Je geeft zelf het antwoord al, het zal echt niet weinig zijn maar boven de 4,5 komt het echt niet uit.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:05 schreef Haringkop het volgende:
Henderson 7 miljoen per jaar betalen is een grapje toch zeker?
Waarom zou het niet boven de 4,5 uitkomen?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je geeft zelf het antwoord al, het zal echt niet weinig zijn maar boven de 4,5 komt het echt niet uit.
Omdat dat zo'n beetje de limiet is bij Ajax, dus 7 is gewoon onzin.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom zou het niet boven de 4,5 uitkomen?
Ik heb echt geen idee hoeveel het is hoor.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omdat dat zo'n beetje de limiet is bij Ajax, dus 7 is gewoon onzin.
Als je gaat schuiven krijg je weer dat anderen ook vinden dat er geschoven moet worden, dat kan je met tekengeld veel makkelijker oplossen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee hoeveel het is hoor.
Alleen zijn limieten er om mee te schuiven.
Eens, het zou ook geen goede zet zijn.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je gaat schuiven krijg je weer dat anderen ook vinden dat er geschoven moet worden, dat kan je met tekengeld veel makkelijker oplossen.
Nee meestal gaat dat in de grote salarispost pot, individueel melden ze dat niet dus wat de pers erover meldt is een beetje gokken.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eens, het zou ook geen goede zet zijn.
Alleen kan het wel als ze denken dat het echt nodig is.
Is het niet ergens terug te vinden? Moeten ze hier niet over rapporteren als N.V.?
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat zegt jou dit klaas?
Götze was sensationeel maar kwam eigenlijk om te revalideren, daar heeft alleen hij wat aan gehad, als ik naar Ajax kijk was de grootste Rijkaard, van CL winnaar Milan naar Ajax en dan de CL winnen, dat overtreft niemand.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:57 schreef -XOR- het volgende:
Het probleem van Engelsen is wel dat ze eigenlijk altijd overpriced zijn. Er wordt nu net gedaan alsof deze categorie spelers normaal niet te halen is voor Nederlandse clubs maar PSV had natuurlijk Mario Gotze niet zo lang geleden en in Belgie kocht Standard Luik ooit Prosinecki en Conceicao, alledrie toch wel grotere voetballers dan Henderson.
The hype is realquote:De shirtverkoop gaat door het dak. Het shirt van Henderson werd binnen 24 uur vaker verkocht dan die van Tadic en Blind in een week tijd. 👕
Michael en Brian Laudrup waren natuurlijk ook mooi (vooral die eerste)quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Götze was sensationeel maar kwam eigenlijk om te revalideren, daar heeft alleen hij wat aan gehad, als ik naar Ajax kijk was de grootste Rijkaard, van CL winnaar Milan naar Ajax en dan de CL winnen, dat overtreft niemand.
Neequote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:31 schreef Elan het volgende:
Zien jullie Ajax realistisch gezien nog derde worden?
Hendoquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:23 schreef Bofjijff het volgende:
Hendo verdiend zichzelf wel weer terug:
[..]
The hype is real
https://www.ajaxlife.nl/a(...)IGw09VZa7L45fofVY1_8
zou leuk zijn, transfervrij komende zomerquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:30 schreef -XOR- het volgende:
Eigenlijk zou Ajax Isaac Babadi moeten halen.
Denk het ook, hij zal zelf ook liever wachten tot de zomer neem ik aan.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:31 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
zou leuk zijn, transfervrij komende zomerpsv laat die niet gaan naar ons nu denk.
Oh dat scheelt. Gelukkig had Benny een sigarenzaak. Tevens laatste post in VBL. Blijf over je tongen roken.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je geeft zelf het antwoord al, het zal echt niet weinig zijn maar boven de 4,5 komt het echt niet uit.
andere tijden iddquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh dat scheelt. Gelukkig had Benny een sigarenzaak.
Zeker wel, al is Ajax geen favoriet om 3e te worden, dat is FC Twente. Maar de kans is er wel. Net als de kans op 4e en zelfs 2e. Al is die laatste natuurlijk heel erg klein (1%). Ook is er een kans om 6e of 7e te worden, Zelfs buiten de play offs is mogelijk maar ook erg klein.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:31 schreef Elan het volgende:
Zien jullie Ajax realistisch gezien nog derde worden?
Dan gaat het ze geld kosten en dat is ook goed.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:31 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
zou leuk zijn, transfervrij komende zomerpsv laat die niet gaan naar ons nu denk.
Vooralsnog zet ik in op plek 4, vooral omdat AZ het helemaal kwijt is. De vraag is hoe lang Twente stabiel kan blijven. Hoger dan 3e zie ik echt niet meer gebeuren.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:49 schreef Omega het volgende:
[..]
Zeker wel, al is Ajax geen favoriet om 3e te worden, dat is FC Twente. Maar de kans is er wel. Net als de kans op 4e en zelfs 2e. Al is die laatste natuurlijk heel erg klein (1%). Ook is er een kans om 6e of 7e te worden, Zelfs buiten de play offs is mogelijk maar ook erg klein.
Maar 2.5 miljoen salaris en 4.5 mil tekenbonus omdat hij transfervrij is klinkt beter?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee hoeveel het is hoor.
Alleen zijn limieten er om mee te schuiven.
Zolang Ajax het het waard vindt maakt het het mij niet uit. Dus nee, niet beter.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar 2.5 miljoen salaris en 4.5 mil tekenbonus omdat hij transfervrij is klinkt beter?
Hij zal wel veel verdienen maar het is allemaal maar relatief. Aan een andere speler had je een transfersom moeten betalen etc.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zolang Ajax het het waard vindt maakt het het mij niet uit. Dus nee, niet beter.
Tadic verdiende ook veel maar leverde veel en daar gaat het om, als hij gaat leveren is het allemaal geen punt.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij zal wel veel verdienen maar het is allemaal maar relatief. Aan een andere speler had je een transfersom moeten betalen etc.
Niet alle leiders dragen armbandenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:32 schreef marcb1974 het volgende:
Bergwijn blijft aanvoerder (volgens Henderson)
Uiteraard. Toch luister ik liever naar Henderson dan naar Bergwijn.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Niet alle leiders dragen armbanden
Kwam een stuk beter over net ja.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Uiteraard. Toch luister ik liever naar Henderson dan naar Bergwijn.
cruiff heeft altijd gelijkquote:Henderson speelde bij Liverpool altijd met nummer 14 op zijn rug. Maar Ajax besloot op de 60ste verjaardag van Johan Cruijff dat er nooit meer iemand met dat nummer bij de club zou voetballen. Cruijff zelf snapte daar trouwens niets van. ,,Dat is toch geen eerbetoon? Je moet juist altijd je beste speler met nummer veertien laten spelen”, zei hij.
Oneequote:
zegt de grootste amateur die niet eens kan spellen en het woord Amsterdam niet kan typen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
cruiff heeft altijd gelijk
het blijven toch een stel amateurische dwazen in 020
een van de weinigen die goedkoop en een instant hit was, was good old David Loggie . Door Barry Hughes voor een prikkie naar Sparta en met uitzondering van een jaar België vervolgens 13 jaar in Nl gevoetbald. probleem was hoeveel hij ook trainde hij bleef eruit zien als een bouwvakker op leeftijd die op zondag even voor de derde helft komt meedoen. scoorde wel verdomd veel goalsquote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:57 schreef -XOR- het volgende:
Het probleem van Engelsen is wel dat ze eigenlijk altijd overpriced zijn. Er wordt nu net gedaan alsof deze categorie spelers normaal niet te halen is voor Nederlandse clubs maar PSV had natuurlijk Mario Gotze niet zo lang geleden en in Belgie kocht Standard Luik ooit Prosinecki en Conceicao, alledrie toch wel grotere voetballers dan Henderson.
In die tijd waren ze allemaal niet zo duur hè, was gewoon een andere tijd dat buitenlanders een uitzondering waren. Wat je wel momenteel ziet is jongere engelse talenten die het elders zoeken omdat ze in de PL niet aan spelen toekomen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:46 schreef Sabata het volgende:
[..]
een van de weinigen die goedkoop en een instant hit was, was good old David Loggie . Door Barry Hughes voor een prikkie naar Sparta en met uitzondering van een jaar België vervolgens 13 jaar in Nl gevoetbald. probleem was hoeveel hij ook trainde hij bleef eruit zien als een bouwvakker op leeftijd die op zondag even voor de derde helft komt meedoen. scoorde wel verdomd veel goals
Rijkaard en Laudrup waren significant betere voetballers.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:11 schreef marcb1974 het volgende:
Pers co. nu. Blijft toch raar iemand als Henderson zo te zien bij Ajax.
Zelfde gevoel bij een Rijkaard of M. Laudrup.
Hij gaat daar ook vrolijk mee verder in de Afrika Cupquote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:14 schreef Ramboetan het volgende:
Zag een statistiek van Kudus voorbij komen. In de Premier league heeft hij in verhouding de meeste doelpunten gescoord uit het aantal kansen dat hij heeft gekregen. 6 goals uit 1.83 expected goals. Erg knap.
Zeker maar ik kan me nog herinneren dat Cruijff Wouters haalde en iedereen dacht (ik zelf ook hoor) wat moet je met die houthakker maar dat bleek ook een aanwinst, gewoon omdat hij ook anderen beter liet spelen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Rijkaard en Laudrup waren significant betere voetballers.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:14 schreef Ramboetan het volgende:
Zag een statistiek van Kudus voorbij komen. In de Premier league heeft hij in verhouding de meeste doelpunten gescoord uit het aantal kansen dat hij heeft gekregen. 6 goals uit 1.83 expected goals. Erg knap.
neeequote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker maar ik kan me nog herinneren dat Cruijff Wouters haalde en iedereen dacht (ik zelf ook hoor) wat moet je met die houthakker maar dat bleek ook een aanwinst, gewoon omdat hij ook anderen beter liet spelen.
Dat kan boeit verder ook niet zoveel natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:37 schreef PSVCL het volgende:
Henderson staat over 2 weken in een rondo met Schouten,Veerman en Tillman![]()
Heb je weer een snuifje en een blikje klok op maatje?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
neee
gewoon omdat hij elke bal op het middenveld afpakte
jij snapt er ook echt geen reet van
Ja en dat kost ook een stuk minderquote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar 2.5 miljoen salaris en 4.5 mil tekenbonus omdat hij transfervrij is klinkt beter?
De laatsten van de dag. 😂😂quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je weer een snuifje en een blikje klok op maatje?
Ja, haha. Maar dat gaat dus niet gebeuren natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:06 schreef Wotte het volgende:
Mensen doen altijd net of ze hoogstpersoonlijk die factuur moet overboeken. Kan jou het verrotten zolang ze maar boven Feyenoord eindigen.
[ afbeelding ]
We sluiten het gewoonweg nog niet uit, vriend @BehoorlijkKritischquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, haha. Maar dat gaat dus niet gebeuren natuurlijk.
2 dingen kunnen tegelijk waar zijn:quote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:20 schreef TheVulture het volgende:
Dat uitgerekend Van Kooperen deze deal met Henderson sluit en er trots op de socials mee pronkt is trouwens wel ultieme humor. Die is blijkbaar zijn janktweet over "koopclub" in relatie tot Silvano Vos plotseling vergeten.
Dat is nog wel de vraag ja al zouden ze bij mij ook beiden spelen, wie zou jij erbij zetten als 3e met iedereen beschikbaar?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:09 schreef Tjacka het volgende:
Nu kunnen we met Zoon van Hlynn en Zoon van Hender op het middenveld spelen.
Vos op 6.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is nog wel de vraag ja al zouden ze bij mij ook beiden spelen, wie zou jij erbij zetten als 3e met iedereen beschikbaar?
Ik vond hem daar nou niet zo'n enorme indruk maken, zou om te beginnen wel Henderson op 6 doen en wie weet lukt het dan Taylor ook beter op 8.quote:
daar hoop ik dan een beetje op. Heb nog steeds het gevoel dat er meer in zit, maar dat iemand ernaast het er uit moet halen waardoor hij veel beter zal spelen ofzoquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond hem daar nou niet zo'n enorme indruk maken, zou om te beginnen wel Henderson op 6 doen en wie weet lukt het dan Taylor ook beter op 8.
Het probleem ligt meer op het middenveld, die spelen zowel aanvallend als verdedigend verstoppertje, als hij dat positief beinvloedt ben je al een hele stap verder.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:44 schreef Scorpie het volgende:
Aangezien we nog steeds veel te veel doelpunten tegen krijgt zou je Henderson gewoon op 6 moeten zetten met als primaire doel de instructie om de rest verdediging neer te zetten. Dat zou al een hele hoop schelen, als hem dat goed af zou gaan.
Wat er dan voor hem loopt is met deze selectie lood om oud ijzer.
Weer een tussenjaarquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:17 schreef Tjacka het volgende:
Voor volgend seizoen
Aankoop-brubbie-aankoop
Zoon van Hendo-vos-zoon van hlynn
Aankoop-hato-aankoop-aankoop
Ramaj
Er gaan nog minstens 2 tussenjaren volgen, zo snel ben je niet terug op niveau.quote:
Dat denk ik niet, dat niveau van top eredivisie is ook helemaal niet zo ver weg, je moet wel de juiste keuzes maken.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Er gaan nog minstens 2 tussenjaren volgen, zo snel ben je niet terug op niveau.
Het probleem is dat nu zowel Feijenoord als PSV een solide basis heeft en daar is Ajax zowel organisatorisch als qua spelersmateriaal nogal ver van verwijderdquote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, dat niveau van top eredivisie is ook helemaal niet zo ver weg, je moet wel de juiste keuzes maken.
Om Europees weer wat in te brengen is wel meer tijd nodig maar je ziet aan PSV en Feyenoord dat zij dat niveau ook (nog) niet hebben.
Want Feyenoord heeft zo goed gescout dat er geen eentje mee doet? Die gaan ook weer spelers kwijtraken, bij PSV is het allemaal goed in elkaar gevallen maar ook daar veel onzekerheden of gehuurde spelers blijven en wie er nog zijn eind van het seizoen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het probleem is dat nu zowel Feijenoord als PSV een solide basis heeft en daar is Ajax zowel organisatorisch als qua spelersmateriaal nogal ver van verwijderd
Ja net als psv dat heeft sinds vorig seizoenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Er gaan nog minstens 2 tussenjaren volgen, zo snel ben je niet terug op niveau.
Volgens jou ging Ajax onder Steijn ook sowieso meedoen om de titel. Dat er bij beide clubs een betere basis ligt lijkt me evident. Praktisch iedere Sven-aankoop (op misschien Sutalo en die keeper na) zal vervangen moeten worden.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Want Feyenoord heeft zo goed gescout dat er geen eentje mee doet? Die gaan ook weer spelers kwijtraken, bij PSV is het allemaal goed in elkaar gevallen maar ook daar veel onzekerheden of gehuurde spelers blijven en wie er nog zijn eind van het seizoen.
Niet dat ik denk dat met Henderson het lek boven is maar met een paar goeie versterkingen doe je gewoon weer mee, ook daar zal zijn keuze voor Ajax wel mee helpen.
60 miljoenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:50 schreef marcb1974 het volgende:
Geruchten: Ten Hag wil Brobbey nog deze transfperiode halen.
Naar mannetje dieTen Hag
Mwah, 223 mln mag ie hem hebben.quote:
Volgens mij doet Ajax altijd mee om de titel, zeker als het nog moet beginnen, af en toe heb ik het fout en verder over die basis bij de anderen, dat vind ik dus wel meevallen. Feyenoord met nog zoveel spelers behouden heeft de echte stap naar boven ook niet kunnen zetten en PSV ja daar lijkt alles wel te kloppen momenteel, we gaan het zien volgend seizoen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens jou ging Ajax onder Steijn ook sowieso meedoen om de titel. Dat er bij beide clubs een betere basis ligt lijkt me evident. Praktisch iedere Sven-aankoop (op misschien Sutalo en die keeper na) zal vervangen moeten worden.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:17 schreef Tjacka het volgende:
Voor volgend seizoen
Aankoop-brubbie-aankoop
Zoon van Hendo-vos-zoon van hlynn
Aankoop-hato-aankoop-aankoop
Ramaj
Daar zou ik juist ontzettend blij mee zijn, die gaat dan driedubbel de hoofdprijs betalen en hoewel Brobbey het relatief goed doet is het geen wonderspits.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:50 schreef marcb1974 het volgende:
Geruchten: Ten Hag wil Brobbey nog deze transfperiode halen.
Naar mannetje dieTen Hag
Ik denk wel dat hij gelijk heeft, Ajax zal voor nu kandidaat drie zijn maar zo moeilijk is het niet een elftal te creëren wat de meeste wedstrijden wint. Dat lukt Ajax nu zelfs al zonder middenveld en met Telstar-backs omdat er gewoon voorin wat meer kwaliteit loopt.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens jou ging Ajax onder Steijn ook sowieso meedoen om de titel. Dat er bij beide clubs een betere basis ligt lijkt me evident. Praktisch iedere Sven-aankoop (op misschien Sutalo en die keeper na) zal vervangen moeten worden.
Bovendien bleek Wouters ook een veel betere techniek te hebben dan verwacht.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker maar ik kan me nog herinneren dat Cruijff Wouters haalde en iedereen dacht (ik zelf ook hoor) wat moet je met die houthakker maar dat bleek ook een aanwinst, gewoon omdat hij ook anderen beter liet spelen.
Ik vind het soms wel vreemd hoe snel spelers zonder fluwelen balbehandeling maar met een prima functionele techniek en een verbeten kop worden weggezet als simpele houthakkers.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:52 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Bovendien bleek Wouters ook een veel betere techniek te hebben dan verwacht.
Hoezo eigenlijk?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..], dit soort idioterie is hoe we in de problemen zijn gekomen.
Spelers materiaal scheelt geen kut man. lopen elkaar allemaal maar wat na te blaten na een paar slechte potjes. Geneuzel.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het probleem is dat nu zowel Feijenoord als PSV een solide basis heeft en daar is Ajax zowel organisatorisch als qua spelersmateriaal nogal ver van verwijderd
PSV heeft echt wel beter materiaal hoor, Bosz had met het Ajax-materiaal niet 17x gewonnen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Spelers materiaal scheelt geen kut man. lopen elkaar allemaal maar wat na te blaten na een paar slechte potjes. Geneuzel.
Ik ontken ook niet dat PSV op dit moment sterker is maar dat geneuzel over dat Ajax zo'n slechte selectie heeft is gewoon gelul. Dat is gewoon elkaar nablaten omdat je zelf schijnbaar niet kan nadenken.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
PSV heeft echt wel beter materiaal hoor, Bosz had met het Ajax-materiaal niet 17x gewonnen.
Volgens mij ontken je dat welquote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ontken ook niet dat PSV op dit moment sterker is maar dat geneuzel over dat Ajax zo'n slechte selectie heeft is gewoon gelul. Dat is gewoon elkaar nablaten omdat je zelf schijnbaar niet kan nadenken.
Je hebt selectie en je hebt spelers, ik denk dat deze selectie niet in balans is en er teveel breedteaankopen in zitten plus dat er moeilijk een behoorlijk middenveld uit is samen te stellen, dat is wat anders dan dat die spelers er allemaal niks van kunnen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ontken ook niet dat PSV op dit moment sterker is maar dat geneuzel over dat Ajax zo'n slechte selectie heeft is gewoon gelul. Dat is gewoon elkaar nablaten omdat je zelf schijnbaar niet kan nadenken.
Mwah, Ajax heeft een, voor Ajax doen, echt matige selectie. Teveel spelers die het niveau echt niet hebben of gaan hebben. Los daarvan mocht je zelfs hiermee nooit 18e staan. 1e ga er ook alleen mee worden als de rest even hard mee faalt.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het zijn betere teams maar individueel vind ik er niet zo veel verschil tussen de meeste spelers zitten.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Volgens mij ontken je dat wel, maar sommige dingen kan je over discussiëren. Is Bergwijn slecht materiaal? Hij speelt wel als een drol.
Ik geloof dat de gemiddelde leeftijd in de basiself een jaar of 22 was dit seizoen. Het is te jong naar mijn idee. Wat @Tarado zegt de samenstelling van die selectie is gewoon niet goed. Individueel zie ik best wel wat jongens lopen met veel potentie.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, Ajax heeft een, voor Ajax doen, echt matige selectie. Teveel spelers die het niveau echt niet hebben of gaan hebben. Los daarvan mocht je zelfs hiermee nooit 18e staan. 1e ga er ook alleen mee worden als de rest even hard mee faalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |