quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:36 schreef Rearviewmirror het volgende:
[..]
Hey! Ik geloof dat toen jij poste, ik al wel zwanger was, maar nog niet zelf meeposte in het zwangertopic. Ik meen me wel te herinneren, dat jij net als ikHee, wat grappig! Ik woon in Oostenrijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:39 schreef alpeko het volgende:
Stef is gepromoveerd naar het dreumes topic vandaag al blijf ik hier ook nog wel even komen.Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja het was een heerlijke dag. Voor ons en voor hem. Beetje aangepast want mama is nog steeds herstellende maar die dag konden we dat prima even vergeten.quote:Op zondag 21 januari 2024 11:29 schreef Debsterr het volgende:
Gefeliciteerd @:alpeko! Heeft ie een leuke verjaardag gehad?
@:margaretha_01 welkom terug! Klinkt als een fijne oplossing zeg qua thuisblijven bij de kleine.
Dankje!quote:Op zondag 21 januari 2024 11:29 schreef Debsterr het volgende:
Gefeliciteerd @:alpeko! Heeft ie een leuke verjaardag gehad?
@:margaretha_01 welkom terug! Klinkt als een fijne oplossing zeg qua thuisblijven bij de kleine.
Ja herkenbaarquote:Op maandag 22 januari 2024 10:35 schreef Lokasenna het volgende:
schuren maakt te veel lawaai om te doen als de kleine slaapt en als ze wakker is heb ik geen tijd
Hoera voor het lakentjequote:Op maandag 22 januari 2024 06:37 schreef Piles het volgende:
Hier sindskort een Nunki-lakentje. Wat een uitvinding (voor ons)![]()
Ik zeg niet dat de nachten perfect zijn, maar zoveeeel beter zonder dat geschop en gedraai.
Nadeel iswel dat we overdag ff terug zijn naar de half uurtjes, maar alles voor de nachtrust![]()
Hapjes gaan wel super, hij eet fruit en groente, en eet zo 70gr weg (deze week wordt ie 6 maanden). Fles gaat daardoor weer moeizamer, dus binnenkort ook maar met wat water beginnen om voldoende vocht binnen te krijgen.
Donderdag gaan we verhuizen en gaat ie op zn eigen kamer, met een eenpersoonsmatras er naast. Kijken hoe dat gaat en of we dan heel langzaam kunnen afbouwen.
Klussen en verhuizen met een baby: zwaar onderschat. Dus @:Anne: regel qlle hulp die je kan vinden, huur mensen in etc. Hadden wij ook meer moeten doen
Wat leuk! En wel bijzonder ja, die volgordequote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:30 schreef margaretha_01 het volgende:
Ons highlight van vandaag: T. kan zichzelf optrekken en staan!![]()
Wel grappig, want hij kan nog niet kruipen, alleen tijgeren, en ook niet vanuit zichzelf zitten! :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |