Bij pimmel krijg ik rare gedachtenquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat weet ik niiet wat dat is ?
ik keen futzpimmel
Hij is een woonwagenbewoner, ik weet niet of hij tot de Roma en Sinti behoort.quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou, als hij een echte zigeuner is (weet even niet meer de politiek correcte term) kunnen de rollen best strak verdeeld zijn (vooroordeel dat ik heb opgelopen op televisie. Ook politiek incorrect)
Als je het doet, moet je het goed doenquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:28 schreef Chanel5 het volgende:
verkracht hij een rvs fornuis met een schuursponsje met nog extra schuurmiddel ook?
quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:28 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hij is een woonwagenbewoner, ik weet niet of hij tot de Roma en Sinti behoort.
Denk je.....ik geloof je niet.....je hebt vieze voeten ertussen hoor.....maar ook lelijke voeten.....niet tegen me aan op die bank en al helemaal niet in mijn gezicht.quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:28 schreef Epicouros het volgende:
[..]
is gewoon jouw (anti-)fetish.![]()
De meeste mensen malen er niet om
Rob-clan ? zanger, woonwagen of caravan. Was Bauer ook niet uit een woonwagenkamp ?quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:28 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Vandaar je pijn.quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat heb ik ook
heet poetsschwamm
Kloptquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:30 schreef Jockari het volgende:
[..]
Rob-clan ? zanger, woonwagen of caravan. Was Bauer ook niet uit een woonwagenkamp ?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Woonwagenbewonerquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:28 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Was hij niet een roleman.....vroegerquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:30 schreef Jockari het volgende:
[..]
Rob-clan ? zanger, woonwagen of caravan. Was Bauer ook niet uit een woonwagenkamp ?
Dat was mijn fout,quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:31 schreef Hunter het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Woonwagenbewoner
Woonwagenbewoners hebben niets met Roma en Sinti te maken
eigentlich bedoelt het geen lust te poetesnquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:28 schreef Jockari het volgende:
[..]
Bij pimmel krijg ik rare gedachten
Lijkt me van niet.quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:28 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:32 schreef PunkieePie het volgende:
Noordpool is Antarctica!! Echt schiet mij dood![]()
Ik moet nu echt de stream uitzetten.
daarom zei ik ook anti fetishquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk je.....ik geloof je niet.....je hebt vieze voeten ertussen hoor.....maar ook lelijke voeten.....niet tegen me aan op die bank en al helemaal niet in mijn gezicht.
Bij voetfetish kan ik me helemaal niks bij voorstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |