Nou ja Robbie, je banjert een topic binnen met alleen maar een algemene vraag en draagt verder niks bij. Dan behandel je dit topic als de inlichtingendienst. En dan nu ook nog melden dat het wel wat vriendelijker mag, kom zeg.quote:Op donderdag 2 mei 2024 18:00 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Mag wel wat vriendelijker hoor😉 het is een normale vraag
Ik vind het ook echt too much de laatste tijd. Die nieuwe verhaallijn met Merel en Stefano is ook weer zo geforceerd "actueel".quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:44 schreef freaky40 het volgende:
Ze hebben ook in Curacao gedraaid. Dacht dat dit eerder om een verhaallijntje met Linda zou gaan, maar blijkbaar nu ook met Laura. Ik vrees dat dit de clifhanger locatie gaat zijn met Laura, dus ik denk helaas dat het einde oefening is. Wat echt een deceptie is voor de soap zou zijn want dit kan ook gevolgen voor Henk hebben ga ik vanuit en zo blijven er na Ludo en Janine nog maar weinig peilers over. Ik vind de verhaallijnen sowieso te pover, veel te veel maatschappelijk actuele thema's terwijl ze daar nooit aan wilde beginnen maar dat begint nu een irritante wokie inslag te krijgen helaas. De soap is meer een serie geworden helaas. Dat was al te zien door de manier van draaien, wat echt wel beter is geworden, TV/regie technisch gezien, maar qua inhoud gaat het wel wat naar beneden.
Je kan ook gewoon normaal reageren natuurlijk. Is niet zo moeilijk hoor.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 10:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nou ja Robbie, je banjert een topic binnen met alleen maar een algemene vraag en draagt verder niks bij. Dan behandel je dit topic als de inlichtingendienst. En dan nu ook nog melden dat het wel wat vriendelijker mag, kom zeg.
Mag wel wat uitgebreider hoor, het is immers een te googelen vraag.
Het begint nu echt te woke te worden waardoor we een letter aan GTST kunnen toevoegen; de W van woke…quote:Op maandag 6 mei 2024 16:24 schreef DeKleineOnbekende het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt too much de laatste tijd. Die nieuwe verhaallijn met Merel en Stefano is ook weer zo geforceerd "actueel".
Voor mij wel want mij wordt meteen gezegd dat ik ook vriendelijker kan reagerenquote:Op maandag 6 mei 2024 17:14 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon normaal reageren natuurlijk. Is niet zo moeilijk hoor.
Ik irriteer mij zo aan die Janine verhaallijnen van dit seizoen eerst dat gedoe om die onzichtbare medewerkers. Daarna dat moeilijk doen richting Ludo en nu weer obsessief met onzinnige dingen bezig heel irritant allemaal.quote:Op maandag 6 mei 2024 18:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het begint nu echt te woke te worden waardoor we een letter aan GTST kunnen toevoegen; de W van woke…
Je was ook wel een beetje bot.quote:Op maandag 6 mei 2024 19:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Voor mij wel want mij wordt meteen gezegd dat ik ook vriendelijker kan reageren
legendquote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ober Marcel doet gewoon al 24 jaar mee aan gtst.
over 2 wekenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 12:17 schreef freaky40 het volgende:
Wanneer is de laatste aflevering van dit seizoen op Videoland te zien eigenlijk?
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ober Marcel doet gewoon al 24 jaar mee aan gtst.
Ik dacht deze week.quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:52 schreef freaky40 het volgende:
Is nou deze week de cliff op Videoland te zien of volgende week? Laura is al in Curacao namelijk.
Zal ook wel te maken hebben met meer realisme in de serie, dat het gewoon warm is in de lente. Ik wordt wel gek van dat felle licht in scenes wat dan de zon moet voorstellen die door de ramen schijnt. Het beeld wordt en ziet er erg flets en overbelicht uit. Ik vind dat echt niet mooi.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:49 schreef DeKleineOnbekende het volgende:
Iedereen bezweet en met waaiers in de weer, deze week.. Probleempje in de studio?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo op basis hiervan klinkt het allemaal niet heel erg alsof er wordt toegewerkt naar een goede climax...
Ik denk niet dat ze die acteurs laten glimmen van het zweet, omdat dat zo realistisch is in mei.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zal ook wel te maken hebben met meer realisme in de serie, dat het gewoon warm is in de lente. Ik wordt wel gek van dat felle licht in scenes wat dan de zon moet voorstellen die door de ramen schijnt. Het beeld wordt en ziet er erg flets en overbelicht uit. Ik vind dat echt niet mooi.
Ze hadden het over een hitte golf in mei, dat was te horen op de radio in de scène van Richard op maandag dus blijkbaar wel.quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:43 schreef DeKleineOnbekende het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze die acteurs laten glimmen van het zweet, omdat dat zo realistisch is in mei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |