Rolluiken Zuiden gespot.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:20 schreef MichaelPallada het volgende:
Paar plaatjes vanaf de oprit gistermiddag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom dat stomme text links onderin, zet dat effe uit want het verpest de hele fotoquote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:15 schreef MissHobje het volgende:
Goedemorgen, dit is gezellig wakker worden![]()
![]()
[ afbeelding ]
Bij Samsung: camera openen, instellingen, watermerk: uitschakelen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Waarom dat stomme text links onderin, zet dat effe uit want het verpest de hele foto
Dit dusquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Bij Samsung: camera openen, instellingen, watermerk: uitschakelen.
Als ze ziek is, kun je juist wél de deur uitquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dit dusstomme watermerken van eigen merk promoten..niet best samsung
Wat een heerlijk weertje trouwens! Helaas is vrouwlief ziek dus kan niet even de deur uit voor wat foto's.
Arme @MissHobjequote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Waarom dat stomme text links onderin, zet dat effe uit want het verpest de hele foto
Iedereen?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:15 schreef Zorro het volgende:
Ik heb goed nieuws voor iedereen: Maandag >10 graden
Natuurlijkquote:
Echt geweldig ja.. lekker veel regenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:15 schreef Zorro het volgende:
Ik heb goed nieuws voor iedereen: Maandag >10 graden
Lauw, nat en grijs, zelfs voor de hitte-autisten lijkt me dat kutter dan koud maar zonnigquote:
Een hitte-autist prefereert toch altijd kou boven lauw?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lauw, nat en grijs, zelfs voor de hitte-autisten lijkt me dat kutter dan koud maar zonnig
Als hitte-autist heb ik liever dat iedereen het kut heeft dan dat de winterliefhebbers hier juichend zout in onze wonden strooien.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lauw, nat en grijs, zelfs voor de hitte-autisten lijkt me dat kutter dan koud maar zonnig
Je mag mijn foto's wel gebruiken.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:16 schreef bondage het volgende:
Leuke plaatjes met die sneeuw. Als jullie nog wat foto's hebben die ook in het FOK! weerbericht mogen worden gebruikt: FOT / Gevraagd: weerfoto's die in het FOK!-weerbericht mogen worden gebruikt
@:_UserName_ kan ze goed gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |