abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212062447

Seizoen 2024, nieuwe kandidaten - nieuwe trouwerijen - nieuwe ellende. Komt u er maar in!

Vooruitkijkers kunnen terecht in het RLS / [VIDEOLAND] Married at First Sight #42 - the aftertalk topic.
  woensdag 17 januari 2024 @ 11:58:46 #2
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_212062635
Stel 1 gaat hem niet worden, hij is alweer verliefd, mannen gaan altijd sneller.
Stel 2 kan wel wat worden, die meid ziet er alleen uit als of ze nog in 2008 rond loopt bij Nick en Simon. Leek trouwens bij bruiloft 2 als of Katja Schuurman aanwezig was bij de bruiloft?
  woensdag 17 januari 2024 @ 14:49:56 #3
3542 Gia
User under construction
pi_212065110
Is dit topic nu de bedoeling voor de live-uitzendingen, of die andere. Ik wil liever geen spoilers zien, of in spoiler-tags.
pi_212065528
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 14:49 schreef Gia het volgende:
Is dit topic nu de bedoeling voor de live-uitzendingen, of die andere. Ik wil liever geen spoilers zien, of in spoiler-tags.
Deze is voor de tv (live) uitzendingen. :)
Deze is niet voor de vooruitkijkers met spoilers.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_212067484
Malou: waarom zit er elk jaar een schoonmoeder from hell bij? -O-
En die jurk. Dat huidkleurige elastiek en die witte plastic nopjes die je ziet zitten. _O-
Zij vindt hem niets, maar hij is in een dag verliefd. Lullig dat ze zoiets voor de kijkcijfers doen.

Jantine: needy en wanhopig. Nog niet eerder zoiets wanhopigs in dit programma gezien.
Trouwen is belangrijker dan kinderen krijgen. :')
En nu al zeggen dat het mooie kindjes worden.
Ze oogt iets te simpel voor hem. Ik dacht trouwens echt dat Jeppe een man zou krijgen. :D Gay radar rinkelde hier.

Komt er bij een derde koppel eindelijk iets met meer klasse? Ik zag wel een nette man. Het is tot nu wel erg simpel of volstrekt een volksbuurt.

Jammer dat het maar eens per week komt.
  Moderator woensdag 17 januari 2024 @ 20:47:15 #6
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_212070561
Tering wat een jopen
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_212071692
Jeppe zit stiekem nog in de kast _O-
pi_212071734
Die vader van Jantine kennen wij hier als B100 :+
pi_212072078
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 21:48 schreef GereDathan het volgende:
Jeppe zit stiekem nog in de kast _O-
Van die naam word je toch spontaan homo? ;(
pi_212072089
Jurk van Jantine zit ook niet als gegoten, te los.
Jurk van Malou ook te los.
pi_212072120
Die donkere relatiecoach is net als vorig seizoen weer blind. Ze ziet het tussen Malou en Sarath wel gebeuren. _O-
pi_212072457
Onze Limburgse vriend is veel te pushy en wanhopig op zoek, hoe kun je nu na een uur al helemaal verliefd zijn. Lijkt me ook het type dat heel erg obsessief gaat lopen sms'en na een date en dan in paniek raakt als er niet meteen een antwoord komt :D Zij lijkt nu al afgehaakt, ook omdat ze de lichamelijke klik mist.

Vraag me sowieso af hoe dat bij de screening gaat, wordt er dan uberhaupt getest op wat voor types ze vallen? Ik kan me voorstellen dat je wel aangeeft of je op een bepaalde haarkleur, grootte etc valt.

Mijn eerste indruk van Jeppe was dat mijn gaydar af ging _O- Maar volgens mij zou dat nog best iets kunnen worden.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_212072497
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 22:48 schreef TheVulture het volgende:

Vraag me sowieso af hoe dat bij de screening gaat, wordt er dan uberhaupt getest op wat voor types ze vallen? Ik kan me voorstellen dat je wel aangeeft of je op een bepaalde haarkleur, grootte etc valt.

Er staat me iets van bij dat ze wel eens foto’s lieten zien van willekeurige mensen en dan kon je aangeven of je het aantrekkelijk vond. Weet niet zeker of dat dit programma was. Misschien weet iemand dit.

En het gaat toch niet om haarkleur of grootte. Als zijn hoofd heel knap was, was er geen probleem.
(Dat ze zelf helemaal niet echt knapper is laten we even buiten beschouwing. :+ )

Bij Jantine zie ik steeds alleen dat smoezelige gebit en mondje. ;(
pi_212072505
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 22:54 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Er staat me iets van bij dat ze langer geleden wel eens foto’s lieten zien van willekeurige mensen en dan kon je aangeven of je het aantrekkelijk vond. Weet niet zeker of dat dit programma was. Misschien weet iemand dit.

En het gaat toch niet om haarkleur of grootte. Als zijn hoofd heel knap was, was er geen probleem.
(Dat ze zelf helemaal niet echt knapper is laten we even buiten beschouwing. :+ )

Ja het blijft ook persoonlijk wat iemand wel of niet aantrekkelijk vind, maar ik heb bij Malou het idee dat Sarath totaal haar fysieke type niet is en dat had je met een paar foto's van willekeurige mensen denk ik er wel uit kunnen filteren.

Waar ik me ook over blijf verbazen zijn die grote reisafstanden, da's ook al jarenlang een bron voor problemen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_212072509
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 22:57 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ja het blijft ook persoonlijk wat iemand wel of niet aantrekkelijk vind, maar ik heb bij Malou het idee dat Sarath totaal haar fysieke type niet is en dat had je met een paar foto's van willekeurige mensen denk ik er wel uit kunnen filteren.

Waar ik me ook over blijf verbazen zijn die grote reisafstanden, da's ook al jarenlang een bron voor problemen.
Malou werkte ooit in Limburg. Ze vond het geen punt. Hoe jammer dat er een groter probleem is dan afstand. :D
  donderdag 18 januari 2024 @ 07:22:33 #16
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_212073450
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 21:50 schreef GereDathan het volgende:
Die vader van Jantine kennen wij hier als B100 :+
Edwin van der Sar

quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 22:54 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Er staat me iets van bij dat ze wel eens foto’s lieten zien van willekeurige mensen en dan kon je aangeven of je het aantrekkelijk vond. Weet niet zeker of dat dit programma was. Misschien weet iemand dit.

Jantine ziet er nog uit als een meid in 2006.
Zo Nick en Simon meisje

Tuttig uiterlijk
pi_212073885
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 17:52 schreef Pisces29 het volgende:
Malou: waarom zit er elk jaar een schoonmoeder from hell bij? -O-
En die jurk. Dat huidkleurige elastiek en die witte plastic nopjes die je ziet zitten. _O-
Zij vindt hem niets, maar hij is in een dag verliefd. Lullig dat ze zoiets voor de kijkcijfers doen.

Jantine: needy en wanhopig. Nog niet eerder zoiets wanhopigs in dit programma gezien.
Trouwen is belangrijker dan kinderen krijgen. :')
En nu al zeggen dat het mooie kindjes worden.
Ze oogt iets te simpel voor hem. Ik dacht trouwens echt dat Jeppe een man zou krijgen. :D Gay radar rinkelde hier.

Komt er bij een derde koppel eindelijk iets met meer klasse? Ik zag wel een nette man. Het is tot nu wel erg simpel of volstrekt een volksbuurt.

Jammer dat het maar eens per week komt.

dinsdag en woensdag
  Moderator donderdag 18 januari 2024 @ 08:56:06 #18
382129 crew  Donna
pi_212074045
Ik vind Jeppe leuker voor Milou eigenlijk.
pi_212074057
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 08:56 schreef Donna het volgende:
Denk je dat Jeppe Milou leuk zou vinden? :D
Ik denk dat zij hem te homo vindt en hij haar te volks. Zeker geen match, imo.
  Moderator donderdag 18 januari 2024 @ 09:22:05 #20
382129 crew  Donna
pi_212074233
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 08:57 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Denk je dat Jeppe Milou leuk zou vinden? :D
Ik denk dat zij hem te homo vindt en hij haar te volks. Zeker geen match, imo.
Nee, maar qua 'spring in het veld' en levendigheid vind ik Milou en hem beter matchen dan Milou met Sarath. Niet dat dat dan meteen een match made in heaven zou zijn, maar ik vind 'm beter.
Maar ben pas bij aflevering 1 dus het kan nog alle kanten op.
pi_212074806
Die moeder op Crocs ook, heerlijke trash TV toch?
pi_212076179
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 08:56 schreef Donna het volgende:
Dit was ook mijn eerste gedachte, Jantine komt echt ontiegelijk saai over
pi_212076606
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2024 11:49 schreef Magica het volgende:

[..]
Dit was ook mijn eerste gedachte, Jantine komt echt ontiegelijk saai over
Beter voor Malou, maar Jeppe zelf valt niet op zo’n volksbuurt type. Denk ik.
pi_212076745
quote:
2s.gif Op woensdag 17 januari 2024 20:47 schreef R-woud93 het volgende:
Tering wat een jopen
Telt niet als je dik bent.
pi_212076770
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 22:48 schreef TheVulture het volgende:
Onze Limburgse vriend is veel te pushy en wanhopig op zoek, hoe kun je nu na een uur al helemaal verliefd zijn. Lijkt me ook het type dat heel erg obsessief gaat lopen sms'en na een date en dan in paniek raakt als er niet meteen een antwoord komt Zij lijkt nu al afgehaakt, ook omdat ze de lichamelijke klik mist.

Het is geen vent waar vrouwen voor in de rij staan daarom vind ik zijn verliefdheid niet zo raar. Blijkbaar is zijn datingpool van slechtere kwaliteit dan waar hij nu mee getrouwd is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')