quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:49 schreef Moeraskat het volgende:
Komt die mirrorroom ook op de stream?
Dat wordt me daar een noodlanding als tom en Karen zouden zoenenquote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat wordt me daar een noodlanding als tom en Karen zouden zoenen
Ik vond gisteravond met Karen toch wel een beginnetjequote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:51 schreef zodeju het volgende:
Ik denk dat Tom met geen een dame echt wat wil......ja lief en aardig zijn maar zie er totaal geen flirterige gesprekken of blikken bij geen een van de vrouwen......
Of ik moet me zo vergissen. Hij heeft graag vrouwen om zich heen omdat hij zich daar lekker bij voelt maar dat is ook echt alles.
Ariana is best pittig denk als het niet naar haar zin gaat. Benieuwd of ze ook stottert als ze booswoest isquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat wordt me daar een noodlanding als tom en Karen zouden zoenen
Ik denk dat als Danny gisteravond Tom en Karen alleen had gelaten...quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:51 schreef zodeju het volgende:
Ik denk dat Tom met geen een dame echt wat wil......ja lief en aardig zijn maar zie er totaal geen flirterige gesprekken of blikken bij geen een van de vrouwen......
Of ik moet me zo vergissen. Hij heeft graag vrouwen om zich heen omdat hij zich daar lekker bij voelt maar dat is ook echt alles.
Ben echt benieuwd.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vond gisteravond met Karen toch wel een beginnetje
Tis dat Danny er de hele tijd bij zat
Ze was al eens richting woest. Toen stotterde ze opvallend weinig en sprak ze opvallend snel.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ariana is best pittig denk als het niet naar haar zin gaat. Benieuwd of ze ook stottert als ze booswoest is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:53 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik denk dat als Danny gisteravond Tom en Karen alleen had gelaten...
Toen ie opstond na de massage leek ie ff apart te lopen...
Ja ze heeft vooral moeite als ze zenuwachtig is, gister toen met Tom ook even in de keuken.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze was al eens richting woest. Toen stotterde ze opvallend weinig en sprak ze opvallend snel.
Hadden ze vorig jaar zelf gedaan geloof ikquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:55 schreef Moeraskat het volgende:
Ah, dit keer niet die lelijke naam stickers op de lade van de badkamer.
Had ik nog niet gezien.
Veel beter zo.
Zou leuk zijn als die spiegels ook stiekem ramen waren, in de badkamer.
Hoe eerder hoe beterquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:55 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja ze heeft vooral moeite als ze zenuwachtig is, gister toen met Tom ook even in de keuken.
Lastig wel als je daar in de hut af en toe leugentje om bestwil moet doen. Dan valt ze zo door de mand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |