Wat een uitdragerij is het ook.Dat ie op een kamp gaat wonen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:16 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
In maart ‘22 zat de schade er in ieder geval al op
https://maps.app.goo.gl/DfYE3ah2PKBchV9y8?g_st=ic
ze had toch een andere auto geraakt en hij is gezakt in premie?quote:
Tja, waarom mag het tuig in Scheveningen de halve stad affikken met brandstapels waarvan al jaren bekend is dat ze niet conform de afspraken zijn en wordt bij een ander de boomhut weg gehandhaafd als er één klacht is van een zure bejaarde buurvrouw?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:31 schreef NoCigar het volgende:
Ik snap dus niet, en vind het achteraf eigenlijk best schandalig dat de handhaving daar wel langskomt maar niet ingrijpt.
Het is heel duidelijk dat dit niet mag maar in dit kutland is handhaven bij aso's blijkbaar een vies woord en moet er een rechter aan te pas komen om te zorgen dat de wet gehandhaafd blijft.
Daar is toch juist Handhaving en politie voor bedoelt en worden die lui toch voor betaald? Om wetten te handhaven die mensen beschermen tegen het rechts van de sterkste?
Welkom in Nederland, waar politie vrolijk elke dag langs dubbel geparkeerde auto's bij winkels rijdt.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:31 schreef NoCigar het volgende:
Ik snap dus niet, en vind het achteraf eigenlijk best schandalig dat de handhaving daar wel langskomt maar niet ingrijpt.
Ze heeft het zelf toegegeven en niet iets gezegd van "er zaten al deuken in".quote:Op donderdag 25 januari 2024 23:10 schreef bianconeri het volgende:
Die Derk is wel een aso inderdaad. Zijn hele manier van doen en laten hoe hij reageert en zijn vrienden ook.
En denken dat je wel even bij een loods een bar kunt hebben met wat vrienden.
Alsof dat onder leven en laten leven zou vallen
En nu gaat hij een andere loods huren en hetzelfde doen?
Wat begrijpt die vent niet aan dat het bij wet verboden is om het te doenDus ook daar niet.
Ik snap dat Francis schadevergoeding moet betalen.
En ja ze heeft het toegegeven.
Alsnog vind ik het wel erg gemakkelijk gegeven. Geen enkele bewijslast dat dit haar schade was.
Ze zei alleen dat ze schade gereden heeft.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze heeft het zelf toegegeven en niet iets gezegd van "er zaten al deuken in".
Welkom in Nederland, waar de Nederlander loopt te janken dat de politie niet genoeg aanwezig is bij diefstal/inbraken.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:13 schreef matthijst het volgende:
[..]
Welkom in Nederland, waar politie vrolijk elke dag langs dubbel geparkeerde auto's bij winkels rijdt.
12 jarige jochies met 40km per uur voorbij rijden aan een bejaarde die een helm op moet op een snorscooter.
Mensen hun hond nog steeds ongestraft overal laten schijten en het niet opruimen..
want handhaving doet toch geen flikker.
Meestal is het inderdaad zo dat brutalen alles melden en lopen te klagen en de brave mensen maar leiden.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:31 schreef NoCigar het volgende:
Het is heel duidelijk dat dit niet mag maar in dit kutland is handhaven bij aso's blijkbaar een vies woord en moet er een rechter aan te pas komen om te zorgen dat de wet gehandhaafd blijft.
Daar is toch juist Handhaving en politie voor bedoelt en worden die lui toch voor betaald? Om wetten te handhaven die mensen beschermen tegen het rechts van de sterkste?
Alsnog valt me dit tegen hoor. Een of andere tokkie claimt gewoon de grond van de gemeente voor taferelen die absoluut niet binnen het bestemmingsplan vallen. Handhaving die over parkeren gaat kan net als de politie niks met die strijdigheid met het bestemmingsplan, want die hebben geen benul van dat soort wet- en regelgeving.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 11:13 schreef matthijst het volgende:
[..]
Welkom in Nederland, waar politie vrolijk elke dag langs dubbel geparkeerde auto's bij winkels rijdt.
12 jarige jochies met 40km per uur voorbij rijden aan een bejaarde die een helm op moet op een snorscooter.
Mensen hun hond nog steeds ongestraft overal laten schijten en het niet opruimen..
want handhaving doet toch geen flikker.
Handhavers kunnen hondenbezitters zoals jij aanpakkenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:09 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Welkom in Nederland, waar de Nederlander loopt te janken dat de politie niet genoeg aanwezig is bij diefstal/inbraken.
Maar dan ook nog jankt dat de politie niet ingrijpt bij een hond die overal schijt.
Nederland![]()
Ik zei hier exact hetzelfde!quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:46 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
ze kan zo bij een sekslijn gaan werken
Handhaving doet toch wel meer? Precariozaken bij winkeliers of illegale terasuitbreiding van café's pakken ze toch ook aan? Althans, dat dacht ik.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:20 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Alsnog valt me dit tegen hoor. Een of andere tokkie claimt gewoon de grond van de gemeente voor taferelen die absoluut niet binnen het bestemmingsplan vallen. Handhaving die over parkeren gaat kan net als de politie niks met die strijdigheid met het bestemmingsplan, want die hebben geen benul van dat soort wet- en regelgeving.
En?quote:Op donderdag 4 januari 2024 21:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik werk er 1km vandaan, ik ga volgende week ff kijken
Ik heb geen hond, jammer johquote:Op vrijdag 26 januari 2024 16:09 schreef matthijst het volgende:
[..]
Handhavers kunnen hondenbezitters zoals jij aanpakken
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 12:20 schreef Stepperoller het volgende:
Handhaving die over parkeren gaat kan net als de politie niks met die strijdigheid met het bestemmingsplan, want die hebben geen benul van dat soort wet- en regelgeving.
Klopt hoor.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 16:51 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Handhaving doet toch wel meer? Precariozaken bij winkeliers of illegale terasuitbreiding van café's pakken ze toch ook aan? Althans, dat dacht ik.
Dat zou wel kunnen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 16:58 schreef Firuze60 het volgende:
Mijn buren met zonen van nu begin 20 jaar hebben in de corona- tijd een overkapping in de tuin gemaakt waar ze elke week met vrienden zaten en luidruchtig tot een uur of 3 plezier te maken, geen harde muziek, wel veel gelach en steeds harder praten hoe meer bier er naar binnen gegoten werd. Nooit een probleem van gemaakt, gunde hun pleziertjes wel.
Deze Dirk bezet de straat met zijn aso gedoe en laat naar ik begreep ook nog zijn honden regelmatig daar alleen. Terechte uitspraak. Zij deugt ook niet helemaal, vermoed dat Dirk ooit een oogje op haar heeft gehad.
Ah lekker samen donuts eten en niks doen dus.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:16 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Klopt hoor.
Stepperoller is typisch weer zo'n figuur die afgeeft op handhaving terwijl hij er niets van weet.
Handhavers (boa) mag op bijna alles binnen zijn/haar aangestelde optreden. De blauwe handhaving treed dan ook bij bijna hetzelfde op als de politie.
Bianconeri is typisch zo'n figuur dat faalt in begrijpend lezen, want ik reken de politie en boa's die hen ondersteunen (9/10 keer de enige soort boa's die de meeste mensen kennen) helemaal niet aan dat ze het bestemmingsplan niet handhaven.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 13:16 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Klopt hoor.
Stepperoller is typisch weer zo'n figuur die afgeeft op handhaving terwijl hij er niets van weet.
Handhavers (boa) mag op bijna alles binnen zijn/haar aangestelde optreden. De blauwe handhaving treed dan ook bij bijna hetzelfde op als de politie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |