Als een vrouw met een baard kan winnen, kan een “man in een balletpak” voor Henk, Ingrid en Gerda op zich ook wel winnen natuurlijk. Het gaat er gewoon om dat dit HET moment van de avond wordt, net als Conchita dat destijds was. Of Salvador Sobral bijvoorbeeld.quote:Op zondag 31 maart 2024 00:14 schreef Momo het volgende:
[..]
De gemiddelde Henk, Ingrid en Gerda op Twitter zouden een jongen met nagellak te veel vinden (ik weet dat Nemo non binair is maar dat zal er helemaal niet in gaan dan). Ik denk dat hier wel een publiek voor is. Maar ik vind het lastig in te schatten of dat 70 of 200 televote punten zou opleveren.
Maar Nemo is nooit een dark horse geweest toch. Altijd hoog bij de bookmakers en op 2 in My Scoreboard zou ik geen dark horse noemen maar gewoon een goede kanshebber.quote:Op zondag 31 maart 2024 00:19 schreef NailQueen het volgende:
Ik denk niet dat dit wint. Vind het een beetje vergelijkbaar met La Zarra. Toen dachten we ook dat het een dark horse zou zijn maar dat viel even flink tegen.
Maar dat liedje van Conchita was een mooie ballad waar ook Gerda bij aan kon sluiten.quote:Op zondag 31 maart 2024 05:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als een vrouw met een baard kan winnen, kan een “man in een balletpak” voor Henk, Ingrid en Gerda op zich ook wel winnen natuurlijk. Het gaat er gewoon om dat dit HET moment van de avond wordt, net als Conchita dat destijds was. Of Salvador Sobral bijvoorbeeld.
Ik moet wel zeggen dat die filmpjes niet zo heel veel nieuws zeggen, dus wat dat betreft is het bijzonder dat Zwitserland nu zo goed gaat. Maar het bevestigt in elk geval het beeld dat dit KAN winnen dit jaar.
Ik denk dat dit jongeren wel meer aanspreekt dan Conchita, en dat is het belangrijkste televoting-blok. Persoonlijk vind ik dit ook beter. Dit zou ik uit mezelf nog wel eens opzetten, Rise Like a Phoenix heb ik na 2014 nooit meer geluisterd. Gewoon een belegen Shirley Bassey-ballad.quote:Op zondag 31 maart 2024 09:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar dat liedje van Conchita was een mooie ballad waar ook Gerda bij aan kon sluiten.Dit balletpakje is niet alleen afwijkend in outfit maar dit lied is niet bepaald gangbaar te noemen.
Ja maar ik had het over een Gerda, niet de jeugd.quote:Op zondag 31 maart 2024 10:20 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik denk dat dit jongeren wel meer aanspreekt dan Conchita, en dat is het belangrijkste televoting-blok. Persoonlijk vind ik dit ook beter. Dit zou ik uit mezelf nog wel eens opzetten, Rise Like a Phoenix heb ik na 2014 nooit meer geluisterd. Gewoon een belegen Shirley Bassey-ballad.
Dit is gewoon goed gezongen, Nemo komt goed over op camera, er is niet zoveel mis mee. Dit kan best winnen.
Ik ben hier nog niet zo zeker van, er is sinds 2014 en met name sinds 2019 wel het nodige veranderd qua tolerantie. Bij juries zie ik dit wel scoren, maar bij televote moet ik dat nog zien gebeuren. (Maar goed, misschien verrast de jeugd me.)quote:Op zondag 31 maart 2024 05:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als een vrouw met een baard kan winnen, kan een “man in een balletpak” voor Henk, Ingrid en Gerda op zich ook wel winnen natuurlijk.
quote:Op zondag 31 maart 2024 18:41 schreef grazz het volgende:
Ik zie de krantenkoppen al hoor: Exact 10 jaar later verliest Nederland opnieuw van een "man in jurk"
Dan ben jij wel de eerste die het als winnaar zag.quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:49 schreef grazz het volgende:
Potentiële winnaar dit. Uniek. Goede stem. Met goede staging verwacht ik een kippenvelmoment hier bij te gaan krijgen. Het lied pakte mij in ieder geval vanaf de eerste sec.
Als het niet Joost wordt, dan graag Nemoquote:Op zondag 31 maart 2024 18:41 schreef grazz het volgende:
Ik zie de krantenkoppen al hoor: Exact 10 jaar later verliest Nederland opnieuw van een "man in jurk"
Zeker, vanmorgen nog wel denk ik.quote:Op maandag 1 april 2024 08:01 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Zwitserland staat nu gezamenlijk met Kroatië op 16% boven aan de odds (nog wel tweede maar ik verwacht dat ze er nog voorbij gaan).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |