quote:
Ja daar gaat na 5 seconden de plaat overheen, vraag je je toch af waarom hequote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:45 schreef blackswangreen het volgende:
Ik vond een post in deze thread van een maand geleden, van ene @:Em31Ik dacht al, dit heb ik toch al eerder gezien.
[..]
Ik heb het idee dat de operastukken volledig op band staan. Vind het liedje nog steeds erg veel van alles en denk niet dat het grote publiek er makkelijk voor valt. De outfit hier helpt ook niet mee denk ik zo... het is me allemaal iets te kunstzinnig..quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:24 schreef Momo het volgende:
NEMO - The Code - Switzerland 🇨🇠| Live Performance @ MusicStar - Die Revival-Show | Eurovision 2024
Live optreden op Zwitserse TV (eerder deze week opgenomen)
Het finale stuk van de opera staat niet op tape (zou ook niet mogen). Snap dat die stukjes tussen de rap op band staat want anders is dat niet te zingen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de operastukken volledig op band staan. Vind het liedje nog steeds erg veel van alles en denk niet dat het grote publiek er makkelijk voor valt. De outfit hier helpt ook niet mee denk ik zo... het is me allemaal iets te kunstzinnig..
mega goed gedaan maar ik twijfel of de rest van het 'gewone volk' hier echt voor zal vallen. Zelf ben ik non-binary en muzikant en hoewel ik het persoonlijk fantastisch vind wat ik hier zie, denk ik dat het wellicht iets te gecultiveerd is voor voor de 'gewone stemmer'..quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:24 schreef Momo het volgende:
NEMO - The Code - Switzerland 🇨🇠| Live Performance @ MusicStar - Die Revival-Show | Eurovision 2024
Live optreden op Zwitserse TV (eerder deze week opgenomen)
Dit dusquote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:47 schreef nik4ever het volgende:
[..]
mega goed gedaan maar ik twijfel of de rest van het 'gewone volk' hier echt voor zal vallen. Zelf ben ik non-binary en muzikant en hoewel ik het persoonlijk fantastisch vind wat ik hier zie, denk ik dat het wellicht iets te gecultiveerd is voor voor de 'gewone stemmer'..
Nogmaals was te verwachten als hij niet vals zong bij de pre-parties, wat blijkbaar het geval was in Madrid. Mind you, WITHOUT THE EURO MESIAS JOOST.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:53 schreef TheVulture het volgende:
Ondertussen wel lekker aan het stijgen bij de bookies, nu op 11% en zometeen Oekraine voorbij voor plek 3.
quote:
Ik kan gewoon geen andere inzending bedenken welke onderscheidend genoeg is en welke potentie heeft voor een goede staging om zowel bij jury als televote genoeg punten te pakken om te winnen!quote:Op zondag 31 maart 2024 00:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]ik voel en zie het nog niet hoor Cee
Ja die televote is dus precies het probleem, ik denk dat Henk, Ingrid en Gerda dit allemaal iets té ingewikkeld vinden, zeker als dit ook een beetje de stijl is van de stagingquote:Op zondag 31 maart 2024 00:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kan gewoon geen andere inzending bedenken welke onderscheidend genoeg is en welke potentie heeft voor een goede staging om zowel bij jury als televote genoeg punten te pakken om om te winnen!
Maar Dylan, Sanne en Marjolein ook? De jongere groep stemmers?quote:Op zondag 31 maart 2024 00:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja die televote is dus precies het probleem, ik denk dat Henk, Ingrid en Gerda dit allemaal iets té ingewikkeld vinden, zeker als dit ook een beetje de stijl is van de staging
Eigenlijk wel, het is zo'n gekke potpourri van stijlen.... maar goed ik zit er wel vaker naastquote:Op zondag 31 maart 2024 00:06 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar Dylan, Sanne en Marjolein ook? De jongere groep stemmers?
De gemiddelde Henk, Ingrid en Gerda op Twitter zouden een jongen met nagellak te veel vinden (ik weet dat Nemo non binair is maar dat zal er helemaal niet in gaan dan). Ik denk dat hier wel een publiek voor is. Maar ik vind het lastig in te schatten of dat 70 of 200 televote punten zou opleveren.quote:Op zondag 31 maart 2024 00:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja die televote is dus precies het probleem, ik denk dat Henk, Ingrid en Gerda dit allemaal iets té ingewikkeld vinden, zeker als dit ook een beetje de stijl is van de staging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |