quote:Op maandag 22 januari 2024 14:52 schreef Yesse het volgende:
[..]Na 10 liedjes en een uitslag weer naar huis
WauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(op je spoiler tag)
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
En als je dan veel vaker wilde horen moest je naar de winkel om een zwart schijfje te kopen.quote:Op maandag 22 januari 2024 14:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vroeg dat laatst toevallig aan mijn moeder, wat haar eerste herinnering was, maar die kon dat eerst dus inderdaad helemaal niet zien en hoorde bepaalde bekendere liedjes/winnaars op een andere manier. In plaats van via de uitzending van het Songfestival.
Maar kan jij je nog herinneren dat mensen een zwart-wit TV hadden dan? Ik ben van ‘82, en dat was midden jaren ‘80 eigenlijk al volledig verdwenen.quote:Op maandag 22 januari 2024 14:56 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En als je dan veel vaker wilde horen moest je naar de winkel om een zwart schijfje te kopen.
Ik heb het mijn ouders nooit gevraagd wat hun eerste herinnering aan het Songfestival is geweest maar mijn vader had wel de single van Gigliola Cinquetti. Dus ik denk dat dat het is geweest.
Hij was toen 21. Vandaag zou hij 81 zijn geworden.
Ik kan ook niet goed met anderen kijken, dan wil ik luisteren of ben ik enthousiast over een inzending gaan anderen er doorheen pratenquote:Op maandag 22 januari 2024 14:56 schreef Kippendij het volgende:
toch liever 20 man op tv dan 60 man in een cafe met slecht geluid, zoals ik afgelopen jaar deed.![]()
En dan thuis gewoon 75" en een fatsoenlijke soundbar hebben. Ik heb de finale de volgende dag direct opnieuw gekeken, was een totaal andere ervaring.
quote:Op maandag 22 januari 2024 15:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar kan jij je nog herinneren dat mensen een zwart-wit TV hadden dan? Ik ben van ‘82, en dat was midden jaren ‘80 eigenlijk al volledig verdwenen.
Dingen die je echt leuk vindt, kan je inderdaad beter niet in gezelschap kijken.quote:Op maandag 22 januari 2024 15:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik kan ook niet goed met anderen kijken, dan wil ik luisteren of ben ik enthousiast over een inzending gaan anderen er doorheen pratenZelfde heb ik met WIDM. Maar wij hebben veel jarigen in mei dus ik moet er soms wel aan. Hoewel we de laatste tijd gelukkig vooral overdag vieren
Vanaf 2:40quote:Op maandag 22 januari 2024 15:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar kan jij je nog herinneren dat mensen een zwart-wit TV hadden dan? Ik ben van ‘82, en dat was midden jaren ‘80 eigenlijk al volledig verdwenen.
Herkenbaar.quote:Op maandag 22 januari 2024 15:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik kan ook niet goed met anderen kijken, dan wil ik luisteren of ben ik enthousiast over een inzending gaan anderen er doorheen pratenZelfde heb ik met WIDM. Maar wij hebben veel jarigen in mei dus ik moet er soms wel aan. Hoewel we de laatste tijd gelukkig vooral overdag vieren
Klein maar fijnquote:Op maandag 22 januari 2024 15:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeker. Ik ben blij met mijn kleine tv!
Ik kan mij zelf niets anders dan een kleuren TV herinderen. Dus het zal inderdaad eind jaren `70 zijn geweest dat iedereen van zwart-wit was overgestapt.quote:Op maandag 22 januari 2024 15:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ook. Maar wel dat we nog diverse series in zwartwit keken. Ivanhoe, Laurel & Hardy enzoquote:Op maandag 22 januari 2024 15:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik kan mij zelf niets anders dan een kleuren TV herinderen. Dus het zal inderdaad eind jaren `70 zijn geweest dat iedereen van zwart-wit was overgestapt.
Dat is zeker waar, maar zo werkt dat in de praktijk niet. Dan zijn er toch altijd mensen bij die het minder boeit (of anders hun partners), en dan de onbedwingbare behoefte krijgen om halverwege Italië een discussie over de rolgordijnen te beginnen ofzo.quote:Op maandag 22 januari 2024 15:17 schreef Kippendij het volgende:
Een gezelschap kan best, maar dan wel een die dezelfde dingen leuk vindt. Beetje gegrond commentaar op acts vind ik leuk, als mensen allerlei ander commentaar hebben of over andere dingen gaan praten ben ik er snel klaar mee.
Ja, sowieso heb je nu nog regelmatig zwart-wit fragmenten natuurlijkquote:Op maandag 22 januari 2024 15:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook. Maar wel dat we nog diverse series in zwartwit keken. Ivanhoe, Laurel & Hardy enzo
Ik hoef vandaag alleen nog te koken, man mag de rest doenquote:Op maandag 22 januari 2024 15:36 schreef Arizona het volgende:
Goedemiddag! Ik ben al klaar met werken voor vandaag, heb een mooie lijst aan taken afgewerkt en dat liep heel voorspoedig.
Ik weet de maat van onze tv niet eensmaar ik vind hem wel groot.
@:yesse, vergeet niet dat je straks nog weer naar het KDV moet
Ik geloof ook niet dat ik het echt leuk zou vinden om het ESF in een café te kijken. Liever thuis op de bank met veel lekkere snacks en af en toe even FOK! checkenquote:Op maandag 22 januari 2024 14:56 schreef Kippendij het volgende:
toch liever 20 man op tv dan 60 man in een cafe met slecht geluid, zoals ik afgelopen jaar deed.![]()
En dan thuis gewoon 75" en een fatsoenlijke soundbar hebben. Ik heb de finale de volgende dag direct opnieuw gekeken, was een totaal andere ervaring.
Check je dan het Live topic of de Slowchat topic?quote:Op maandag 22 januari 2024 16:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat ik het echt leuk zou vinden om het ESF in een café te kijken. Liever thuis op de bank met veel lekkere snacks en af en toe even FOK! checken
Altijd de SCquote:Op maandag 22 januari 2024 16:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Check je dan het Live topic of de Slowchat topic?
Livetopic lees ik mee. Ik post tijdens de (halve) finales altijd in SC.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Altijd de SCLive-topic kom ik voor m'n mentale rust eigenlijk nooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ik las te snel en ik las eerst veel lekkere chicksquote:Op maandag 22 januari 2024 16:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat ik het echt leuk zou vinden om het ESF in een café te kijken. Liever thuis op de bank met veel lekkere snacks en af en toe even FOK! checken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |