanwege het OLED schermquote:Op zondag 21 januari 2024 15:01 schreef Momo het volgende:
Als ik dan zoek op 55 inch bijvoorbeeld
[ afbeelding ]
Dan vraag ik mij af waarom er zo groot verschil in prijs tussen verschillende modellen van 1 merk. Is verschil zoo groot?
Ja. Het verschil in beeldkwaliteit tussen de twee televisies die daar staan is enorm. 4K zegt alleen maar dat die dergelijke scherpte qua beeld kan weergeven, maar de meeste beelden zijn geen 4K, waardoor het meeste wordt opgeschaald. En daar is de ene tv veel beter in dan de andere. Daarnaast is zwart bij die goedkopere tv eerder grijs, terwijl het bij OLED perfect zwart is.quote:Op zondag 21 januari 2024 15:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar is dat zoveel beter dan een standaard scherm die ook 4K aan kan?
Jammer.quote:Op zondag 21 januari 2024 05:21 schreef Strani het volgende:
Verloren na een hele spannende wedstrijd waarin we de topfavoriet bijna verslagen haddenIk laat m'n UI nog even staan, ik pas 'm morgen wel aan.
Hij is gelukkig op de motor gestaptquote:Op zondag 21 januari 2024 15:15 schreef Redefine het volgende:
Het begin van de WB in Benidorm is i.i.g. nog spannend doordat VdP ver achter ligt
2000 euro voor een TV zit ook niet in mijn budget, dan maar zoiets rond de 500-750 euro eventueel als ik een nieuwe nodig heb.quote:Op zondag 21 januari 2024 15:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Het verschil in beeldkwaliteit tussen de twee televisies die daar staan is enorm. 4K zegt alleen maar dat die dergelijke scherpte qua beeld kan weergeven, maar de meeste beelden zijn geen 4K, waardoor het meeste wordt opgeschaald. En daar is de ene tv veel beter in dan de andere. Daarnaast is zwart bij die goedkopere tv eerder grijs, terwijl het bij OLED perfect zwart is.
En nog wel meerdere verschillenIk heb zelf geen OLED tv, want het prijsverschil van wat ik ervoor over had was een paar jaar geleden toen ik mijn tv kost wel wat te groot. Plus dat ik toen nog veel minder verdiende dan nu dus het eigenlijk ook niet kon betalen.
Maar dat is ook niet het punt hequote:Op zondag 21 januari 2024 15:31 schreef Momo het volgende:
[..]
2000 euro voor een TV zit ook niet in mijn budget, dan maar zoiets rond de 500-750 euro eventueel als ik een nieuwe nodig heb.
Hij dacht aan het begin, ik maak het nog even een beetje leuk voor ik weer ga.quote:Op zondag 21 januari 2024 15:35 schreef Redefine het volgende:
VdP heeft de orde alweer hersteld. Echt bizar hoe goed hij dit seizoen is.
Even kijken of we hem zien staan. Allen even zoeken naar een kwieke 42 jarige man met een beginnende baard.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:42 schreef Momo het volgende:
@:Strani ga je vandaag nog kijken naar Mathieu en Wout in Benidorm?
Lijkt er bijna wel op. Hij wilde op dat heuveltje graag wat mensen inhalen.quote:Op zondag 21 januari 2024 15:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hij dacht aan het begin, ik maak het nog even een beetje leuk voor ik weer ga.
Wij hebben nu ook OLED. Is zoveel mooierquote:Op zondag 21 januari 2024 15:06 schreef Momo het volgende:
[..]
OLED geeft wel mooier beeld ja. Of dat verschil je 1300 euro waard is, is weer een andere vraagquote:Op zondag 21 januari 2024 15:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Bij OLED is elke pixel zijn eigen lampje. Staat die ene pixel uit, dan is het echt zwart. Bij andere tv's verlichten een paar lampen achter het scherm een deel van het scherm, een beetje a la straatlantaarns. Dan kan een 'zwarte' pixel wel proberen zoveel mogelijk licht tegen te houden, maar er komt altijd wat doorheen en dus is zwart niet helemaal zwartquote:Op zondag 21 januari 2024 15:51 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wij hebben nu ook OLED. Is zoveel mooier![]()
Verkoper heeft het uitgelegd, maar weet het niet meer precies. Heeft volgens mij met de pixels te maken.
Hehe.quote:Op zondag 21 januari 2024 15:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Zijn andere UI is mooier!
Hij overdrijft het nu welquote:Op zondag 21 januari 2024 15:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hij dacht aan het begin, ik maak het nog even een beetje leuk voor ik weer ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |