Ik mag toch hopen dat ze die 129 semifinalists niet in 2 semi's drukken?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:39 schreef Momo het volgende:
SMRTV has confirmed that the Una Voce per San Marino 2024 semi-finals, which will be recorded on 15 and 16 February, will be broadcast between 19 and 23 February at 21:40 CET.
quote:Why not? Anyone can register, the contest is open to everyone, not just those who were in Sanremo. We expect some news. Then we talk about Annalisa, Mahmood or others… I have heard that someone might be really interested and tomorrow we will be able to know more.
It’s not one of these two so we spoil this possibility but if they arrived we would be really very happy . But I’m not saying this because they are singers that we have seen at the Festival now, but because they are very famous singers who would honor and greatly raise the level of our contest too.
Dan zitten we volgend jaar met z'n allen in een obscure schuur in San Marino voor het ESFquote:
Dat heeft wel wat.quote:Op zondag 18 februari 2024 08:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan zitten we volgend jaar met z'n allen in een obscure schuur in San Marino voor het ESF
Ja en Ikke Hftgold die er ook al weleens op heeft gehint. For what it's worthquote:Op zondag 18 februari 2024 21:50 schreef Em31 het volgende:
Oh April Darby zou nog bij die 8 kunnen zitten?
Oh neequote:Op zondag 18 februari 2024 21:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja en Ikke Hftgold die er ook al weleens op heeft gehint. For what it's worth
Ze plaatste zojuist wel een instastorie op Schiphol en zegt dat het voor werk is met een knipoog?quote:Op zondag 18 februari 2024 21:50 schreef Em31 het volgende:
Ahh dat verklaart hetquote:Op zondag 18 februari 2024 22:21 schreef Thrts het volgende:
[..]
Ze plaatste zojuist wel een instastorie op Schiphol en zegt dat het voor werk is met een knipoog?
Niet gemeen bedoeld hoor maar in hoeverre is zij een grote artiest?quote:Op zondag 18 februari 2024 21:50 schreef Em31 het volgende:
Ja leuk!quote:Op zondag 18 februari 2024 21:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja en Ikke Hftgold die er ook al weleens op heeft gehint. For what it's worth
Ik dacht dat het meer ook was wie de beste nummers hadden? Kan me niet herinneren dat het altijd grote namen ofzo waren.quote:Op zondag 18 februari 2024 22:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Niet gemeen bedoeld hoor maar in hoeverre is zij een grote artiest?![]()
En in de Ding a Dong podcast werd gezegd dat ze San Marino heeft afgezegd om mee te doen met Het Perfecte Plaatje. Maar ik heb zelf geen idee wanneer dat is opgenomen
De andere jaren waren die grote artiesten nou ook niet echt groot behalve Achille Lauro en misschien Eiffel 65.quote:Op zondag 18 februari 2024 22:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Niet gemeen bedoeld hoor maar in hoeverre is zij een grote artiest?![]()
En in de Ding a Dong podcast werd gezegd dat ze San Marino heeft afgezegd om mee te doen met Het Perfecte Plaatje. Maar ik heb zelf geen idee wanneer dat is opgenomen
Maar gaan andere landen ook op Loredana stemmen?quote:Op maandag 19 februari 2024 12:18 schreef Greys het volgende:
En Itali stemt in semi 2 waar San Marino in zit.
Ben bang van niet idd.quote:Op maandag 19 februari 2024 12:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar gaan andere landen ook op Loredana stemmen?
Wie is haar ex?quote:Op maandag 19 februari 2024 12:12 schreef Greys het volgende:
Hahaha die moet en zal haar ex-husband annoyen he, desnoods via San Marino.
Ze stonden dit jaar wel als interval op het podiumquote:Op maandag 19 februari 2024 12:39 schreef Em31 het volgende:
Over Jalisse werd toch steeds gezegd dat ze de laatste jaren steeds wordt afgewezen voor Sanremo?
Leuk dat ze het nu hier probeerten Loredana
WTFquote:Op maandag 19 februari 2024 13:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Zit je....?
Haar ex-man is Bjorn Borg. De Zweed.
![]()
[x]https://twitter.com/sanremo_en/status/1755676647653781998[/x]
Ik heb erger gehoord de afgelopen wekenquote:
Ja ik had ook niet echt wat beters te doenquote:Op maandag 19 februari 2024 21:48 schreef Cee het volgende:
Ik was niet van plan te gaan kijken maar zit toch weer als een pipo op een maandagavond naar Sanmarinese audities te kijken.
Hahaha ja dit lijkt echt op die Windows Media Player achtergrondjes.quote:Op maandag 19 februari 2024 21:59 schreef H_T het volgende:
Best een hoop werk om al die acts iets te geven voor op de videoschermen
Maar ze moeten wel een bepaalde toewijding hebben, eerst naar audities achter de schermen in november als je daar door bent, dan een week in San Marino met deze semi's. Inschrijven kost schijnbaar ook 150 euro. Er zijn ook mensen uit VS en Australi die dit doen...quote:Op maandag 19 februari 2024 21:59 schreef molloot200 het volgende:
Wel mooi dat je hier een gooi kan doen naar een ESF-deelname - ongeacht of je wel of niet kan zingen of muzikaal aangelegd bent.
Dan zijn het wel chte fansquote:Op maandag 19 februari 2024 22:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar ze moeten wel een bepaalde toewijding hebben, eerst naar audities achter de schermen in november als je daar door bent, dan een week in San Marino met deze semi's. Inschrijven kost schijnbaar ook 150 euro. Er zijn ook mensen uit VS en Australi die dit doen...
Ja, maar ik heb het idee dat er wel meer moeite dan dat in zitquote:Op maandag 19 februari 2024 22:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hahaha ja dit lijkt echt op die Windows Media Player achtergrondjes.
Dit brengt mij terug naar een rel in het wielrennen van afgelopen jaar (ja dit is een topwielrenner)quote:Op maandag 19 februari 2024 22:06 schreef H_T het volgende:
Hoeveel mensen zouden er werken bij het ministerie van toerisme in San Marino?
Oh ja, dat verhaal weet ik nog welquote:Op maandag 19 februari 2024 22:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit brengt mij terug naar een rel in het wielrennen van afgelopen jaar (ja dit is een topwielrenner)
https://edition.cnn.com/2(...)-spt-intl/index.html
Nee, wel iets voor vermoedelijk een goed doel en een promofilm van het ministerie voor Toerisme. Wat aangeeft dat ze zich richten op buitenlandse kijkers, want om nou de bevolking van San Marino te overtuigen eens een kijkje in San Marino te nemen is ook weer zo watquote:Op maandag 19 februari 2024 22:11 schreef NailQueen het volgende:
Zijn de reclames voor de intratuin en het lokale sigarettenwinkeltje al geweest?
We hebben een lange weg te gaanquote:Op maandag 19 februari 2024 22:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar nog steeds wel braderieniveau eerder dan Songfestivalniveau.
99,9%, 0,1% voor Megara die morgen in de semi zit.quote:Op maandag 19 februari 2024 22:16 schreef molloot200 het volgende:
Hoe groot achten we de kans dat de winnaar uiteindelijk tussen de big artists zit?
Megaraquote:Op maandag 19 februari 2024 22:17 schreef Momo het volgende:
[..]
99,9%, 0,1% voor Megara die morgen in de semi zit.
Ik denk het eigenlijk wel, de grootste artiest van de grote artiesten en er is geen televote, enkel jury.quote:
Zo te horen is hij zelf toondoofquote:Op maandag 19 februari 2024 22:32 schreef H_T het volgende:
Hey, iemand die zijn eigen doventolk mee heeft
Ik vermoed dat die blagen dat niet erg vindenquote:
Trusten! Ik kijk nog even verderquote:
Bij Simon Evans vond ik de muziek leuk, maar de zang moet echt beterquote:Op dinsdag 20 februari 2024 02:36 schreef Cyan9 het volgende:
[x]https://twitter.com/ESCdiscord/status/1759710833687622032[/x]
Ik schakel zo nog wel even in dan. En post gerust wat je vindt, ook al is dat niet per se aardigquote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:26 schreef CarloV het volgende:
Ik kijk, maar ik zeg nooit wat. Alleen het is nu wel heel stil zo
Ik weet hoe het hier werktquote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik schakel zo nog wel even in dan. En post gerust wat je vindt, ook al is dat niet per se aardig
Uitstekend nieuws!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:47 schreef CarloV het volgende:
Op youtube staat de 1e halve finale nu in HD, dan kun je dus ook boombox in zijn volle glorie terug zien!
Denk je dat deze nachtegalen ng beter kunnen klinken?quote:
SPOILER: Parental warning 18+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op halve snelheid duurt het twee keer zo langquote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:51 schreef CarloV het volgende:
Moi, slechter gaat het in ieder geval niet worden
De echte San Remo ervaringquote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Op halve snelheid duurt het twee keer zo lang
Scanner met Baeba of waarschijnlijk andersom (of iets dat er op lijkt)quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:57 schreef Momo het volgende:
Ik lurk even mee voor Megara, hoe heet deze dame?
Er zit weinig tussen dat hilarisch slecht isquote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Er zit weinig tussen dat hilarisch slecht is
Geluid begint te kraken...quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:03 schreef CarloV het volgende:
Bij deze zit een draadje los en dan klinkt het dus zo
Straks even kijken, tijdens reclame of een praatjequote:
Klopt, Suzan en Freek doen niet meequote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:05 schreef chufi het volgende:
Stemmen voor het slechtste nummer is al lastig daar
Die mag van mij doorquote:
Hoe zou de rest van die zelfgeschreven musical gaan?quote:
Ben ook benieuwd wie de duivel zou spelen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoe zou de rest van die zelfgeschreven musical gaan?
Het zou me niet verbazen als hij dat ook doetquote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd wie de duivel zou spelen.
NAOLTONEquote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:28 schreef H_T het volgende:
Dit is de eerste die ik vanavond zie met de titel van zijn lied op zijn broek
Is er ook nog een uitslag of zijn ze allemaal al de kroeg in en vergeten te stemmen ?quote:
Er worden wat inzendingen op het podium geroepen. Die zijn sowieso door. Eentje is de winnaar van de avond en die is door naar de finaleavond, de rest op het podium heeft nog een ronde te gaanquote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Is er ook nog een uitslag of zijn ze allemaal al de kroeg in en vergeten te stemmen ?
Ah ok ... ik lees terug ... Boooooom was het minst slecht ?
Jaweeeel, maar xtra bijzonder dan! A la Loco Boomboxquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:44 schreef CarloV het volgende:
Er is heel veel heel bijzonder, maar om dat nou allemaal te gaan benoemen gaat me iets te ver
Je legt de lat nu wel erg hoog!quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Jaweeeel, maar xtra bijzonder dan! A la Loco Boombox
Er zaten een paar redelijke acts tussen, zoals XGIOVE. Maar echt baanbrekend was het niet.quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:47 schreef Momo het volgende:
[x]https://twitter.com/bet_eurovision2/status/1760435789480042588[/x]
Zaten er echt goede dingen tussen?
Dat klinkt wel bijzonderquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:28 schreef CarloV het volgende:
Ze zingt ook over dat we alles wel kunnen oplossen, maar de atoombommen zullen ons toch vernietigen. De zinloosheid van het bestaan komt hier heel goed over op meerdere manieren. Goed gedaan!
Gelukkig hebben we de foto's nog:quote:
Hebben ze Belize, Benin en Burundi zomaar overgeslagen?quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:23 schreef CarloV het volgende:
Na drie dagen australi is nu eindelijk de kaart van Congo aan de buurt op de achtergrond
Die waren blijkbaar niet "Good Togo"quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Hebben ze Belize, Benin en Burundi zomaar overgeslagen?
'Kan die microfoon aan' was ook ooit nog een verzoek van Thierry Baudetquote:Op donderdag 22 februari 2024 23:21 schreef CarloV het volgende:
Thea fluistert door de microfoon en vraagt vervolgens of haar microfoon harder mag
Loco Boombox, Morgana, ik zet 24 jokers inquote:Op donderdag 22 februari 2024 23:44 schreef CarloV het volgende:
Ja even kijken wat er allemaal door is naar de second chance, meeste ben ik alweer vergeten
Dardust is ondertussen ook bezig een soort Italiaanse Thomas G:son te wordenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:04 schreef Momo het volgende:
Nummer van finalist La Rua (geschreven met Dardust)
Geen flauw idee. Hij zou mee doen in de derde halve finale, maar daar kwam ie in ieder geval niet opdagen. Wie weet hebben ze zijn auditie er uit geknipt ofzoquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:24 schreef NailQueen het volgende:
Er deed toch een Nederlander mee? Hoe was die?
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:10 schreef CarloV het volgende:
Gatenbroekmevrouw is door naar finale en is gekozen uit de San Marinese inzendingen. Liedje was best matig, maar in dit veld valt dat ook niet op. Ik denk dat nu de echte Second Chance begint
Lol watquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:27 schreef molloot200 het volgende:
Maar op Wikipedia staan de resultaten al (als die kloppen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 februari 2024 00:38 schreef aarontje112 het volgende:
Och soms zou ik willen dat San Marino gewoon een inzending kiest uit San Remo. Sommige nummers wil ik graag zien op Eurovisie zoals deze
We krijgen een San Remo nummer waarschijnlijk (dit is ook haar San Marino nummer)quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:43 schreef NailQueen het volgende:
Deze quote ik nog even uit het Sanremo topic. Het is helaas wel van toepassing
[..]
Hmm nouja vooruit dan maar.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:44 schreef Momo het volgende:
[..]
We krijgen een San Remo nummer waarschijnlijk (dit is ook haar San Marino nummer)
Tot nog toe deze alleen live gehoord, wat vreselijk was. Maar op plaat vind ik dit best een aardig nummerquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:44 schreef Momo het volgende:
[..]
We krijgen een San Remo nummer waarschijnlijk (dit is ook haar San Marino nummer)
Ja eigenlijk wel, jammer dat Loredana ondertussen rookmevrouw 2.0 is.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Tot nog toe deze alleen live gehoord, wat vreselijk was. Maar op plaat vind ik dit best een aardig nummer
Beetje backings on tape en Loredana klinkt al een stuk beter dan bij Sanremo waarschijnlijkquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, jammer dat Loredana ondertussen rookmevrouw 2.0 is.
Dat deden ze vorig jaar ook. Toen konden wij dat winnende bandje ook niet meer herinnerenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:50 schreef molloot200 het volgende:
Ik zie San Marino ook nog wel iets heel randoms doen hoor qua keuze.
Zolang het niet het AI nummer is, vind ik het wel best
oh wacht ik dacht dat die vorig jaar ook mee deed, maar dat was twee jaar geledenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:51 schreef CarloV het volgende:
Misschien moeten ze Aaron Sibley eindelijk eens uit zijn lijden verlossen.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:53 schreef Em31 het volgende:
Kan me bijna niet voorstellen dat ze Loredana niet gewoon beloofd hebben dat ze wint
Ja, het is eigenlijk niet eens echt matchfixing. Meer dat de omroep geen geld heeft, en met liefde de hoogste bieder laat gaan. En als ze dat niet doen, wordt de inzending sowieso een drama, dus je kan ze niet helemaal ongelijk geven.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Toen ik je quote zag dacht ik dat ik deze zou zien
[ afbeelding ]
Nee alleen weet ik niet of het zo’n goede keuze is.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het is eigenlijk niet eens echt matchfixing. Meer dat de omroep geen geld heeft, en met liefde de hoogste bieder laat gaan. En als ze dat niet doen, wordt de inzending sowieso een drama, dus je kan ze niet helemaal ongelijk geven.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 18:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee alleen weet ik niet of het zo’n goede keuze is.
Mja toch zou dit niet moeten kunnen. Ik snap dat San Remo niet helemaal officieel de ESF-selectie is maar in de praktijk wel, en dat iemand gewoon verschillende NSF's langsgaat met hetzelfde liedje zou niet moeten mogen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is een bonte verzameling nationaliteiten.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:01 schreef Sableheart het volgende:
Ik heb hem aanstaan, ben benieuwd wat men de afgelopen week goed genoeg vond om hier te mogen staan.
ALdi of lidl versie ervanquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:07 schreef Strani het volgende:
Zelfs die presentator lijkt een soort Chinese namaakversie van Fiorello.
Dit is wel echt helemaal live denk ikquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:08 schreef CarloV het volgende:
Ik zat even te kijken of ze de show ook al weer op youtube hadden gezet voordat het afgelopen was. maar ze hebben eindelijk de livestream knop gevonden.
Ja je weet het nooit met dit soort landenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit is wel echt helemaal live denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |