SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: https://www.thuisserver.net/tools/dts_stats
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Een nieuwe user direct in een giftig topic gooien, goed planquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:26 schreef ToT het volgende:
ff DTS zitten promoten: ToT in GC / vraag over FOK!~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Mwah, het is minder erg dan het geweest is.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Een nieuwe user direct in een giftig topic gooien, goed plan![]()
![]()
Dat is waar.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, het is minder erg dan het geweest is.~FEYENOORD~
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dat zeker ja, ook de enige reden waarom ik hier nog post, hier is altijd iemand om te reagerenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
En het is volgens mij wel het snelst lopende semi-SC achtige topic wat er bestaat.
~FEYENOORD~
Dit jaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:55 schreef devzero het volgende:
Staat een foutje in de TT. Die "never" hoort er niet in. Dus maar een TR gezet![]()
Hij stuurt hem toch niet naar VBLquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Een nieuwe user direct in een giftig topic gooien, goed plan
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Andersom, maar ja inderdaad.quote:~FEYENOORD~
Het beste is om er verder geen aandacht aan te geven
~FEYENOORD~
VBL is een warm bad.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij stuurt hem toch niet naar VBL
~FEYENOORD~
Ach in ieder geval is het duidelijk dat mijn statement naar de nieuwe user dus wel klopt, alleen keek ik een beetje in de toekomst!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: