4 dagen je lam zuipen in het Generator Hotel in Berlijn, en ja dat zag eruit zoals het klinkt.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die reizen op de middelbare school waren echt episch. Volgens mij had letterlijk iedereen "stiekem" een fles drank mee
Hele dag vapen vermoed ik, naast de drank.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:44 schreef Fretwork het volgende:
Waar stond jullie fles drank? In de prullenbak tussen de zak en de bak was hier wel een beproefde.
Ongekende hoeveelheid gratis ouzo bij Ach Niko Ach kan ik ook niet meer vergeten.
Zal nu wel lachgas zijn ofzo bij die 15-16 jarigen.
Wij zijn naar CERN in Geneve geweest, dat was wel prachtig jaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die reizen op de middelbare school waren echt episch. Volgens mij had letterlijk iedereen "stiekem" een fles drank mee
Weet je wie er ook wel eens op uitwisseling naar Duitsland is geweest?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:55 schreef AllesKaputt het volgende:
Rome? Ik ben op uitwisseling geweest naar Duitsland. Voormalige DDR, niet al te lang na de val van de muur. Goethe, Schiller, Buchenwald, usw.
Gaat dit over voetjebal? Dan haak ik af.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Weet je wie er ook wel eens op uitwisseling naar Duitsland is geweest?
Dan ben je ouder dan ik dacht!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:55 schreef AllesKaputt het volgende:
Rome? Ik ben op uitwisseling geweest naar Duitsland. Voormalige DDR, niet al te lang na de val van de muur. Goethe, Schiller, Buchenwald, usw.
Zo oud dat Rome nog niet bestond in jouw tijd?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:23 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Dat vat ik maar als compliment op.
Dit leest als de Speld.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:09 schreef Szura het volgende:
Ik dacht even dat dit ging over de vriend van RR
https://www.telegraaf.nl/(...)rama-ik-ben-bedrogen
Ouderbijdrage enzoquote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:01 schreef Pistolero het volgende:
Op wat voor elitaire middelbare scholen zaten jullie allemaal joh? Ik ben in al die jaren niet 1x in het buitenland geweest, daar had mijn school helemaal geen geld voor.
Ik zat in Wassenaar op school.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:01 schreef Pistolero het volgende:
Op wat voor elitaire middelbare scholen zaten jullie allemaal joh? Ik ben in al die jaren niet 1x in het buitenland geweest, daar had mijn school helemaal geen geld voor.
Als in, de rest was vwo-er met een godcomplex? Of je werd de professor genoemd?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:34 schreef DeLuna het volgende:
Ik ging naar de Vogezen en ik was bijna de enige havist en dat heb ik de hele week moeten aanhoren.
Wij moesten ook gewoon bijbetalen hoorquote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:01 schreef Pistolero het volgende:
Op wat voor elitaire en steenrijke middelbare scholen zaten jullie allemaal joh? Ik ben in al die jaren niet 1x in het buitenland geweest, daar had mijn school helemaal geen geld voor.
Dat eerste jaquote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:13 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Als in, de rest was vwo-er met een godcomplex? Of je werd de professor genoemd?
Fijn he, oud worden..quote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:08 schreef DiegoFuser het volgende:
Verder zou ik wat ik toen een kater noemde nu niet meer als zodanig durven benoemen. Het gevoel van toen valt echt in het niets met de waanzinnige hoofdpijn die ik nu ervaar wanneer ik meer dan twee bier heb genuttigd.
Heette de directeur toevallig Arne of Slot?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:01 schreef Pistolero het volgende:
Op wat voor elitaire en steenrijke middelbare scholen zaten jullie allemaal joh? Ik ben in al die jaren niet 1x in het buitenland geweest, daar had mijn school helemaal geen geld voor.
Niet dat ik weet. Hij was wel kaal.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heette de directeur toevallig Arne of Slot?
Stukje Jabal Akhdar. Als Gesink al harkend naar boven gekropen?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:55 schreef DeeBee het volgende:
Hele dag in de Omani heuvels rond gereden, wat een genot jongons.
KOM van Nibali helaas net niet gepakt.
Deze keer niet, dat kreng een andere keer wel gereden, niet normaal.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stukje Jabal Akhdar. Als Gesink al harkend naar boven gekropen?
Meegereden met NC van Oman?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:21 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Deze keer niet, dat kreng een andere keer wel gereden, niet normaal.
Wel de Quriyat finish uit de Tour of Oman gepakt, klassiekertje.
Nu gaan we allemaal mensen krijgen die gaan doen alsof Pascal Jansen toch een goede trainer was en nooit ontslagen had mogen worden.quote:
Het is geen Arne Slot inderdaad.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nu gaan we allemaal mensen krijgen die gaan doen alsof Pascal Jansen toch een goede trainer was en nooit ontslagen had mogen worden.
Erg onleuk.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:09 schreef Szura het volgende:
Ik dacht even dat dit ging over de vriend van RR
https://www.telegraaf.nl/(...)rama-ik-ben-bedrogen
Stephan die over Stephans in derde persoonsvorm praat is een leuke rubriek.quote:
Zal deze Stephan jou eens helemaal volspuiten?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Stephan die over Stephans in derde persoonsvorm praat is een leuke rubriek.
Als ze achter hem staan zien ze in ieder geval zijn dick(je) nietquote:
Dit is bij Antwerpenquote:Op zondag 21 januari 2024 17:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ach, Ajax.
Die club is echt volledig moreel failliet. Al jaren.
Failquote:Op zondag 21 januari 2024 17:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ach, Ajax.
Ach, Pistolero.quote:Op zondag 21 januari 2024 17:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ach, Ajax.
Erg benieuwd hoe Vizekusen dit alsnog gaat weggeven.quote:
Je hebt wel gelijk dat Ajax moreel volledig failliet is natuurlijk.quote:
Ik zag wit-rood-witte shirts en een treurig spandoek met support voor Overmars. Dus ik ging er zonder echt goed te kijken automatisch vanuit dat het dan wel om het moreel failliete Ajax moest gaan.quote:Op zondag 21 januari 2024 17:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk dat Ajax moreel volledig failliet is natuurlijk.
🧐quote:
Gaan we voor de wedstrijd tegen Bochum of tegen Augsburg? Of allebei?quote:Op zondag 21 januari 2024 17:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Erg benieuwd hoe Vizekusen dit alsnog gaat weggeven.
Dat is bij al zijn tweets het geval.quote:
Maar wel een paar duizend volgers hebben.quote:Op zondag 21 januari 2024 20:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is bij al zijn tweets het geval.
Of allemaal nomaden in Spanje zonder internet?quote:Op zondag 21 januari 2024 20:43 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Maar wel een paar duizend volgers hebben.
Gekocht dan ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 januari 2024 23:37 schreef hhh38 het volgende:
Ach, flexwoningenVliegen vliegen vliegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, flexwoningenIs dat voormalig VVD-kanon Ard van der Steur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit had een oplettend user ook al opgemerkt.quote:Op zondag 21 januari 2024 22:01 schreef wimderon het volgende:
Ik dacht ook weer eens keer een spoilervrij met het bord op schoot te gaan kijken.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 januari 2024 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fijn dat de NOS op het scherm alvast toont dat Ajax 3-1 voor staat en dat Brobbey een pingel miste
Nee dit is kLasSiEK LibERaAl Paul "PVV is een toffe club" Slettenhaar. Na de verkiezingen een paar keer op TV geweest om te verkondigen dat dat kabinet met Geert er gewoon moet komen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 07:48 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Is dat voormalig VVD-kanon Ard van der Steur?
Ach, flexwoningenKrijgt die kale knikker nu ook een kersttrui van FlexwonenNH?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noord-Holland. De tiende cirkel van de hel.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 11:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee dit is kLasSiEK LibERaAl Paul "PVV is een toffe club" Slettenhaar. Na de verkiezingen een paar keer op TV geweest om te verkondigen dat dat kabinet met Geert er gewoon moet komen.
Omhooggevallen wethouder uit Castricum.
Hoe noemen we het Westland dan?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:53 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Noord-Holland. De tiende cirkel van de hel.
Zelden zo'n dom volk gezienquote:Op woensdag 24 januari 2024 04:15 schreef DeeBee het volgende:
Weer 4 jaar lang Trumpaids, dit is echt een vervelende rubriek. Amerika derdewereldland genot.
Biden gaat dit klusje waarschijnlijk wel klaren, godzijdank.quote:Op woensdag 24 januari 2024 04:15 schreef DeeBee het volgende:
Weer 4 jaar lang Trumpaids, dit is echt een vervelende rubriek. Amerika derdewereldland genot.
Als hij niet doodgaat of in verzorgingshuis beland voor die tijd.quote:Op woensdag 24 januari 2024 07:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Biden gaat dit klusje waarschijnlijk wel klaren, godzijdank.
Desalniettemin blijft het wel met afstand het meest verrotte en dysfunctionele land ter wereld. USA aids.
Is dat zo? Ik hoop het van harte.quote:Op woensdag 24 januari 2024 07:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Biden gaat dit klusje waarschijnlijk wel klaren, godzijdank.
Desalniettemin blijft het wel met afstand het meest verrotte en dysfunctionele land ter wereld. USA aids.
In Nederland zijn de peilingen al vermoeiend, maar in Amerika geilen ze echt 24/7 op de polls. Niet te doen, en vooral vrij nikszeggend 10 maanden van te voren.quote:
Ik vind dit toch tragischquote:Op woensdag 24 januari 2024 09:42 schreef Mani89 het volgende:
Ach, Theo Maassen. Brabantse tokkieaids.
De zwakbegaafde Memvis ook weer in z'n entourage in Dubai, voetballers zijn gevaarlijk domquote:
Kom jij ook wel eens bij hen op de koffie?quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:21 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De zwakbegaafde Memvis ook weer in z'n entourage in Dubai, voetballers zijn gevaarlijk dom
Memvis die z'n eigen moeder naar Dubai liet overvliegen terwijl hij aan het revalideren was, maar haar niet eens kwam/liet ophalen op het vliegveld en haar voor een dichte deur van z'n huis liet staan. Stukje mongool. Met z'n slavin die de smoothies moest komen bedienen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:21 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De zwakbegaafde Memvis ook weer in z'n entourage in Dubai, voetballers zijn gevaarlijk dom
Ik was 2 weken terug nog in Dubai, komt wel dichtbij zo.quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kom jij ook wel eens bij hen op de koffie?
Of even een blokje met Simba wandelen?
Peter Boosz.quote:
Die wil nog levend uit Rotterdam weg vanavondquote:
1 maart 2023, uit tegen Heerenveen!quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:05 schreef franklop het volgende:
Heeft Feyenoord überhaupt meer dan 1 bekerduel uit moeten spelen de afgelopen jaren?
Geen amateurs dit jaar zoals Ajax.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:05 schreef franklop het volgende:
Heeft Feyenoord überhaupt meer dan 1 bekerduel uit moeten spelen de afgelopen jaren?
Sowquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Geen amateurs dit jaar zoals Ajax.
Opsluiten.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Stockfoto Steef.
Extreem henkerigquote:Op donderdag 25 januari 2024 12:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Stockfoto Steef.
Ik verwacht daar minimaal één Tim en misschien nog een Torn te kunnen vinden.quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:39 schreef Mani89 het volgende:
Heeft er al eens iemand geopperd om in die "van" naar ontvoerde kinderen te zoeken? Bij deze.
AAD300quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:57 schreef Szura het volgende:
wat willen jullie op jullie kentekenplaat zetten?
06082023MVDP#1quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:57 schreef Szura het volgende:
PINO112quote:Op donderdag 25 januari 2024 19:57 schreef Szura het volgende:
ACHWLRquote:Op donderdag 25 januari 2024 19:57 schreef Szura het volgende:
Door Cambuur- of door Hercules-supporters?quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:35 schreef Szura het volgende:
Ik hoor al de hele tijd allerlei gescheld op de achtergrond bij de wedstrijd: hoerenzoon, kankermongool etc
Er staan 15 Cambuur-aanhangers ofzoquote:Op donderdag 25 januari 2024 21:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Door Cambuur- of door Hercules-supporters?
Ach Hercules.quote:
Zeg maar gerust einde tijdperk Orie/Jumbo-Visma. Wat een toeval dat die hele ploeg geen ene klote meer presteert sinds ze niet meer samen zijn met de wielerploeg.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:23 schreef Szura het volgende:
Ik lees dat het einde tijdperk Joeta is
JAKE PAULED
Beune rijdt wel nog erg goed, die heeft de app stiekem niet verwijderd?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zeg maar gerust einde tijdperk Orie/Jumbo-Visma. Wat een toeval dat die hele ploeg geen ene klote meer presteert sinds ze niet meer samen zijn met de wielerploeg.
Foodcoachapped.
Maar die rijdt voor een andere ploeg.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Beune rijdt wel nog erg goed, die heeft de app stiekem niet verwijderd?
Goed punt, was ik helemaal vergeten.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar die rijdt voor een andere ploeg.
Kijk eens naar die lichaamshouding van Orie als hij met Leerdam praat. Geen mensenmens.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zeg maar gerust einde tijdperk Orie/Jumbo-Visma. Wat een toeval dat die hele ploeg geen ene klote meer presteert sinds ze niet meer samen zijn met de wielerploeg.
Foodcoachapped.
Heeft gewoon in de basis gestaan op het WK.quote:
Deed het daar zeker niet verkeerd.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heeft gewoon in de basis gestaan op het WK.
FRANS HOEKED
Is pas na het WK helemaal de weg kwijt geraakt inderdaadquote:Op zondag 28 januari 2024 14:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Deed het daar zeker niet verkeerd.
Buiten de penaltyserie dan
Vrouwtje middelste?quote:Op zondag 28 januari 2024 16:50 schreef Mani89 het volgende:
Even pronken met mijn Zaagbek hoor, is het geen beauty.
[ afbeelding ]
Klootzak dook 3 minuten te laat bij alle penalties tijdens die kut potquote:Op zondag 28 januari 2024 14:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heeft gewoon in de basis gestaan op het WK.
FRANS HOEKED
Ach, het walgelijke lobbygroepje CIDI.quote:Op zondag 28 januari 2024 17:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Voor wie meer context wil bij de #Ophefvandedag: https://www.instagram.com/p/C2c0yOQp10e/ .
https://trajectum.hu.nl/h(...)r-palestina-en-meer/quote:Op zondag 28 januari 2024 18:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ach, het walgelijke lobbygroepje CIDI.
Hopelijk durft Dilan wel wat kritischer te zijn op Israel.quote:Op zondag 28 januari 2024 19:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
CIDI
Mark R. die geen kritiek durft te leveren op Israel
Dit topic is een warm bad.quote:
Wij zijn hier uitermate tolerant.quote:
Gewoon een klein duwtje - MJ Fledderusquote:Op zondag 28 januari 2024 22:52 schreef Steven184 het volgende:
Fledderus laat weer eens zijn ware aard zien
Laat me raden.quote:Op maandag 29 januari 2024 08:30 schreef hhh38 het volgende:
Alleen Nederlanders kunnen op zo'n laconieke manier met hun eigen taal omgaan. Die interesseert het zelfs geen reet als er Engelstaligen (Fringpong of Egurrola) in het nationale team zitten. Prima maar dan kun je Nederland wat mij betreft net zo goed meteen afschaffen als je zoiets belangrijks bij het oud vuil zet.
Geen speld tussen te krijgen. Dat moet wel een hele verstandige user zijn.quote:Op maandag 29 januari 2024 10:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
PIETJEPUKKED is het Feyenoordtopic echt weer heerlijk aan het onderkotsen. Maar gisteren kwam een andere user ook weer met een pareltje aanzetten:
Vormdips bestaan helemaal niet. Überhaupt het hele concept 'vorm' niet. Dat is altijd gewoon het excuusjes van trainers die niet serieus met mentaliteit bezig zijn.
Het hele sportdiscours kan de prullenbak in na deze openbaringquote:Op maandag 29 januari 2024 10:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
PIETJEPUKKED is het Feyenoordtopic echt weer heerlijk aan het onderkotsen. Maar gisteren kwam een andere user ook weer met een pareltje aanzetten:
Vormdips bestaan helemaal niet. Überhaupt het hele concept 'vorm' niet. Dat is altijd gewoon het excuusjes van trainers die niet serieus met mentaliteit bezig zijn.
Boeren in noordwest Europa lijden collectief aan grootheidswaan en alle regeringen buigenquote:Op maandag 29 januari 2024 08:50 schreef Pistolero het volgende:
Tevens: Terrorboeren![]()
Hopelijk doet de politie in Belgie en Frankrijk wat beter hun werk.
Je kunt met deze kennis ook je eigen leven verrijken. Zit je slecht in je vel? Dat bestaat helemaal niet.quote:Op maandag 29 januari 2024 10:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het hele sportdiscours kan de prullenbak in na deze openbaring
Door figuren als jij gaat ons land kapot.quote:Op maandag 29 januari 2024 10:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Geen speld tussen te krijgen. Dat moet wel een hele verstandige user zijn.
Ik geef voortaan gewoon Arne Slot de schuldquote:Op maandag 29 januari 2024 12:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je kunt met deze kennis ook je eigen leven verrijken. Zit je slecht in je vel? Dat bestaat helemaal niet.
Had Arne maar serieuzer met je mentaliteit bezig moeten zijn.quote:Op maandag 29 januari 2024 12:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik geef voortaan gewoon Arne Slot de schuld
Depressies bestaan niet! Gewoon mentaliteit.quote:Op maandag 29 januari 2024 12:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je kunt met deze kennis ook je eigen leven verrijken. Zit je slecht in je vel? Dat bestaat helemaal niet.
En we hebben reactie.quote:
Dat is gewoon Baudetesque die al jaren roept dat Syriërs maar naar de regio Damascus terug moeten want daar is het ontzettend veilig!!quote:Op maandag 29 januari 2024 21:42 schreef Pino112 het volgende:
Wappie Mona heeft weer wat hersenspinsels vrijgelaten. Gewoon terugsturen die Oekraïners!
Gaaf land.
Vraag mij ook af wat andere BBB politci daarvan vindenquote:Op maandag 29 januari 2024 21:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wow de BBBDingen roepen die Wilders niet eens durft.
Kunnen we haar niet terugsturen naar de viskar waar ze vandaan kwam?quote:Op maandag 29 januari 2024 21:42 schreef Pino112 het volgende:
Wappie Mona heeft weer wat hersenspinsels vrijgelaten. Gewoon terugsturen die Oekraïners!
Gaaf land.
Kunnen we heel Volendam niet gewoon gaan gebruiken als Defensie-oefengebied ter voorbereiding op de oorlog met de Russen?quote:Op maandag 29 januari 2024 21:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kunnen we haar niet terugsturen naar de viskar waar ze vandaan kwam?
Kunnen we Volendam niet afdrijven en autonoom verklarenquote:Op maandag 29 januari 2024 21:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kunnen we haar niet terugsturen naar de viskar waar ze vandaan kwam?
Mensen met emoties die graag met hem gewerkt hebben, nee dat kan inderdaad niet.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 08:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nee, dit kan absoluut niet.
Talkshow-aids.
Dat was het absoluut niet, gewoon een taaldiscussie over cultuur. Je bent niet goed bezig als je die kaart hierom gaat trekken.quote:Op maandag 29 januari 2024 08:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ach, altijd racistische Pietje P. met zn drek
Curieus hoe jij dit topic iedere keer met enige vertraging, zonder mention weet te vinden op het moment dat (een variant) van je naam valt. Jezelf op constante basis MyCroften, de leegheid.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat was het absoluut niet, gewoon een taaldiscussie over cultuur. Je bent niet goed bezig als je die kaart hierom gaat trekken.
Vind roddelen binnen je eigen kliekje over een user die je niet bevalt nog veel leger.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Curieus hoe jij dit topic iedere keer met enige vertraging, zonder mention weet te vinden op het moment dat (een variant) van je naam valt. Jezelf op constante basis MyCroften, de leegheid.
Dit is de formatie over een paar weken hopelijkquote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:35 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
Wappies beginnen massaal ruzie te maken met elkaar, dit is echt ronduit hilarisch![]()
![]()
Gelukkig staat de PVV in de peilingen al weer op 45 zetels.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:46 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dit is de formatie over een paar weken hopelijk
Trek gewoon stekker uit hele aardkloot. Valt niets meer te redden johquote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Gelukkig staat de PVV in de peilingen al weer op 45 zetels.
Wanneer worden die bommen nou eens eindelijk op dit reddeloze kutland gedropt? Duurt wel lang zo.
Zal wel uitgeruild worden aan de formatietafel, om Geert toch een succesje te gunnen. Vliegen vliegen vliegen!!!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:05 schreef Pino112 het volgende:
Jaaaa definitief einde tijdperk Lelystad.
Wat heeft de amateurvliegclub nu opeens een luxe terminal voor hun Cessna's.
Een succesje wat alsnog eindeloos uitgesteld gaat worden, dat zou erg mooi zijn.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Zal wel uitgeruild worden aan de formatietafel, om Geert toch een succesje te gunnen. Vliegen vliegen vliegen!!!
Afschaffen eigen risico gaan ze aan Geert geven vrees ik.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Zal wel uitgeruild worden aan de formatietafel, om Geert toch een succesje te gunnen. Vliegen vliegen vliegen!!!
Het land is sowieso verloren. Dit kan er ook nog wel bij.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Afschaffen eigen risico gaan ze aan Geert geven vrees ik.
Ah, dit is genieten hoor. Waar kan ik de volledige uitzending bekijken?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 15:35 schreef Hamlapjes het volgende:
[ twitter ]
Wappies beginnen massaal ruzie te maken met elkaar, dit is echt ronduit hilarisch![]()
![]()
Haar naam staat er toch ook onderquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:58 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Ze beginnen elkaar al onder de bus te smijten
soms moet je even een punt makenquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Haar naam staat er toch ook onderWat een debiliteit weer
Merol natuurlijkquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:23 schreef DiegoFuser het volgende:
Wie is de Nederlandse equivalent van Taylor Swift die ons komt redden van deze enge bende?
Nu heb ik een beeld voor me waarin Caroline "Hou je bek en bef me" tijdens de formatie-overleggen playbackt.quote:
Prima comeback in de brugklas die de tweede kamer is gewordenquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nu heb ik een beeld voor me waarin Caroline "Hou je bek en bef me" tijdens de formatie-overleggen playbackt.
Elmer uiteraardquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:23 schreef DiegoFuser het volgende:
Wie is de Nederlandse equivalent van Taylor Swift die ons komt redden van deze enge bende?
PVV + 5 dus.quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:36 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Hoeveel vriezers heeft Geert al staan inmiddels?
Mooi kiezersbedrog, alweer.quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:36 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Schuld van D66.quote:
Misschien kan ie hier nog terecht.quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:36 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Froukjequote:Op woensdag 31 januari 2024 17:23 schreef DiegoFuser het volgende:
Tijd voor bommen op Brussel?quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:03 schreef Pino112 het volgende:
Ach de altijd boze Europese terrorboeren.
Subsidie subsidie subsidie.
Goeie.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:13 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tijd voor bommen op Brussel?
Los je meteen een heleboel problemen in één klap op nu alle terrorboeren uit heel Europa daar zijn.
We zijn op weg naar een boerendictatuur.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:03 schreef Pino112 het volgende:
Ach de altijd boze Europese terrorboeren.
Subsidie subsidie subsidie.
Eva Braun ik bedoel Vlaardinges wil de EU kapot, prima actie inderdaad voor de subsidieslurpende terroristenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 08:10 schreef Steven184 het volgende:
Gewoon per direct alle landbouwsubsidies stopzetten.
Confisceer gewoon die voertuigen, zonder stellen ze niets voorquote:Op vrijdag 2 februari 2024 07:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Waarom wordt er niet met scherp geschoten op deze maatschappij-ontwrichtende terroristen?
Tsja, dat gaat je niet lukken zonder bruut geweld te gebruiken als politie zijnde..quote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Confisceer gewoon die voertuigen, zonder stellen ze niets voor
Misschien kunnen we de vaardigheden/kennis van Matthijs van N. gebruiken, die woont ook in het boerenland?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tsja, dat gaat je niet lukken zonder bruut geweld te gebruiken als politie zijnde..
Denk niet dat ze vriendelijk alles inleveren als je er om vraagt.
Regels versoepelen en toch betere waterkwaliteit.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:44 schreef DeeBee het volgende:
Adema: boerenprotesten Europa bewijzen dat mest geen Nederlands probleem is - https://nos.nl/l/2507189
Verstandelijk beperkten zijn tegenwoordig gewoon minister, Piet Ach
In elk land heeft de overheid dus jarenlang niks gedaan uit angst voor de terroristen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:44 schreef DeeBee het volgende:
Adema: boerenprotesten Europa bewijzen dat mest geen Nederlands probleem is - https://nos.nl/l/2507189
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:44 schreef DeeBee het volgende:
Het schijnt dat de boeren na het lezen van deze pittige uitspraak meteen naar huis zijn gegaan.quote:Alhoewel de protesten het Europese probleem op de kaart zetten, vindt Adema dat er ook een grens aan zit. "Iedereen heeft het recht om te demonstreren maar laten de boeren dat op een mooie manier doen. Dan kun je als agrarische sector veel sympathie winnen. Maar als ze de boel overhoop halen dan denk ik: 'doe dat nou niet'."
Stukje overspannenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 17:11 schreef Szura het volgende:
Kabinetsformatie onder hoogspanning, grote twijfels bij NSC
Zijn er ooit geen twijfels bij Pietertje Omzicht?
Ze houden elkaar in houdgreep en trekken elkaar de afgrond in.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 17:11 schreef Szura het volgende:
Om uiteindelijk veel vaker wel dan niet de verkeerde keuze te maken, dus dat kabinet Plasterk I komt er!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 17:11 schreef Szura het volgende:
Op de radio weer wat van die verslagen/rapportages voorbij horen komen. Een beetje vuur stoken, kratje bier erbij en als een journalist ze wat vragen stelt, komt weer louter geneuzel uit. Treurig dat een paar landsgrenzen daardoor geblokkeerd worden.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 09:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Confisceer gewoon die voertuigen, zonder stellen ze niets voor
Twee keer zelfs.quote:
Ik ben voor gelijke monniken, gelijke kappen. Dus als je XR aanhoudt in den Haag dan moet je gisterenavond ook de boeren oppakken die de snelweg blokkeren.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:07 schreef Pino112 het volgende:
Wanneer gaan ze die Mark van FDF nou eens aanhouden voor opruiing?
Waarschijnlijk nooit, want de politie staat aan de kant van de boeren, maar goed. Dit kan toch niet allen.
Het is toch een absolute schande dat deze terrorist nog gewoon vrij mag rondlopen.quote:
Ik doelde eigenlijk op Pietertje en Lientje.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het is toch een absolute schande dat deze terrorist nog gewoon vrij mag rondlopen.
Nederlands is een onleefbare bananenrepubliek waar ze zich zelfs in de armste derdewereldlanden nog voor zouden schamen.
Ik ook, onder andere.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op Pietertje en Lientje.
Maar ja, wat dan. Ik vrees dat als de PVV nu niet in een regering komt, de onvrede alleen maar toe zal nemen en daarmee de stemmen op de PVV.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik begin toch hoop te krijgen dat ze er niet uit komen.
Het probleem is dat daarmee de samenwerking vanuit centrumrechtse partijen genormaliseerd is en zelfs als ze de verkiezing daarna kiezen om de PVV (en BBB) buiten te sluiten het in de toekomst weer een optie gaat worden.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:34 schreef BobW het volgende:
[..]
Maar ja, wat dan. Ik vrees dat als de PVV nu niet in een regering komt, de onvrede alleen maar toe zal nemen en daarmee de stemmen op de PVV.
Ze moeten een keer op hun bek gaan.
Als ze op hun bek gaan wordt het de schuld van de rechters/media/Frans Timmermans.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:34 schreef BobW het volgende:
[..]
Maar ja, wat dan. Ik vrees dat als de PVV nu niet in een regering komt, de onvrede alleen maar toe zal nemen en daarmee de stemmen op de PVV.
Ze moeten een keer op hun bek gaan.
Inderdaad, voorbeeld:quote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als ze op hun bek gaan wordt het de schuld van de rechters/media/Frans Timmermans.
Ook goed als mensen beseffen dat rechtse partijen te veel vanuit eigenbelang denken om te kunnen samenwerken. Al die eigenbelangen zijn nooit verenigbaar. Zelfs een van de twee dingen die ze binden, beperken migratie, is blijkbaar al lastig (lol). Dan is het enige wat nog overeind blijft de afkeer tegen links/progressief. We gaan zien of dat genoeg is.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Inderdaad, voorbeeld:
Politieke wetten die voor andere partijen gelden, gelden niet voor de PVV
https://www.volkskrant.nl/a-bec81ef0
Die weet blindelings de weg naar het revalidatiecentrum te vindenquote:
Bij zo'n blessure mag je dan nog wel transfervrij iemand halen tochquote:
Ja, maar daar zit natuurlijk geen topper bijquote:Op zondag 4 februari 2024 15:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Bij zo'n blessure mag je dan nog wel transfervrij iemand halen toch
David de Gea rammelt aan je brievenbus en wil met je praten.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:20 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ja, maar daar zit natuurlijk geen topper bij
En hoe groot acht jij die kans?quote:Op zondag 4 februari 2024 15:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
David de Gea rammelt aan je brievenbus en wil met je praten.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 4 februari 2024 18:24 schreef Pino112 het volgende:
Niks gezien van het wielrennen dit weekend allen, want @:Deluna en ik zijn ouders geworden van een gezonde dochter
Alles gaat goed met ons.
Van harte gefeliciteerd.quote:Op zondag 4 februari 2024 18:24 schreef Pino112 het volgende:
Niks gezien van het wielrennen dit weekend allen, want @:Deluna en ik zijn ouders geworden van een gezonde dochter
Alles gaat goed met ons.
Gefeliciteerd allebei!quote:Op zondag 4 februari 2024 18:24 schreef Pino112 het volgende:
Alles gaat goed met ons.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 4 februari 2024 18:24 schreef Pino112 het volgende:
Alles gaat goed met ons.
Gefeliciteerd, Geniet ervan!quote:Op zondag 4 februari 2024 18:24 schreef Pino112 het volgende:
Alles gaat goed met ons.
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 4 februari 2024 18:24 schreef Pino112 het volgende:
Alles gaat goed met ons.
Goed excuus! Gefeliciteerd, geniet ervan!quote:Op zondag 4 februari 2024 18:24 schreef Pino112 het volgende:
Alles gaat goed met ons.
Van harte gefeliciteerd en @DeLuna natuurlijk ook!quote:Op zondag 4 februari 2024 18:24 schreef Pino112 het volgende:
Alles gaat goed met ons.
Van harte, veel geluk gewenst!quote:Op zondag 4 februari 2024 18:24 schreef Pino112 het volgende:
Alles gaat goed met ons.
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 4 februari 2024 18:24 schreef Pino112 het volgende:
Alles gaat goed met ons.
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 4 februari 2024 18:24 schreef Pino112 het volgende:
Alles gaat goed met ons.
Van harte gefeliciteerd!!! En de gelukwensen aan @DeLunaquote:Op zondag 4 februari 2024 18:24 schreef Pino112 het volgende:
Alles gaat goed met ons.
Gefeliciteerd! Veel geluk met elkaar en succes met de luiers!quote:Op zondag 4 februari 2024 18:24 schreef Pino112 het volgende:
Alles gaat goed met ons.
Lekker gewerkt pikquote:Op zondag 4 februari 2024 18:24 schreef Pino112 het volgende:
Alles gaat goed met ons.
Alles gaat goed met ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |