abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213030677
Hij gaat nu heel rap richting de nummer 1 positie bij de bookies, dus je bent niet de enige die het voelt :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_213030682
Vind Zwitserland op 1 wel een stuk logischer dan Kroatië.
pi_213030716
Ik kan dit gewoon niet zien winnen puur om het feit dat het TE out there is om echt een middenweg te vinden in de televote.

En, afgezien van Oekraïne zijn de laatste paar winnaars allemaal viraal gegaan en radio hits geworden en dat zie ik met dit liedje ook niet gebeuren
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_213031085
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2024 23:58 schreef Cee het volgende:
We gaan naar Zürich volgend jaar.
Teleurstellend voor Lausanne dit.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_213031088
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2024 00:14 schreef Momo het volgende:

[..]
De gemiddelde Henk, Ingrid en Gerda op Twitter zouden een jongen met nagellak te veel vinden (ik weet dat Nemo non binair is maar dat zal er helemaal niet in gaan dan). Ik denk dat hier wel een publiek voor is. Maar ik vind het lastig in te schatten of dat 70 of 200 televote punten zou opleveren.
Als een vrouw met een baard kan winnen, kan een “man in een balletpak” voor Henk, Ingrid en Gerda op zich ook wel winnen natuurlijk. Het gaat er gewoon om dat dit HET moment van de avond wordt, net als Conchita dat destijds was. Of Salvador Sobral bijvoorbeeld.

Ik moet wel zeggen dat die filmpjes niet zo heel veel nieuws zeggen, dus wat dat betreft is het bijzonder dat Zwitserland nu zo goed gaat. Maar het bevestigt in elk geval het beeld dat dit KAN winnen dit jaar.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_213031533
Oke Nemo _O_

Ik zie dit ook winnen :Y , ik denk dat Nemo ook een onwijs goede uitstraling heeft die hun enorm endearing maakt. Zwitserland weet ook te stagen, dit gaat een momentje worden op het podium.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 31 maart 2024 @ 09:28:37 #157
163650 Greys
pi_213031753
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2024 00:19 schreef NailQueen het volgende:
Ik denk niet dat dit wint. Vind het een beetje vergelijkbaar met La Zarra. Toen dachten we ook dat het een dark horse zou zijn maar dat viel even flink tegen.
Maar Nemo is nooit een dark horse geweest toch. Altijd hoog bij de bookmakers en op 2 in My Scoreboard zou ik geen dark horse noemen maar gewoon een goede kanshebber.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213031838
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2024 05:22 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Als een vrouw met een baard kan winnen, kan een “man in een balletpak” voor Henk, Ingrid en Gerda op zich ook wel winnen natuurlijk. Het gaat er gewoon om dat dit HET moment van de avond wordt, net als Conchita dat destijds was. Of Salvador Sobral bijvoorbeeld.

Ik moet wel zeggen dat die filmpjes niet zo heel veel nieuws zeggen, dus wat dat betreft is het bijzonder dat Zwitserland nu zo goed gaat. Maar het bevestigt in elk geval het beeld dat dit KAN winnen dit jaar.
Maar dat liedje van Conchita was een mooie ballad waar ook Gerda bij aan kon sluiten. :) Dit balletpakje is niet alleen afwijkend in outfit maar dit lied is niet bepaald gangbaar te noemen.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 31 maart 2024 @ 09:43:19 #159
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_213031975
Vocaal gezien hoeft niemand zich meer zorgen te maken. Nemo nailed het.

Persoonlijk ben ik wat minder gecharmeerd van de outfit en het blijft de vraag of de televoters en de jury dit breed gaan ondersteunen.

Erg leuk dat dit een jaar gaat worden dat too close to call is op dit moment, met 6/7 kanshebbers op de overwinning.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_213032432
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2024 09:35 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Maar dat liedje van Conchita was een mooie ballad waar ook Gerda bij aan kon sluiten. :) Dit balletpakje is niet alleen afwijkend in outfit maar dit lied is niet bepaald gangbaar te noemen.
Ik denk dat dit jongeren wel meer aanspreekt dan Conchita, en dat is het belangrijkste televoting-blok. Persoonlijk vind ik dit ook beter. Dit zou ik uit mezelf nog wel eens opzetten, Rise Like a Phoenix heb ik na 2014 nooit meer geluisterd. Gewoon een belegen Shirley Bassey-ballad.

Dit is gewoon goed gezongen, Nemo komt goed over op camera, er is niet zoveel mis mee. Dit kan best winnen.
pi_213032554
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2024 10:20 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ik denk dat dit jongeren wel meer aanspreekt dan Conchita, en dat is het belangrijkste televoting-blok. Persoonlijk vind ik dit ook beter. Dit zou ik uit mezelf nog wel eens opzetten, Rise Like a Phoenix heb ik na 2014 nooit meer geluisterd. Gewoon een belegen Shirley Bassey-ballad.

Dit is gewoon goed gezongen, Nemo komt goed over op camera, er is niet zoveel mis mee. Dit kan best winnen.
Ja maar ik had het over een Gerda, niet de jeugd. :)

De jeugd zal hier wel voor kiezen. Al denk ik dat Joost veel toffer is. 8-)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 31 maart 2024 @ 11:18:27 #162
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
  zondag 31 maart 2024 @ 12:27:20 #163
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213033875
Nu nummer 2 bij de bookies
  Moderator zondag 31 maart 2024 @ 13:20:47 #164
375570 crew  Cyan9
pi_213034407
Ik zie het (helaas) wel winnen, maar ik hoop het niet. Dan toch maar Rome 2025, als ik tussen de favorieten zou moeten kiezen.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_213034977
Zingen kan Nemo wel, maar het hele overkomen en het nummer vind ik gewoon eigenlijk niet zo veel. En dat zeg ik met alle respect.
pi_213038592
De hele top 5 ligt qua procenten winkans zo dicht op elkaar dat het letterlijk alle kanten op kan gaan. Wat je nu ziet is dat de fans Zwitserland een zetje geven omdat ie zo goed kan zingen live en dat van de daken schreeuwen. Maar ja, is dat voldoende voor de winst?.. Ik denk het niet, het televote publiek heeft toch echt een andere smaak dan de gemiddelde eurovision fan.
Dat neemt het echter niet weg dat er een winskans bestaat juist omdat de wedstrijd zo open ligt dit jaar. Het kan zomaar gebeuren dat er een jurybattle ontstaat tussen La Suise en Italia of een televote battle tussen Rimtim en Europapa en hierdoor de punten zo verdeeld raken dat ze alsnog winnen.. Of dat uiteindelijk Moeder Theresa hierdoor met de winst vandoor gaat.
Ik hoop dat er na de eerste echte staging repetities wat meer duidelijk gaat worden maar ook dan kan het nog steeds alle kanten op dit jaar. En dat maakt het eindelijk eens ECHT spannend. :)
pi_213039618
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2024 05:22 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Als een vrouw met een baard kan winnen, kan een “man in een balletpak” voor Henk, Ingrid en Gerda op zich ook wel winnen natuurlijk.
Ik ben hier nog niet zo zeker van, er is sinds 2014 en met name sinds 2019 wel het nodige veranderd qua tolerantie. Bij juries zie ik dit wel scoren, maar bij televote moet ik dat nog zien gebeuren. (Maar goed, misschien verrast de jeugd me.)
C’est Davie :o)
pi_213039681
Ik zie de krantenkoppen al hoor: Exact 10 jaar later verliest Nederland opnieuw van een "man in jurk" :P
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
  zondag 31 maart 2024 @ 18:42:19 #169
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_213039688
De upload van de organisatie met meer camera´s en beter geluid.

zondag 31 maart 2024 @ 18:45:51 #170
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_213039729
quote:
10s.gif Op zondag 31 maart 2024 18:41 schreef grazz het volgende:
Ik zie de krantenkoppen al hoor: Exact 10 jaar later verliest Nederland opnieuw van een "man in jurk" :P
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 11:49 schreef grazz het volgende:
Potentiële winnaar dit. Uniek. Goede stem. Met goede staging verwacht ik een kippenvelmoment hier bij te gaan krijgen. Het lied pakte mij in ieder geval vanaf de eerste sec.
Dan ben jij wel de eerste die het als winnaar zag.
pi_213039752
quote:
10s.gif Op zondag 31 maart 2024 18:41 schreef grazz het volgende:
Als het niet Joost wordt, dan graag Nemo *O* _O_
pi_213040341
Doet ie goed dit. Weet ook niet precies wat er wel en niet op band staat verder, maar wat hij zingt klinkt prima. En ja, z'n looks. Maar al stond hij het bij wijze van in een roze speedo met lieslaarzen te zingen dan vond ik het nog goed. Maar snap dat het voor sommigen teveel afleid :D
Nummer is wel heel veel ineens en zou te rommelig over kunnen komen, maar als ik nu een winnaar aan zou moeten wijzen dan is hij het :Y
pi_213042740
Ik blijf maar het idee houden dat dit voor de gemiddelde kijker iets te ontoegangelijk en moeilijk blijft... maar aan de andere kant is er bijna geen enkele favoriet die zomaar beide vinkjes kan zetten bij de jury en televote, dus een winst valt ook niet helemaal uit te sluiten.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_213044463
Zwitserland staat nu gezamenlijk met Kroatië op 16% boven aan de odds (nog wel tweede maar ik verwacht dat ze er nog voorbij gaan).
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 1 april 2024 @ 08:03:52 #175
862 Arcee
Look closer
pi_213044472
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 08:01 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Zwitserland staat nu gezamenlijk met Kroatië op 16% boven aan de odds (nog wel tweede maar ik verwacht dat ze er nog voorbij gaan).
Zeker, vanmorgen nog wel denk ik.

Nemo gaat echt als een Zwiterszakmes door de odds-boter.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')