quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mokersaai als dat je enige vorm van sport isquote:
We zullen jou eens padellenquote:
Iedereen die daar aan doet is wel zoooo vervelend. Soort cult meteen dat als je daaraan doet je het ook 24/7 erover moet hebben en het te promoten. Soort herbalifequote:
Ben je geworden wat je wilde?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:10 schreef MizzezAmy het volgende:
Wat wil jij worden? Die vraag krijg ik niet meer
Dit was een nee met voorbedachte radequote:
Naja, squash is erger. Maar met leuk gezelschap…quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:10 schreef RipCity het volgende:
[..]
Iedereen die daar aan doet is wel zoooo vervelend. Soort cult meteen dat als je daaraan doet je het ook 24/7 erover moet hebben en het te promoten. Soort herbalife
Mortaxx wordt nooit afgewezen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit was een nee met voorbedachte rade
Als je dit meisje voor je hebt ga je afgewezen worden.
‘Bepaalde dingen die op de lange termijn niet samen gaan denk ik’quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
Ook wel mooi die nazi tattoo van hem (lol)
Loop jij zo achter, loop ik voor?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
Ook wel mooi die nazi tattoo van hem (lol)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |