Toezien dat het team volgens de scrum werkwijze werkt en het team coachen in agile. Verder beetje voorzitter spelen van de retrospective, refinements etc. En vaak wat management en teamrelatie achtige taken.]quote:
Bange reiziger gespotquote:
Haha ik stoorde me er ook al aanquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:05 schreef DKUp het volgende:
Je ziet een compleet witte lijn lopen van haar bh of bikini
Slackerquote:
Ik heb er nog nooit een ontmoet, maar hij precies wat ik me voor zou stellen inderdaad!quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:06 schreef S_E het volgende:
Hij is ook wel echt een type scrum master
quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:07 schreef XSbig het volgende:
Ik word echt aggressief van dat te grote colbert.
Dit.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:07 schreef XSbig het volgende:
Denk om het warme bad hequote:Op woensdag 17 januari 2024 20:07 schreef Sapstengel het volgende:
Ja draagt echt iets bij aan het land, al die vluchtelingen.
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:07 schreef XSbig het volgende:
tis ook over 8 min afgelopenquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:08 schreef Gibson88 het volgende:
Ik vind het vrij saai vanavond. Denk dat ik zo weer weg zap
Kwartiertje volhouden nog!quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:08 schreef Gibson88 het volgende:
Ik vind het vrij saai vanavond. Denk dat ik zo weer weg zap
Noa praat net zo ouwelijk als dit oude jasjequote:Op woensdag 17 januari 2024 20:08 schreef RipCity het volgende:
Soort bolle Noah Vahle met jas van d'r vader
Zegt me nietsquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:09 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik will To Catch a Smuggler kijken!
PENSXXLquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |