Mwah eerst toegeven, daarna sorry zeggen kun je na de rekening niet ineens op terugkomen natuurlijk.quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:23 schreef Isane het volgende:
Ja bewijs voor de schade gaat wel een dingetje worden
Nee denk het niet. Geluidseffect.quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:22 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Zou dat echt zijn, ik let er nu de hele tijd op.
Ze heeft het wel min of meer toegegeven... Dat redt Dirk misschien, want foto's van voor en na heeft 'ie vast niet.quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:23 schreef Isane het volgende:
Ja bewijs voor de schade gaat wel een dingetje worden
Nee maar ze gaf het zelf toe toch?quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:26 schreef Isane het volgende:
Maar dat bedrag kun je toch zonder bewijs niet leveren?
Ze heeft wel zelf gezegd dat ze schade heeft geredenquote:Op donderdag 25 januari 2024 21:26 schreef Isane het volgende:
Maar dat bedrag kun je toch zonder bewijs niet leveren?
Ja maar voor hetzelfde geldt heeft hij in de tussentijd ook schade gereden aan dezelfde kant?quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:27 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee maar ze gaf het zelf toe toch?
Ja dat is ook wel zo. Anderhalf jaar later...quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:29 schreef Isane het volgende:
[..]
Ja maar voor hetzelfde geldt heeft hij in de tussentijd ook schade gereden aan dezelfde kant?
Ik lees wel eens wat: onder meer:quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:31 schreef Qarrad het volgende:
Ik vraag me altijd af of er nu mensen zitten te kijken zoals mijn buren die een karaokemachine in de tuin hebben en altijd minstens één onopgevoede hond, die dan gedrag zoals dat van hunzelf terugzien en wat ze dan denken.
ze kan zo bij een sekslijn gaan werkenquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:58 schreef Halcon het volgende:
Nou Di-hirk... Ze klinkt alsof hij z'n pener er zachtjes in schuift.
Dan kan ze ook meteen die schade van Dirk betalen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:46 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
ze kan zo bij een sekslijn gaan werken
misschien in natura?quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan kan ze ook meteen die schade van Dirk betalen.
Ja, volgens mij is dat een hotel waar ik wel eens geweest ben.quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:15 schreef H_T het volgende:
Mooi landgoedStuk beter dan een treurig partycentrum
quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:48 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is dat een hotel waar ik wel eens geweest ben.
Inclusief de honden dan hè.quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:51 schreef NoCigar het volgende:
Dirk en zijn maten hebben samen een IQ van 150.
In maart ‘22 zat de schade er in ieder geval al opquote:Op donderdag 25 januari 2024 21:29 schreef Isane het volgende:
[..]
Ja maar voor hetzelfde geldt heeft hij in de tussentijd ook schade gereden aan dezelfde kant?
Of de schade belangrijk is doet er niet toe. De schade moet wel vergoed worden. Zelfs al laat Dirk het nooit herstellen, en steekt hij die 1600 euro schadevergoeding gewoon in z'n zak.quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:05 schreef H_T het volgende:
Als anderhalf jaar later de schade nog steeds op de bus zit dan zal het ook weer niet zo belangrijk zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |