'Kan die microfoon aan' was ook ooit nog een verzoek van Thierry Baudetquote:Op donderdag 22 februari 2024 23:21 schreef CarloV het volgende:
Thea fluistert door de microfoon en vraagt vervolgens of haar microfoon harder mag
Loco Boombox, Morgana, ik zet 24 jokers inquote:Op donderdag 22 februari 2024 23:44 schreef CarloV het volgende:
Ja even kijken wat er allemaal door is naar de second chance, meeste ben ik alweer vergeten
Dardust is ondertussen ook bezig een soort Italiaanse Thomas G:son te wordenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:04 schreef Momo het volgende:
Nummer van finalist La Rua (geschreven met Dardust)
Geen flauw idee. Hij zou mee doen in de derde halve finale, maar daar kwam ie in ieder geval niet opdagen. Wie weet hebben ze zijn auditie er uit geknipt ofzoquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:24 schreef NailQueen het volgende:
Er deed toch een Nederlander mee? Hoe was die?
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:10 schreef CarloV het volgende:
Gatenbroekmevrouw is door naar finale en is gekozen uit de San Marinese inzendingen. Liedje was best matig, maar in dit veld valt dat ook niet op. Ik denk dat nu de echte Second Chance begint
Lol watquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:27 schreef molloot200 het volgende:
Maar op Wikipedia staan de resultaten al (als die kloppen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 februari 2024 00:38 schreef aarontje112 het volgende:
Och soms zou ik willen dat San Marino gewoon een inzending kiest uit San Remo. Sommige nummers wil ik graag zien op Eurovisie zoals deze
We krijgen een San Remo nummer waarschijnlijk (dit is ook haar San Marino nummer)quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:43 schreef NailQueen het volgende:
Deze quote ik nog even uit het Sanremo topic. Het is helaas wel van toepassing
[..]
Hmm nouja vooruit dan maar.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:44 schreef Momo het volgende:
[..]
We krijgen een San Remo nummer waarschijnlijk (dit is ook haar San Marino nummer)
Tot nog toe deze alleen live gehoord, wat vreselijk was. Maar op plaat vind ik dit best een aardig nummerquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:44 schreef Momo het volgende:
[..]
We krijgen een San Remo nummer waarschijnlijk (dit is ook haar San Marino nummer)
Ja eigenlijk wel, jammer dat Loredana ondertussen rookmevrouw 2.0 is.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Tot nog toe deze alleen live gehoord, wat vreselijk was. Maar op plaat vind ik dit best een aardig nummer
Beetje backings on tape en Loredana klinkt al een stuk beter dan bij Sanremo waarschijnlijkquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, jammer dat Loredana ondertussen rookmevrouw 2.0 is.
Dat deden ze vorig jaar ook. Toen konden wij dat winnende bandje ook niet meer herinnerenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:50 schreef molloot200 het volgende:
Ik zie San Marino ook nog wel iets heel randoms doen hoor qua keuze.
Zolang het niet het AI nummer is, vind ik het wel best
oh wacht ik dacht dat die vorig jaar ook mee deed, maar dat was twee jaar geledenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:51 schreef CarloV het volgende:
Misschien moeten ze Aaron Sibley eindelijk eens uit zijn lijden verlossen.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:53 schreef Em31 het volgende:
Kan me bijna niet voorstellen dat ze Loredana niet gewoon beloofd hebben dat ze wint
Ja, het is eigenlijk niet eens echt matchfixing. Meer dat de omroep geen geld heeft, en met liefde de hoogste bieder laat gaan. En als ze dat niet doen, wordt de inzending sowieso een drama, dus je kan ze niet helemaal ongelijk geven.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Toen ik je quote zag dacht ik dat ik deze zou zien
[ afbeelding ]
Nee alleen weet ik niet of het zo’n goede keuze is.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het is eigenlijk niet eens echt matchfixing. Meer dat de omroep geen geld heeft, en met liefde de hoogste bieder laat gaan. En als ze dat niet doen, wordt de inzending sowieso een drama, dus je kan ze niet helemaal ongelijk geven.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee alleen weet ik niet of het zo’n goede keuze is.
Mja toch zou dit niet moeten kunnen. Ik snap dat San Remo niet helemaal officieel de ESF-selectie is maar in de praktijk wel, en dat iemand gewoon verschillende NSF's langsgaat met hetzelfde liedje zou niet moeten mogen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is een bonte verzameling nationaliteiten.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:01 schreef Sableheart het volgende:
Ik heb hem aanstaan, ben benieuwd wat men de afgelopen week goed genoeg vond om hier te mogen staan.
ALdi of lidl versie ervanquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:07 schreef Strani het volgende:
Zelfs die presentator lijkt een soort Chinese namaakversie van Fiorello.
Dit is wel echt helemaal live denk ikquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:08 schreef CarloV het volgende:
Ik zat even te kijken of ze de show ook al weer op youtube hadden gezet voordat het afgelopen was. maar ze hebben eindelijk de livestream knop gevonden.
Ja je weet het nooit met dit soort landenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit is wel echt helemaal live denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |