Ik niet, wel leuk zo met die kistjes en dat Basiri in een keer is verdwenen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:14 schreef HappyCharly het volgende:
Vind het een beetje een saaie uitzending..
Ja dit is pech, dat je het kistje kreegquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:40 schreef Gert het volgende:
Ach, door al je medebewoners genomineerd worden is erger.
Als je er maar niet voor gaat applaudiseren na afloop.quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:48 schreef Ireth het volgende:
Dat zijn verdomd goeie broodjes!!![]()
* Ireth wil nu ook!!
Soms praat ze een heel verhaal zonder stotteren en een andere keer stottert ze weer veelquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:49 schreef odie22 het volgende:
ariana stottert nu wel overdreven veel zeg
ja dat viel me ook al op, was nu wel heel erg in dat introfilmpjequote:Op donderdag 18 januari 2024 20:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Soms praat ze een heel verhaal zonder stotteren en een andere keer stottert ze weer veel
Misschien stottert ze als ze zenuwachtig is of zoquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:57 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja dat viel me ook al op, was nu wel heel erg in dat introfilmpje
ja dat zei ze gisteren wel in de tv uitzending, toen stond ze voor de hele groep, maar toen had ze ook weinig last, maar goed , ze stottert maar lekker aanquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien stottert ze als ze zenuwachtig is of zo
Ik weet niet hoe dat werkt, lijkt mij wel vreselijk als je dat hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |