Nieuw duo makenquote:Op donderdag 18 januari 2024 14:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat kan toch ook niet, als zullen altijd 3genomineerd worden dus er gaat ook een duo stuk als er maar 1tje gekozen wordt.
Nee joh!quote:Op donderdag 18 januari 2024 14:54 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja is die al schoongemaakt? Gisteren avond was ie troebel en tyron had er met zijn wormen in gezeten en ook iemand die ongesteld was en was doorgeleerd.
Hebben ze al gehadquote:Op donderdag 18 januari 2024 14:59 schreef BigBreg83 het volgende:
Misschien krijgt Danny instructies om hem schoon te maken? Of hebben ze die instructies al gehad?
In de live denk ik.quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:00 schreef greysbones het volgende:
Wanneer zouden ze de kistjes open mogen maken ?
Lul-Lul-Lul-Lulux069 bedoel je ;-)quote:Op donderdag 18 januari 2024 14:36 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Kan m'n lach nooit inhouden met stotteraars. Niet zielig, gewoon grappig.
V-V-V-V- .... rijstelling.
niet echt surinaams hoor gewoon respect, ik ben ook zo opgevoedquote:Op donderdag 18 januari 2024 14:56 schreef Hunter het volgende:
[..]
Typisch Surinaams, iedereen die ouder is met u aanspreken
Ze is van mij de eerste die weg mag eerlijk gezegquote:Op donderdag 18 januari 2024 14:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben ik nou de enige die Ashley wel een leuke meid vind?
Deze Groningse Griet ookquote:Op donderdag 18 januari 2024 15:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
niet echt surinaams hoor gewoon respect, ik ben ook zo opgevoed
Aws wat ben je toch snoeihardquote:Op donderdag 18 januari 2024 15:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is van mij de eerste die weg mag eerlijk gezeg
Ik hoorde ze er over praten, maar ze hadden er water bijgedaan en dat was niet de bedoeling. En en het mag maar eens in de zoveel dagen ververst worden volgens een bepaalde regel van BBquote:Op donderdag 18 januari 2024 14:54 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja is die al schoongemaakt? Gisteren avond was ie troebel en tyron had er met zijn wormen in gezeten en ook iemand die ongesteld was en was doorgeleerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |