Ik ben niet lang genoegquote:Op maandag 22 januari 2024 19:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Tja, als je zoveel eisen heb vind je nooit iemand he
Maak je 1 concrete opmerking, knippen ze de overige 20 minuten dat je subtiel bent eruitquote:Op maandag 22 januari 2024 19:48 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ik snap best wat ze bedoelen, maar ik vind het altijd wel een beetje rauw uit de strot komen om het zo te verwoorden.
Ik draag ze eerder aan de hoge kant, ik vind het te midlife crisis ogen zo.quote:Op maandag 22 januari 2024 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Overhemd staat erg open
Wie draagt dit ook zo?
Sprang capelle is meer gelderland achtig heb ik het idee.quote:Op maandag 22 januari 2024 19:50 schreef DKUp het volgende:
Hij komt uit BRABANT
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Ik houd niet zo van die uitdrukking, maar vind dat ook wel leuk in een vrouw. Heb dat liever dan zo'n stil en meegaand type.quote:Op maandag 22 januari 2024 19:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ik word altijd wat moe van vrouwen die veel tegengas willen. Als je weet dat je je zin erg wil doordrukken zeg dat dan.
Kaatsheuvel ligt toch echt dichterbij zeeland he.quote:Op maandag 22 januari 2024 19:50 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Sprang capelle is meer gelderland achtig heb ik het idee.
Ik heb het alleen over de opmerking op zich natuurlijk. Het verwoordt wat grof wat op zich me geen onredelijke eis lijktquote:Op maandag 22 januari 2024 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maak je 1 concrete opmerking, knippen ze de overige 20 minuten dat je subtiel bent eruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |