Jaquote:Op donderdag 18 januari 2024 15:36 schreef hemarookworst het volgende:
Is dit in een BB discussie topic veranderd
Oja die BB heb ik ook nog gekeken.quote:
Ja Salarquote:Op donderdag 18 januari 2024 15:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oja die BB heb ik ook nog gekeken.
Salar was de winnaar toch? Die was wel grappig ja.
Zoiets ja. Of frikandellen soep iig.quote:
ik eet vanavond kalkoen met doperwtjesquote:Op donderdag 18 januari 2024 15:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zoiets ja. Of frikandellen soep iig.
Kwam hier onder voorbij. Wat smerig lijkt me dat.
Misschien een goede afwisseling voor je kippensoep?
Oh lekker, het gaat dus de goede kant op met je?quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:48 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik eet vanavond kalkoen met doperwtjes
Ik kan geen soep meer zien
ja alles is weer vastquote:Op donderdag 18 januari 2024 15:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh lekker, het gaat dus de goede kant op met je?
Ah dat kan verholpen worden met een paar halve liters op een terras in Tenerife!quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:49 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja alles is weer vast
Alleen nog keelpijn
Keelsnoepjes of honingdrop.. water drinken..quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:49 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja alles is weer vast
Alleen nog keelpijn
Nog een watermeloen maken en dan matchen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een watermeloen. Wat nu?
Ik moet zeggen dat ik er nu nog geen trek in hebquote:Op donderdag 18 januari 2024 15:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah dat kan verholpen worden met een paar halve liters op een terras in Tenerife!
Zorgen dat je nog 1 erbij krjgt..quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja heb nu 2,5 liter opquote:Op donderdag 18 januari 2024 15:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Keelsnoepjes of honingdrop.. water drinken..
quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:51 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja heb nu 2,5 liter op![]()
Pis me rot
Haha, dat is nadeel van veel drinken..quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:51 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja heb nu 2,5 liter op![]()
Pis me rot
Een groot scherp mes pakken, in punten snijden en dan lekker opeten.quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Aan subjectieve waarnemingen hebben we natuurlijk niets. Als we allebei dagelijks gaan aftellen op FOK! dan komen we op de zelfde dag bij 0quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee nee. De warme dagen gaan sneller
ja spoelt wel lekker doorquote:Op donderdag 18 januari 2024 15:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Haha, dat is nadeel van veel drinken..
Ik kan alleen niet tellenquote:Op donderdag 18 januari 2024 15:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Aan subjectieve waarnemingen hebben we natuurlijk niets. Als we allebei dagelijks gaan aftellen op FOK! dan komen we op de zelfde dag bij 0
Als ik moest kiezen dan ook liever keelpijn jaquote:Op donderdag 18 januari 2024 16:04 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik heb liever keelpijn dan hoofdpijn
Dat is altijd goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |