Tegen mij heb je nooit u gezegdquote:Op donderdag 18 januari 2024 15:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
niet echt surinaams hoor gewoon respect, ik ben ook zo opgevoed
Denk het ook, maar wordt erg rommelig. Stel dat er twee bij elkaar komen waarvan de een met zijn ex heel zuinig is met de coints en de andere er geen een meer heeft samen met zijn ex om het zo even te zeggen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 14:51 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien moeten de overgebleven personen weer samen een duo gaan vormen.
Aaaah oke. Ik had toch ff gewacht met erin gaan totdat ie schoongemaakt kon wordenquote:Op donderdag 18 januari 2024 15:04 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik hoorde ze er over praten, maar ze hadden er water bijgedaan en dat was niet de bedoeling. En en het mag maar eens in de zoveel dagen ververst worden volgens een bepaalde regel van BB
Nee hoor. vindt haar helemaal niet verkeerd tot nu toe.quote:Op donderdag 18 januari 2024 14:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben ik nou de enige die Ashley wel een leuke meid vind?
Weer ?quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:07 schreef freaky40 het volgende:
Mocht Ariana weer genomineerd zijn volgende week gaat ze er weer niet uit als Ashley inderdaad moet vertrekken zaterdag.
Het is nog geen zaterdagquote:Op donderdag 18 januari 2024 15:06 schreef greysbones het volgende:
Ziet er niet goed uit voor Ashley
Ze is toch niet genomineerdquote:
quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:09 schreef spapaars het volgende:
Vermoed dat ik stream 2 even moet verversen.
[ afbeelding ]
Jij weet dat vastquote:Op donderdag 18 januari 2024 15:09 schreef freaky40 het volgende:
Landslide voor Tom, die gaat nergens heen.
Belg altijd als eerste vertrokken.quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij weet dat vast
In de laatste 3 jaar
Waarin het België en Nederland was
De eerst vertrekkende
Was dat altijd een Belg of een Nederlander ?
Sercanquote:Op donderdag 18 januari 2024 15:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij weet dat vast
In de laatste 3 jaar
Waarin het België en Nederland was
De eerst vertrekkende
Was dat altijd een Belg of een Nederlander ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |