Het gaat er in eerste instantie om dat die verschrikkelijke sneeuw weg is.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lauw, nat en grijs, zelfs voor de hitte-autisten lijkt me dat kutter dan koud maar zonnig
dan knip ie het er maar afquote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Waarom dat stomme text links onderin, zet dat effe uit want het verpest de hele foto
BMGquote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:16 schreef bondage het volgende:
Leuke plaatjes met die sneeuw. Als jullie nog wat foto's hebben die ook in het FOK! weerbericht mogen worden gebruikt: FOT / Gevraagd: weerfoto's die in het FOK!-weerbericht mogen worden gebruikt
@:_UserName_ kan ze goed gebruiken
Ja want het is een schade voor de foto, ga dit maar niet proberen in FOTquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:20 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van hoor
Speedy wel
Ja boeiequote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja want het is een schade voor de foto, ga dit maar niet proberen in FOT![]()
En niet de laatste sneeuwdag, zondag nog kans op sneeuw voor de regen inkomt
Het was een geweldige dag om op pad te gaan om mooie foto’s te knallen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:50 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja boeie
Enne zondag vast niet meer zo blauw als vandaag.. man het was prachtig
Ah, daar is alle warmte naartoe.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:07 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Het was vandaag in Griekenland wel ff warm geworden.
Want daar brandt nog licht?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:26 schreef StateOfMind het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Op die laatste foto is in de verte Braboland te zien
Zo te zien welquote:
Kom je vanavond nog binnen of moeten we je komen halen?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:26 schreef StateOfMind het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Op die laatste foto is in de verte Braboland te zien
Dat ligt eraan wat daar te doen is bij julliequote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kom je vanavond nog binnen of moeten we je komen halen?
Prachtig was het zeker vandaagquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:50 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja boeie
Enne zondag vast niet meer zo blauw als vandaag.. man het was prachtig
Ik zie 10 graden en zon volgende week, ik weet wel wat ik als hitte autist zou kiezenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:06 schreef Straatcommando. het volgende:
Hoi, hitte autist hier. Vandaag was een schitterende dag en ik heb heel erg genoten. Zo zou het wat mij betreft de gehele winter mogen zijn.
Met vriendelijke groetjes,
Straatcommando.
FOK! Forum- Forum Admin.
Het heeft vannacht gesneeuwd. En 40% zon is niet slecht, het was ook niet strakblauw.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hmmm dit is wat verwarrend betreft de neerslag.
De meeste stations hebben vandaag neerslag gemeten terwijl dit helemaal niet aan de orde is geweest. Oorzaak lijkt me meer gesmolten smeltwater. Maar even kijken wat de uitslag morgen is dit kan nog wel eens invloed gaan hebben op de weersvoorspelling topic
-Edit: En 2.7 uren zon terwijl groot deel van het land zonnig was? Rare metingen vandaag zeg
Er gaat helemaal niet zoveel regen vallen eigenlijk. T/m woensdag is het wat onbestendig met wind en vaker regen, maar daarna een stuk minder en als het meezit zelfs zon. Een bui blijft mogelijk, maar dat is niet zo erg als dat afgewisseld wordt met zon. Als het dan 8-10 graden wordt, dan is dat prima weer om buiten te werkenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 08:36 schreef lily het volgende:
-7 weer.
Gelukkig warmere temperaturen vanaf morgen. Sneeuw smelt dan eindelijk en de erge kou eraf. Wel weer jammer van de regen.
Ik heb genoten alsof mijn leven ervanaf hingquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Prachtig was het zeker vandaagzondag idd niet heel veel zon meer met dan in de nacht naar maandag behoorlijk onstuimig, prima overgang dus
Kans is toch heel groot, zelfs maart brengt sneeuw en het is pas januari.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:47 schreef MissHobje het volgende:
Ik ga stuk als er toch nog een koude prik gaat komen
Ik hoop het oprecht, zaaaalig die vorst, sneeuw alles. Eventueel schaatsplezier zou het afmakenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kans is toch heel groot, zelfs maart brengt sneeuw en het is pas januari.
Op koude kun je kleden, lekker inpakken en naar buiten (ik over uurtje denk ik)quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:52 schreef Pisces29 het volgende:
Die snerpende wind, die went eigenlijk nooit, hč? Inpakken als een Michelin poppetje dan maar.
Ik heb Hankook banden, geen Michelinquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:52 schreef Pisces29 het volgende:
Die snerpende wind, die went eigenlijk nooit, hč? Inpakken als een Michelin poppetje dan maar.
Daar ben ik het dan nooit mee eens, het blijft stervenskoud.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:55 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Op koude kun je kleden, lekker inpakken en naar buiten (ik over uurtje denk ik)
Kan natuurlijk altijd. Februari is van oudsher een koude maand en de meeste elfstedentochten zijn nog altijd in februari verreden.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kans is toch heel groot, zelfs maart brengt sneeuw en het is pas januari.
Niet ver over de grens was het afgelopen nacht zelf -15/-20 geweestquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:08 schreef lily het volgende:
Het vriest nog 3 graden maar wel zonovergoten dus dat is fijn.
Sinds ik woon waar ik woon, is er nog geen enkele winter geweest dat februari qua gasverbruik ook maar in de buurt kwam van de andere twee wintermaanden. Dit is de derde winter, dus tjaquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:26 schreef INViCTuS het volgende:
Kan natuurlijk altijd. Februari is van oudsher een koude maand en de meeste elfstedentochten zijn nog altijd in februari verreden.
Dat magquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan nooit mee eens, het blijft stervenskoud.![]()
Je moet alleen als een malle blijven bewegen.
De vrijheid in de zomer van geen sjaal en 20 lagen moeten dragen. Zo de deur uit kunnen. Heerlijk.
Het wil niet echt lukken nog..beetje mager zonnetje, veegde wazig blauw en vele soorten wolken kleuren..komt misschien einde middag nog? Maar vermoed dat dit het is vandaagquote:
Beetje weinig emoji's wel, valt me tegen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:47 schreef StateOfMind het volgende:
Zonnetje begint nu door te breken![]()
![]()
En de wind is gaan liggen![]()
Ik ga een cursus volgen bij Scjvbquote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:25 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Beetje weinig emoji's wel, valt me tegen.
Ja true heb het even terug gekekenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het heeft vannacht gesneeuwd. En 40% zon is niet slecht, het was ook niet strakblauw.
In Noord-Zweden misschienquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:47 schreef MissHobje het volgende:
Ik ga stuk als er toch nog een koude prik gaat komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |