@Coco is het hier niet mee eens.quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:53 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Er is niet veel saaier dan de KNVb beker.
Precies. We zappen even naar het snooker op Eurosport.quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:53 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Er is niet veel saaier dan de KNVB beker.
Gisteren zeker niet gekeken.quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:53 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Er is niet veel saaier dan de KNVB beker.
Tuurlijk sympathiek dat soort potjes, evenals dat het geval was eerder met Hercules, maar dat is t dan ook. Kleine clubs die voor de dood of de gladiolen gaan en soms met knotsgekke wedstrijden (soms) slagen.quote:
Hee we zijn het eens.quote:Op woensdag 17 januari 2024 22:25 schreef PSVCL het volgende:
Genieten weer
Jammer dat Till 9 van de 10 keer een wereldaanval weet te verpesten
Schouten bleek zelfs ziekquote:Op donderdag 18 januari 2024 06:04 schreef tja77 het volgende:
Veerman had kuitklachten, uit voorzorg gewisseld.
Gelukkig geen kruisband.
Schouten en Tillman waren weer top. Was weer genieten, kan me bijna geen seizoen heugen dat ik zo weer uitkeek naar de volgende wedstrijd.
Natuurlijk wel, goeie voetballers heb je nooit genoeg.quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:31 schreef Meister1984 het volgende:
Achteraf ben ik blij dat Simons niet gebleven is. Had niet in dit team gepast.
Als Simons was gebleven dan was er natuurlijk een aankoop minder gedaan. Niet te zeggen of dat voor het team beter of slechter was geweest.quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, goeie voetballers heb je nooit genoeg.
Die mis ik nou helemaal niet. Daar heb je de CL voor.quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:58 schreef PSVCL het volgende:
het enige nadeel dat PSV veel te sterk is voor de Nederlandse clubs is dat je de wedstrijdspanning mist
Dat is weer een ander verhaal maar verder gewoon gewoon geleuter dat zo'n speler niet zou passen bij dit PSV.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als Simons was gebleven dan was er natuurlijk een aankoop minder gedaan. Niet te zeggen of dat voor het team beter of slechter was geweest.
Met zijn bijna uitzonderlijke kwaliteiten en enorme intrinsieke drive ben ik er 110% van overtuigd dat Simons binnen deze groep van nog meer waarde voor PSV was geweest dan afgelopen seizoen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is weer een ander verhaal maar verder gewoon gewoon geleuter dat zo'n speler niet zou passen bij dit PSV.
Met Dest en van Aanholt hebben we al 2 prima linksbacks. Mauro kan er ook spelen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:50 schreef PirE het volgende:
Angelino op een zijspoor bij Galatasaray. Moet nog 1 wedstrijd spelen om de koop voor 6 miljoen definitief te maken maar Gala gaat hem niet meer opstellen.
Z'n bankrekening is het daar niet mee eens.quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:59 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Met Dest en van Aanholt hebben we al 2 prima linksbacks. Mauro kan er ook spelen.
Die had bij ons moeten blijven ipv terug te gaan naar City, zonde van z’n carriere, speelde echt heel leuk bij ons dat jaar.
Tja, het is ook weer geen hongerloon waar je bij PSV die extra 1 a 2 jaar voor speeltquote:Op donderdag 18 januari 2024 14:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Z'n bankrekening is het daar niet mee eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |