En hoe weet jij hoe het voelt om high te zijn jongedame?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:00 schreef Em31 het volgende:
Ik vind kiwi’s zo lekker, maar meestal als ik ze eet is het net alsof ik een hap van een chilipeper heb genomen![]()
![]()
Dit houdt mij vaak niet tegen, maar als ik 2 kiwi’s eet voel ik me bijna een beetje high.
Dat denk ik, ik weet het niet zeker!quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
En hoe weet jij hoe het voelt om high te zijn jongedame?
Ik vond high zijn best irritant, dus je mist er op zich niks aan.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat denk ik, ik weet het niet zeker!
Wacht even, hoe dan?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:00 schreef Em31 het volgende:
Ik vind kiwi’s zo lekker, maar meestal als ik ze eet is het net alsof ik een hap van een chilipeper heb genomen![]()
![]()
Dit houdt mij vaak niet tegen, maar als ik 2 kiwi’s eet voel ik me bijna een beetje high.
Wat zou ze allemaal in die studententijd hebben uitgehaald joh.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
En hoe weet jij hoe het voelt om high te zijn jongedame?
Het is tijden geleden dat ik het geprobeerd heb, maar vond er ook niet zoveel aan. Misschien maar goedquote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vond high zijn best irritant, dus je mist er op zich niks aan.
Ik gok een allergische reactie, als ik dat opzoek klopt het een en ander wel. Alleen de ene kiwi is het erger dan de ander.quote:
Niet zoveel bijzondersquote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat zou ze allemaal in die studententijd hebben uitgehaald joh.
Ik heb het maar één keer ervaren, en wat mij betreft hoeft het niet nog een keer.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is tijden geleden dat ik het geprobeerd heb, maar vond er ook niet zoveel aan. Misschien maar goed
Nee dan liever cocaïnequote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb het maar één keer ervaren, en wat mij betreft hoeft het niet nog een keer.
Jaren geleden op Jamaica fors high geweest, in die setting vond ik het wel tof en passendquote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is tijden geleden dat ik het geprobeerd heb, maar vond er ook niet zoveel aan. Misschien maar goed
Oh wat apart! Maarrr ik heb als kind één keer een allergische reactie gehad met bultjes over m'n hele lichaam, en dat is destijds ook toegeschreven aan kiwis. Maar daarna nooit meer last van gehad.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik gok een allergische reactie, als ik dat opzoek klopt het een en ander wel. Alleen de ene kiwi is het erger dan de ander.
Dit is een tekenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh wat apart! Maarrr ik heb als kind één keer een allergische reactie gehad met bultjes over m'n hele lichaam, en dat is destijds ook toegeschreven aan kiwis. Maar daarna nooit meer last van gehad.
Ja als je online kijkt is er een groep van meer dingen waarbij je dit kan krijgen, maar heb het verder bij niets anders ofzoquote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh wat apart! Maarrr ik heb als kind één keer een allergische reactie gehad met bultjes over m'n hele lichaam, en dat is destijds ook toegeschreven aan kiwis. Maar daarna nooit meer last van gehad.
Ik ben een ESF-Light kijkerquote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee eerst gaan we naar Estland, Slovenië, Noorwegen en Litouwen.
Dus daarom woon je zo jong al als een gepensioneerde in Spanje. Je ‘werk’ was altijd al zo vaag!quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoeveel moet je hebben? Ik regel het voor je.
Raar hoor. Ik heb toen ook jaren geen kiwi gegeten voor het geval dat.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja als je online kijkt is er een groep van meer dingen waarbij je dit kan krijgen, maar heb het verder bij niets anders ofzo
Met elk stukje kritiek gaat de prijs omhoog hè.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dus daarom woon je zo jong al als een gepensioneerde in Spanje. Je ‘werk’ was altijd al zo vaag!
En alweer met code geel.quote:
Oh, maar iets een goed of slecht moment vinden voor iets of iets anders is natuurlijk niet hetzelfde als iets wat gewoon wel of niet goed is in de zin dat het klopt of niet.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ho wacht, is het een mening of een feit dat een mening geen basis is voor het wel of niet fout zijn van iets? Als ik vind dat het een goede avond is voor patat, dan is er een verdomd goede kans dat ik die avond patat eet. Er is dus sprake van een mening die een basis vormt voor iets. Het is immers niet onafhankelijk en wetenschappelijk vastgesteld dat het een goede avond is voor patat. En toch zit ik die avond aan de goudgele aardappelreepjes en met een beetje geluk een frikandel speciaal.
Ergo, als het mijn mening is dat er niet niks geen fout staat, dan kan het dus wel degelijk het geval zijn dat er ergens niks klopt en niet nergens niks klopt want als er nergens niks klopt zou in principe overal alles moeten kloppen en die kans lijkt me statistisch al niet vrij groot.
Ze geven niet zomaar uit de losse mouw een code he, bij windstoten harder dan 90 km/u hoort een code geel volgens het protocol.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:47 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En alweer met code geel.
Zouden die codes nog wel effectief zijn als ze zovaak worden gebruikt ?
Dat is wel heel smerig jaquote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Weet je wie ik pas echt niet vertrouw? Mensen die de harige schil van een kiwi opeten!
Hm dan ben jij dus een psychopartjequote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet per partje eten, wat ben jij voor psychopaat
Ik schil m'n aardappelen trouwens bijna nooit.
Ik begrijp dat ze het doen. En ook moeten doen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze geven niet zomaar uit de losse mouw een code he, bij windstoten harder dan 90 km/u hoort een code geel volgens het protocol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |