Ik heb genoten alsof mijn leven ervanaf hingquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Prachtig was het zeker vandaagzondag idd niet heel veel zon meer met dan in de nacht naar maandag behoorlijk onstuimig, prima overgang dus
Kans is toch heel groot, zelfs maart brengt sneeuw en het is pas januari.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:47 schreef MissHobje het volgende:
Ik ga stuk als er toch nog een koude prik gaat komen
Ik hoop het oprecht, zaaaalig die vorst, sneeuw alles. Eventueel schaatsplezier zou het afmakenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kans is toch heel groot, zelfs maart brengt sneeuw en het is pas januari.
Op koude kun je kleden, lekker inpakken en naar buiten (ik over uurtje denk ik)quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:52 schreef Pisces29 het volgende:
Die snerpende wind, die went eigenlijk nooit, hè? Inpakken als een Michelin poppetje dan maar.
Ik heb Hankook banden, geen Michelinquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:52 schreef Pisces29 het volgende:
Die snerpende wind, die went eigenlijk nooit, hè? Inpakken als een Michelin poppetje dan maar.
Daar ben ik het dan nooit mee eens, het blijft stervenskoud.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:55 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Op koude kun je kleden, lekker inpakken en naar buiten (ik over uurtje denk ik)
Kan natuurlijk altijd. Februari is van oudsher een koude maand en de meeste elfstedentochten zijn nog altijd in februari verreden.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kans is toch heel groot, zelfs maart brengt sneeuw en het is pas januari.
Niet ver over de grens was het afgelopen nacht zelf -15/-20 geweestquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:08 schreef lily het volgende:
Het vriest nog 3 graden maar wel zonovergoten dus dat is fijn.
Sinds ik woon waar ik woon, is er nog geen enkele winter geweest dat februari qua gasverbruik ook maar in de buurt kwam van de andere twee wintermaanden. Dit is de derde winter, dus tjaquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:26 schreef INViCTuS het volgende:
Kan natuurlijk altijd. Februari is van oudsher een koude maand en de meeste elfstedentochten zijn nog altijd in februari verreden.
Dat magquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan nooit mee eens, het blijft stervenskoud.![]()
Je moet alleen als een malle blijven bewegen.
De vrijheid in de zomer van geen sjaal en 20 lagen moeten dragen. Zo de deur uit kunnen. Heerlijk.
Het wil niet echt lukken nog..beetje mager zonnetje, veegde wazig blauw en vele soorten wolken kleuren..komt misschien einde middag nog? Maar vermoed dat dit het is vandaagquote:
Beetje weinig emoji's wel, valt me tegen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:47 schreef StateOfMind het volgende:
Zonnetje begint nu door te breken![]()
![]()
En de wind is gaan liggen![]()
Ik ga een cursus volgen bij Scjvbquote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:25 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Beetje weinig emoji's wel, valt me tegen.
Ja true heb het even terug gekekenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het heeft vannacht gesneeuwd. En 40% zon is niet slecht, het was ook niet strakblauw.
In Noord-Zweden misschienquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:47 schreef MissHobje het volgende:
Ik ga stuk als er toch nog een koude prik gaat komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |