Helemaal prima..quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vond het een moeilijke keuze.
Heb Sonja gestemd.
Alice is een tweede Veraquote:Op donderdag 18 januari 2024 15:34 schreef Mazikeen het volgende:
Ik vind overigens die Alice echt nietszeggend
En Karin vind ik wel leuk denk ik
Het staat allemaal in de OP het lijkt hier ondertussen wel het forum van BBquote:Op donderdag 18 januari 2024 15:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
NL https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother/stemmen
Bel https://www.goplay.be/big-brother/stemmen
Jaquote:Op donderdag 18 januari 2024 15:36 schreef hemarookworst het volgende:
Is dit in een BB discussie topic veranderd
Ja Salarquote:Op donderdag 18 januari 2024 15:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oja die BB heb ik ook nog gekeken.
Salar was de winnaar toch? Die was wel grappig ja.
Zoiets ja. Of frikandellen soep iig.quote:
ik eet vanavond kalkoen met doperwtjesquote:Op donderdag 18 januari 2024 15:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zoiets ja. Of frikandellen soep iig.
Kwam hier onder voorbij. Wat smerig lijkt me dat.
Misschien een goede afwisseling voor je kippensoep?
Oh lekker, het gaat dus de goede kant op met je?quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:48 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik eet vanavond kalkoen met doperwtjes
Ik kan geen soep meer zien
ja alles is weer vastquote:Op donderdag 18 januari 2024 15:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh lekker, het gaat dus de goede kant op met je?
Ah dat kan verholpen worden met een paar halve liters op een terras in Tenerife!quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:49 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja alles is weer vast
Alleen nog keelpijn
Keelsnoepjes of honingdrop.. water drinken..quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:49 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja alles is weer vast
Alleen nog keelpijn
Nog een watermeloen maken en dan matchen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een watermeloen. Wat nu?
Ik moet zeggen dat ik er nu nog geen trek in hebquote:Op donderdag 18 januari 2024 15:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah dat kan verholpen worden met een paar halve liters op een terras in Tenerife!
Zorgen dat je nog 1 erbij krjgt..quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een watermeloen. Wat nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |