abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 januari 2024 @ 10:32:12 #276
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_212100759
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 10:31 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Kap op gezet met die jongen dus er zijn geen geborgen gebreken aan de vloer
Kannatuurlijknie wat ie heeft gedaan, MAAARRRR
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 20 januari 2024 @ 10:34:14 #277
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_212100780
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 10:32 schreef Caland het volgende:

[..]
Maar nu niets denigrerends over provincialen zeggen hoor!
pi_212100791
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 09:40 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Die Sam en Ineke zijn uit Velsen ook al met ruzie vertrokken en hadden daar nog een rechtzaak lopen. Waar overigens nog niet van bekend is waar dat precies over ging? Of ik heb het even gemist…. Niet vreemd dus dat mensen die nu bij hun in de buurt woonden het verschrikkelijke mensen vinden. Die zullen ook hier wel de buurt op stelten hebben gezet met hun fratsen, waarom zouden mensen anders zo reageren?
Ja ik had ook nog een interview gezien met die (ex) buurman uit Velzen. Maar dat kan ik nu natuurlijk nooit meer terug vinden.
  zaterdag 20 januari 2024 @ 10:36:26 #279
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_212100805
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 09:08 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Die bekrompen dorpscultuur waar jij het over hebt is vooral op z’n hoede voor Hollanders die met hun verheven aangemeten attitude denken dat ze boven die lompe boertjes staan.
Zo lang die lompe boertjes achter een tweevoudig moordenaar staan, is het voor de verheven Hollanders geen kunst natuurlijk, om daar een behoorlijk stukje boven te staan qua beschaving.

Die verheven Hollanders krijgen hun gelijk wel heel gemakkelijk toegeworpen.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 20 januari 2024 @ 10:37:34 #280
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_212100815
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 10:36 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Zo lang die lompe boertjes achter een tweevoudig moordenaar staan, is het voor de verheven Hollanders geen kunst natuurlijk, om daar een behoorlijk stukje boven te staan qua beschaving.

Mooi he hoe die provincialen zo boos worden en tegelijkertijd al 9 topics lang het stereotype bevestigen
pi_212100825
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 10:32 schreef Caland het volgende:

[..]
Tamelijk bizar om dat soort argumenten er überhaupt bij te halen in een dergelijke moordzaak.
pi_212100868
Dat weet ik echt niet of dit al was gepost. Ik had het nog niet gelezen, maar die Sam had dus 2 dagen van tevoren al voorspeld wat er zou gaan gebeuren. Ongelofelijk. Wat moeten die mensen bang zijn geweest toen Richard er twee dagen later echt stond.

https://www.geenstijl.nl/5174459/weiteveen-reconstructie

Beklemmende reconstructie Weiteveen: 'Richard is knettergek, op een dag gaat hij mij vermoorden'

Over het drama in Weiteveen is al veel gespeculeerd, gezegd en geschreven, maar een fraaie reconstructie treft u vandaag in het AD. De rode draad in het verhaal: over en weer, twee kijven, twee schuld. Sam en Ineke voelden zich belazerd door Richard, die ze 'besodemieterd' zou hebben door de gebreken van het huis te verhullen. Richard stelde dat de ruiten van zijn moeders huis zijn ingegooid, dat zijn kinderen van de straat waren gereden, dat iemand glasscherven in de wei van zijn paarden gooide. Sam en Ineke werden op hun beurt weer gék van Richard, die hun zoontje zou hebben geïntimideerd en 'tot aan dinsdag bijna dagelijks voor de deur van Ineke en Sam gestaan, stelt Ineke zelf in berichten. Vaak schreeuwend, vaak onredelijk'. Een oud-buurman van Sam en Ineke stelt dan weer dat het in hun vorige woonplaats ook raak was: "Ze gingen hier ook al van de ene rechtszaak naar de andere."

Twee dagen voor het drama stond Richard weer voor de deur van Sam, kwam de politie erbij en gebeurde het volgende: "Bij het arriveren van agenten laat K. zich - aldus Ineke - theatraal vallen, alsof het lijkt dat Sam hem een kopstoot heeft gegeven. Agenten aarzelen niet, slaan Sam in de boeien en voeren hem af naar het bureau. 'Jullie nemen de verkeerde mee', roept Sam nog uit. 'Die man is knettergek'. Op het bureau zegt Sam dat hij als de dood is dat K. hem op een dag gaat vermoorden. Twee dagen later wordt zijn vrees waarheid." Die zin mag de politie nog een paar keer lezen: "Op het bureau zegt Sam dat hij als de dood is dat K. hem op een dag gaat vermoorden." Enfin, lees zelf maar. Wat we wel durven te stellen: wie de ouders van twee jonge kinderen doodschiet (waar een van de kinderen zelfs bij is) is géén held, en deze zaak kent alleen maar verliezers.
UPDATE: Richard Kosse 14 dagen langer vast, wordt opgenomen in Pieter Baan Centrum ter observatie

twitter

[ Bericht 1% gewijzigd door Jacy-Jacy op 20-01-2024 10:50:14 ]
pi_212101089
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 10:29 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]

Dit soort volk neemt het dus voor hem op _O-
Die reacties onder dat yt filmpje :') Zelfs met wat er nu bekend is nemen ze het allemaal nog zo voor Richard op. Maarja, het is natuurlijk wel fijn dat je weer iets hebt om lekker tegen de politie en overheid te kunnen zijn.
Цой жив
  zaterdag 20 januari 2024 @ 10:58:34 #284
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_212101135
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 10:56 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Die reacties onder dat yt filmpje :') Zelfs met wat er nu bekend is nemen ze het allemaal nog zo voor Richard op. Maarja, het is natuurlijk wel fijn dat je weer iets hebt om lekker tegen de politie en overheid te kunnen zijn.
Los van deze zaak sowieso een vrij debiele trend. Veel mensen die niet tegen het gegeven kunnen dat een samenleving niet 100% maakbaar is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_212101148
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 10:35 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
Ja ik had ook nog een interview gezien met die (ex) buurman uit Velzen. Maar dat kan ik nu natuurlijk nooit meer terug vinden.
En wat zei die buurman. Dat het super aardige mensen waren die geen vlieg kwaad deden?
U MAD?
pi_212101194
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 10:59 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
En wat zei die buurman. Dat het super aardige mensen waren die geen vlieg kwaad deden?
Nou als ik het me goed kan herinneren, zei hij wel dat ze erg fan waren van rechtszaken aanspannen, maar ook dat de buurman jouw bak ook buiten zette als jij het vergeten was. (dus die Sam)

Ik denk dat dat net van die mensen waren, allevier, die elkaar echt geen duimbreed toegeven.

Dat laatste denk ik gewoon zelf he?
  zaterdag 20 januari 2024 @ 11:03:07 #287
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_212101195
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 10:58 schreef Caland het volgende:

[..]
Los van deze zaak sowieso een vrij debiele trend. Veel mensen die niet tegen het gegeven kunnen dat een samenleving niet 100% maakbaar is.
Dat hele de politie gaat toch niks doen dus moet je je problemen maar zelf oplossen riedeltje is ook een debiele trend. Complete normalisatie van geweld zolang het maar binnen je eigen echokamer valt.
pi_212101200
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 10:36 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ah een paar mensen roepen iets uit emotie omdat een dorp met een paar inwoners op z’n kop staat en heel de provincie staat ineens achter de moordenaar :').!!!! Tuurlijk joh.

Net als die gast die hier gisteren kwam om dit voorbeeld te ondersteunen met voorbeelden dat er een crowdfunding voor de moordenaar gaande was en er een petitie was opgericht om de moordenaar vrij te laten. Heel de provincie zou achter de moordenaars staan. Bleek er ¤25- te zijn opgehaald met die crowdfunding en waren er 400 handtekeningen verzameld :') Hollanders :')
U MAD?
pi_212101201
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 10:10 schreef matthijst het volgende:

[..]
_O- _O- _O-
Gast, je slaat een beetje door.
Alsof er hele clubs van extreem rechtse mensen ook maar een fuck geven om een moordzaakje in de polder.
Is een populair zaakje om te steunen daar. Die vinden het een held. Reacties met betrekking tot de slachtoffers kan je ook vaak een xenofobische ondertoon bespeuren bij die mensen. Dat is ook zo'n ons kent ons dorp die nu een van hun bekendste dorpsgenoten steunen.
  zaterdag 20 januari 2024 @ 11:04:24 #290
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_212101210
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 11:03 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Ah een paar mensen roepen iets uit emotie omdat een dorp met een paar inwoners op z’n kop staat en heel de Provincie staat ineens achter de moordenaar :').!!!! Tuurlijk.
Online zijn/waren er wel echt veel mensen hoor, vooral omdat het hun confirmation bias bevestigd dat politie en buitenlanders kut zijn.
pi_212101213
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 11:03 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Ah een paar mensen roepen iets uit emotie omdat een dorp met een paar inwoners op z’n kop staat en heel de Provincie staat ineens achter de moordenaar :').!!!! Tuurlijk.
Ik woon zelf ook in een dorp en ik heb net de buurman omgelegd, omdat hij een plant aan mijn schutting had gehangen.

Niet echt. ;)

Hij leeft nog een beetje.
pi_212101230
quote:
11s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 02:22 schreef SiGNe het volgende:
48 keer aangifte in een jaar geeft duidelijk aan dat het probleem hoog is opgelopen.
Niet per definitie.

Het kan ook betekenen dat degene die de aangiften doet gewoon helemaal doorgedraaid is en al aangifte doet als hij de ander überhaupt tegen is gekomen of er weer een berichtje is gekomen over de verborgen gebreken en aanstaande rechtszaak.
  zaterdag 20 januari 2024 @ 11:06:47 #293
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_212101239
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 11:04 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
Ik woon zelf ook in een dorp en ik heb net de buurman omgelegd
Mag gewoon niet maar ik begrijp het wel!
pi_212101244
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 11:04 schreef Momo het volgende:
Online zijn/waren er wel echt veel mensen hoor, vooral omdat het hun confirmation bias bevestigd dat politie en buitenlanders kut zijn.
Online, wow. Allemaal geverifieerde mensen zeker. Geen trollen enzo.
U MAD?
pi_212101245
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 09:40 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Die Sam en Ineke zijn uit Velsen ook al met ruzie vertrokken en hadden daar nog een rechtzaak lopen. Waar overigens nog niet van bekend is waar dat precies over ging? Of ik heb het even gemist…. Niet vreemd dus dat mensen die nu bij hun in de buurt woonden het verschrikkelijke mensen vinden. Die zullen ook hier wel de buurt op stelten hebben gezet met hun fratsen, waarom zouden mensen anders zo reageren?
Klopt sommige mensen beweren dat de slachtoffers vaker rechtzaken aanspannen om schadevergoedingen los te peuteren. Een van die rechtzaken in hun oude woonplaats ging om een voeger waar ze geld van wilden zien wat ik ervan heb begrepen. Maar zelfs als dat waar blijkt te zijn dan rechtvaardigd dat nog geen dubbele executie.
pi_212101261
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 11:06 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Het is voornamelijk het clubje wappies rondom Jan Huzen.
  zaterdag 20 januari 2024 @ 11:09:06 #297
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_212101262
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 11:06 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Ben bang dat het Henk en Ingrid gehalte groot was in de reacties. Al had je die hier natuurlijk ook op fok aantal usual suspects die begonnen te sputteren over kutbuitenlanders.
pi_212101265
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 11:07 schreef huxley84 het volgende:

[..]
Klopt sommige mensen beweren dat de slachtoffers vaker rechtzaken aanspannen om schadevergoedingen los te peuteren. Een van die rechtzaken in hun oude woonplaats ging om een voeger waar ze geld van wilden zien wat ik ervan heb begrepen. Maar zelfs als dat waar blijkt te zijn dan rechtvaardigd dat nog geen dubbele executie.
Volgens mij heeft hier werkelijk nog niemand in deze reeks gezegd dat de dubbele executie gerechtvaardigd is. Wat ik me wel kan voorstellen wat ik uit de verhalen zo concludeer is dat die Sam en Ineke zelf ook niet de meeste leuke mensen waren. Nu zijn ze helaas voor hunzelf tegen een echte idioot opgelopen…
U MAD?
pi_212101275
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 11:09 schreef Momo het volgende:

[..]
Ben bang dat het Henk en Ingrid gehalte groot was in de reacties. Al had je die hier natuurlijk ook op fok aantal usual suspects die begonnen te sputteren over kutbuitenlanders
Die heb ik nog niet gezien, maar zal wel gemod zijn. Debielen hou je altijd.
U MAD?
pi_212101278
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 11:08 schreef RegularOrange het volgende:

[..]
Het is voornamelijk het clubje wappies rondom Jan Huzen.
Wie?!
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')