abonnement Unibet Coolblue
pi_212062447


Seizoen 2024, nieuwe kandidaten - nieuwe trouwerijen - nieuwe ellende. Komt u er maar in!

Vooruitkijkers kunnen terecht in het RLS / [VIDEOLAND] Married at First Sight #42 - the aftertalk topic.
  woensdag 17 januari 2024 @ 11:58:46 #2
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_212062635
Stel 1 gaat hem niet worden, hij is alweer verliefd, mannen gaan altijd sneller.
Stel 2 kan wel wat worden, die meid ziet er alleen uit als of ze nog in 2008 rond loopt bij Nick en Simon. Leek trouwens bij bruiloft 2 als of Katja Schuurman aanwezig was bij de bruiloft?
  woensdag 17 januari 2024 @ 14:49:56 #3
3542 Gia
User under construction
pi_212065110
Is dit topic nu de bedoeling voor de live-uitzendingen, of die andere. Ik wil liever geen spoilers zien, of in spoiler-tags.
pi_212065528
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 14:49 schreef Gia het volgende:
Is dit topic nu de bedoeling voor de live-uitzendingen, of die andere. Ik wil liever geen spoilers zien, of in spoiler-tags.
Deze is voor de tv (live) uitzendingen. :)
Deze is niet voor de vooruitkijkers met spoilers.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_212067484
Malou: waarom zit er elk jaar een schoonmoeder from hell bij? -O-
En die jurk. Dat huidkleurige elastiek en die witte plastic nopjes die je ziet zitten. _O-
Zij vindt hem niets, maar hij is in een dag verliefd. Lullig dat ze zoiets voor de kijkcijfers doen.

Jantine: needy en wanhopig. Nog niet eerder zoiets wanhopigs in dit programma gezien.
Trouwen is belangrijker dan kinderen krijgen. :')
En nu al zeggen dat het mooie kindjes worden.
Ze oogt iets te simpel voor hem. Ik dacht trouwens echt dat Jeppe een man zou krijgen. :D Gay radar rinkelde hier.

Komt er bij een derde koppel eindelijk iets met meer klasse? Ik zag wel een nette man. Het is tot nu wel erg simpel of volstrekt een volksbuurt.

Jammer dat het maar eens per week komt.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator woensdag 17 januari 2024 @ 20:47:15 #6
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_212070561
Tering wat een jopen
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_212071692
Jeppe zit stiekem nog in de kast _O-
pi_212071734
Die vader van Jantine kennen wij hier als B100 :+
pi_212072078
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 21:48 schreef GereDathan het volgende:
Jeppe zit stiekem nog in de kast _O-
Van die naam word je toch spontaan homo? ;(
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_212072089
Jurk van Jantine zit ook niet als gegoten, te los.
Jurk van Malou ook te los.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_212072120
Die donkere relatiecoach is net als vorig seizoen weer blind. Ze ziet het tussen Malou en Sarath wel gebeuren. _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_212072457
Onze Limburgse vriend is veel te pushy en wanhopig op zoek, hoe kun je nu na een uur al helemaal verliefd zijn. Lijkt me ook het type dat heel erg obsessief gaat lopen sms'en na een date en dan in paniek raakt als er niet meteen een antwoord komt :D Zij lijkt nu al afgehaakt, ook omdat ze de lichamelijke klik mist.

Vraag me sowieso af hoe dat bij de screening gaat, wordt er dan uberhaupt getest op wat voor types ze vallen? Ik kan me voorstellen dat je wel aangeeft of je op een bepaalde haarkleur, grootte etc valt.

Mijn eerste indruk van Jeppe was dat mijn gaydar af ging _O- Maar volgens mij zou dat nog best iets kunnen worden.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_212072497
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 22:48 schreef TheVulture het volgende:

Vraag me sowieso af hoe dat bij de screening gaat, wordt er dan uberhaupt getest op wat voor types ze vallen? Ik kan me voorstellen dat je wel aangeeft of je op een bepaalde haarkleur, grootte etc valt.

Er staat me iets van bij dat ze wel eens foto’s lieten zien van willekeurige mensen en dan kon je aangeven of je het aantrekkelijk vond. Weet niet zeker of dat dit programma was. Misschien weet iemand dit.

En het gaat toch niet om haarkleur of grootte. Als zijn hoofd heel knap was, was er geen probleem.
(Dat ze zelf helemaal niet echt knapper is laten we even buiten beschouwing. :+ )

Bij Jantine zie ik steeds alleen dat smoezelige gebit en mondje. ;(
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_212072505
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 22:54 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Er staat me iets van bij dat ze langer geleden wel eens foto’s lieten zien van willekeurige mensen en dan kon je aangeven of je het aantrekkelijk vond. Weet niet zeker of dat dit programma was. Misschien weet iemand dit.

En het gaat toch niet om haarkleur of grootte. Als zijn hoofd heel knap was, was er geen probleem.
(Dat ze zelf helemaal niet echt knapper is laten we even buiten beschouwing. :+ )

Bij Jantine zie ik steeds alleen dat smoezelige gebit en mondje. ;(
Ja het blijft ook persoonlijk wat iemand wel of niet aantrekkelijk vind, maar ik heb bij Malou het idee dat Sarath totaal haar fysieke type niet is en dat had je met een paar foto's van willekeurige mensen denk ik er wel uit kunnen filteren.

Waar ik me ook over blijf verbazen zijn die grote reisafstanden, da's ook al jarenlang een bron voor problemen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_212072509
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 22:57 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ja het blijft ook persoonlijk wat iemand wel of niet aantrekkelijk vind, maar ik heb bij Malou het idee dat Sarath totaal haar fysieke type niet is en dat had je met een paar foto's van willekeurige mensen denk ik er wel uit kunnen filteren.

Waar ik me ook over blijf verbazen zijn die grote reisafstanden, da's ook al jarenlang een bron voor problemen.
Malou werkte ooit in Limburg. Ze vond het geen punt. Hoe jammer dat er een groter probleem is dan afstand. :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 18 januari 2024 @ 07:22:33 #16
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_212073450
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 21:50 schreef GereDathan het volgende:
Die vader van Jantine kennen wij hier als B100 :+
Edwin van der Sar

quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 22:54 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Er staat me iets van bij dat ze wel eens foto’s lieten zien van willekeurige mensen en dan kon je aangeven of je het aantrekkelijk vond. Weet niet zeker of dat dit programma was. Misschien weet iemand dit.

En het gaat toch niet om haarkleur of grootte. Als zijn hoofd heel knap was, was er geen probleem.
(Dat ze zelf helemaal niet echt knapper is laten we even buiten beschouwing. :+ )

Bij Jantine zie ik steeds alleen dat smoezelige gebit en mondje. ;(
Jantine ziet er nog uit als een meid in 2006.
Zo Nick en Simon meisje

Tuttig uiterlijk
pi_212073885
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 17:52 schreef Pisces29 het volgende:
Malou: waarom zit er elk jaar een schoonmoeder from hell bij? -O-
En die jurk. Dat huidkleurige elastiek en die witte plastic nopjes die je ziet zitten. _O-
Zij vindt hem niets, maar hij is in een dag verliefd. Lullig dat ze zoiets voor de kijkcijfers doen.

Jantine: needy en wanhopig. Nog niet eerder zoiets wanhopigs in dit programma gezien.
Trouwen is belangrijker dan kinderen krijgen. :')
En nu al zeggen dat het mooie kindjes worden.
Ze oogt iets te simpel voor hem. Ik dacht trouwens echt dat Jeppe een man zou krijgen. :D Gay radar rinkelde hier.

Komt er bij een derde koppel eindelijk iets met meer klasse? Ik zag wel een nette man. Het is tot nu wel erg simpel of volstrekt een volksbuurt.

Jammer dat het maar eens per week komt.

dinsdag en woensdag
  Moderator donderdag 18 januari 2024 @ 08:56:06 #18
382129 crew  Donna
pi_212074045
Ik vind Jeppe leuker voor Milou eigenlijk.
pi_212074057
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 08:56 schreef Donna het volgende:
Ik vind Jeppe leuker voor Milou eigenlijk.
Denk je dat Jeppe Milou leuk zou vinden? :D
Ik denk dat zij hem te homo vindt en hij haar te volks. Zeker geen match, imo.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator donderdag 18 januari 2024 @ 09:22:05 #20
382129 crew  Donna
pi_212074233
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 08:57 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Denk je dat Jeppe Milou leuk zou vinden? :D
Ik denk dat zij hem te homo vindt en hij haar te volks. Zeker geen match, imo.
Nee, maar qua 'spring in het veld' en levendigheid vind ik Milou en hem beter matchen dan Milou met Sarath. Niet dat dat dan meteen een match made in heaven zou zijn, maar ik vind 'm beter.
Maar ben pas bij aflevering 1 dus het kan nog alle kanten op.
pi_212074806
Die moeder op Crocs ook, heerlijke trash TV toch?
pi_212076179
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 08:56 schreef Donna het volgende:
Ik vind Jeppe leuker voor Milou eigenlijk.
Dit was ook mijn eerste gedachte, Jantine komt echt ontiegelijk saai over
pi_212076606
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2024 11:49 schreef Magica het volgende:

[..]
Dit was ook mijn eerste gedachte, Jantine komt echt ontiegelijk saai over
Beter voor Malou, maar Jeppe zelf valt niet op zo’n volksbuurt type. Denk ik.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_212076745
quote:
2s.gif Op woensdag 17 januari 2024 20:47 schreef R-woud93 het volgende:
Tering wat een jopen
Telt niet als je dik bent.
pi_212076770
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 22:48 schreef TheVulture het volgende:
Onze Limburgse vriend is veel te pushy en wanhopig op zoek, hoe kun je nu na een uur al helemaal verliefd zijn. Lijkt me ook het type dat heel erg obsessief gaat lopen sms'en na een date en dan in paniek raakt als er niet meteen een antwoord komt Zij lijkt nu al afgehaakt, ook omdat ze de lichamelijke klik mist.

Het is geen vent waar vrouwen voor in de rij staan daarom vind ik zijn verliefdheid niet zo raar. Blijkbaar is zijn datingpool van slechtere kwaliteit dan waar hij nu mee getrouwd is.
pi_212076839
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 12:49 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Het is geen vent waar vrouwen voor in de rij staan daarom vind ik zijn verliefdheid niet zo raar. Blijkbaar is zijn datingpool van slechtere kwaliteit dan waar hij nu mee getrouwd is.
Hij zei altijd hard van stapel te lopen. Maar daar bereik je toch niks mee, helaas.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 18 januari 2024 @ 13:05:00 #27
3542 Gia
User under construction
pi_212076960
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
Jurk van Jantine zit ook niet als gegoten, te los.
Jurk van Malou ook te los.
Kan, veel bruiden proberen vlak voor de grote dag nog wat kilootjes te verliezen.
pi_212078002
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 12:49 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Het is geen vent waar vrouwen voor in de rij staan daarom vind ik zijn verliefdheid niet zo raar. Blijkbaar is zijn datingpool van slechtere kwaliteit dan waar hij nu mee getrouwd is.
Denk dat dat wel mee zal vallen toch? Hij is niet lelijk of onverzorgd en heeft de boel aardig op de rit verder. Enige minpunt wat ik zou kunnen bedenken is dat hij met 1001 verschillende zaken bezig is in het leven.

Hij heeft het niet echt getroffen qua bruid wat mij betreft. Ik vind Malou niet echt een leuke vrouw. Vind haar vooral een zeurdoos (net als haar moeder) die denkt dat het buitenhangen van haar 2 vrienden haar een sympathiek mens maakt. Meedoen aan MAFS en dan al binnen 2 minuten na het trouwen zeuren dat het "zo snel gaat", best wel sneu.
pi_212078118
Nou niet lelijk daar valt over te twisten.. en die stem :'(
pi_212078377
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 14:26 schreef GereDathan het volgende:
Denk dat dat wel mee zal vallen toch?
Zijn bruid zei nou niet bepaald dat ze hem helemaal kapot zou willen neuken. Dat verandert echt niet.
pi_212078391
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2024 14:36 schreef Magica het volgende:
Nou niet lelijk daar valt over te twisten.. en die stem :'(
Stel je die stem voor in de slaapkamer. Daar droog je denk ik als randstedeling behoorlijk van op toch?
pi_212078397
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 15:01 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Zijn bruid zei nou niet bepaald dat ze hem helemaal kapot zou willen neuken. Dat verandert echt niet.
De helft van alle koppels is gewoon een meester in het meedoen van hEt EpeRiMeNt en glimlacht tot het moment dat je je ring op de tafel mag werpen.
Malou laat het echter al wat eerder weten. :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_212078407
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 15:02 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Stel je die stem voor in de slaapkamer. Daar droog je denk ik als randstedeling behoorlijk van op toch?
Van Malou ook, tenzij je zelf het op het woonwagenkamp woont.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_212079693
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 15:01 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Zijn bruid zei nou niet bepaald dat ze hem helemaal kapot zou willen neuken. Dat verandert echt niet.
Nee, maar is zij maatgevend voor de rest van de vrouwen in Nederland dan?
pi_212079704
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 15:02 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Stel je die stem voor in de slaapkamer. Daar droog je denk ik als randstedeling behoorlijk van op toch?
Ik denk dat de meeste mensen in Nederland geen moeite hebben met uiterlijk of stem, dat zijn dingen die je niet kunt veranderen. Dat je niet iedereen even knap of leuk vindt is een persoonlijke smaak. Veel belangrijker, voor de meeste mensen, is karakter. Dat is iets waar je wel iets aan kan veranderen namelijk.
pi_212082243
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 15:02 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Stel je die stem voor in de slaapkamer. Daar droog je denk ik als randstedeling behoorlijk van op toch?
Nou dat accent is nog tot daaraan toe maar het is meer het stemgeluid dat me stoort :')
pi_212122605
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 12:49 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het is geen vent waar vrouwen voor in de rij staan daarom vind ik zijn verliefdheid niet zo raar.
Is dat zo? Door de opmerkingen van zijn vrienden ontstond bij mij juist de indruk dat hij heel veel kortdurende relaties heeft gehad, omdat hij zo snel verliefd wordt. Sarath zei ook dat hij in de twee weken vóór zijn huwelijk - dus nog zonder haar ooit te hebben ontmoet - al wat ging voelen voor Malou. Overigens begrijp ik Malou ook niet, want die gaat het experiment aan "zonder verwachtingen". Dat lijkt mij onmogelijk. Je verwacht toch op z'n minst dat de experts iemand kunnen uitzoeken die bij jou past? Jeppe en Jantine vond ik allebei wel vrolijk overkomen. Ik ben benieuwd wat we deze week te zien krijgen.
pi_212122780
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 20:11 schreef Groepfunder het volgende:

[..]
Is dat zo? Door de opmerkingen van zijn vrienden ontstond bij mij juist de indruk dat hij heel veel kortdurende relaties heeft gehad, omdat hij zo snel verliefd wordt. Sarath zei ook dat hij in de twee weken vóór zijn huwelijk - dus nog zonder haar ooit te hebben ontmoet - al wat ging voelen voor Malou. Overigens begrijp ik Malou ook niet, want die gaat het experiment aan "zonder verwachtingen". Dat lijkt mij onmogelijk. Je verwacht toch op z'n minst dat de experts iemand kunnen uitzoeken die bij jou past? Jeppe en Jantine vond ik allebei wel vrolijk overkomen. Ik ben benieuwd wat we deze week te zien krijgen.
Sarath en Baloe Malou zijn bij elkaar gezet puur voor de kijkcijfers. Al zouden ze goed bij elkaar passen qua karakter, qua uiterlijk wisten ze al dat Malou hem niet relatiemateriaal zou vinden. En een clingy man vindt geen enkele vrouw leuk, maar deze pittige tante zeker niet.

Een beetje zoals het ciao-ciao koppel van vorig jaar, maar daar ging het dan om 2 vurige dominante karakters, dat nooit zou passen.
En dan verbaasd dat de deskundigen zijn. _O_

Nu al zin in woensdag. *O*
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_212123413
Wat is een clingy? En Saraht is niet dominant maar een watje. Pisces de volgende aflevering is dinsdag :)
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
pi_212123433
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 21:02 schreef casita het volgende:
Wat is een clingy? En Saraht is niet dominant maar een watje. Pisces de volgende aflevering is dinsdag :)
Clingy is een man die continu achter je aanloopt, aanhankelijk, plakkerig. Hij wil te snel en teveel.

Thanks, dinsdag is veel beter. :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_212123489
Ja dan is Sarath clingy

[ Bericht 6% gewijzigd door casita op 22-01-2024 02:33:49 ]
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
  maandag 22 januari 2024 @ 09:16:49 #42
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_212126912
Ik ken Sarath van vroeger (zo’n 15 jaar geleden). Zoals hij op tv overkomt, zo is hij echt. Een hele lieve, beetje opportunistische kerel. Ik vind het een beetje sneu aan wie ze hem nu gekoppeld hebben en hoe het uitpakt voor hem. Hoe hij met vrouwen is weet ik niet, dat hij snel verliefd wordt en te hard van stapel loopt geloof ik wel. Maar of hij ook claimerig is weet ik zo net niet.

Ik krijg wel de indruk dat zij gewoon niet op donkere mannen valt ook. Zonder racistisch te willen zijn: zoiets speelt wel gewoon een rol in wie je aantrekkelijk vindt. Als ik 100 donkere vrouwen ontmoet dan word ik misschien ook 3 of 4 verliefd. Zo is het nu eenmaal. Ik denk dat dat bij haar ook zo werkt. En ik denk dat veel donkere vrouwen ook niet per ze op een blonde Fries vallen. Daar kunnen ze best meer rekening mee houden.
Rini dankjewel.
pi_212127591
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2024 09:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik krijg wel de indruk dat zij gewoon niet op donkere mannen valt ook. Zonder racistisch te willen zijn: zoiets speelt wel gewoon een rol in wie je aantrekkelijk vindt. Als ik 100 donkere vrouwen ontmoet dan word ik misschien ook 3 of 4 verliefd. Zo is het nu eenmaal. Ik denk dat dat bij haar ook zo werkt. En ik denk dat veel donkere vrouwen ook niet per ze op een blonde Fries vallen. Daar kunnen ze best meer rekening mee houden.
Je kan mij een hoop vertellen over het programma, maar niet dat ze hier geen rekening mee zouden houden. Ik ga er zomaar vanuit dat de eerste rits vragen bij inschrijving allemaal gerelateerd zullen zijn aan uiterlijke kenmerken. Wat zoek je wel en wat zoek je vooral niet.

En dat is verder helemaal niet racistisch, het is echt treurig dat je dat erbij moet zeggen in deze tijd. Het is gewoon een voorkeur. De een houdt van mannen de andere van vrouwen. De een heeft graag een partner van de eigen leeftijd, de ander jonger of misschien ouder. De een valt op blond en de ander op zwart haar. De een valt op Aziatisch uiterlijk en de ander op een Hollands uiterlijk. De een eet graag stamppot en de ander graag roti. De een gaat graag naar een Peter Gilles park op vakantie en de ander naar de USA. De een houdt van rock muziek en de ander van house.

Ofwel, zoveel mensen zoveel wensen. Daar is 0,0 racistisch aan. Dat is gewoon waartoe je je aangetrokken voelt. Iedereen zijn eigen smaak en voorkeur.

En ik denk oprecht dat de experts dat als allereerste en allerbelangrijkste criterium nemen. Want als alleen al die basale uiterlijke kenmerken zoals huidskleur, haarkleur, haardracht, e.d. niet kloppen dan zal het nooit maar dan ook nooit een match worden. Simpelweg omdat men dan nooit de diepte in zal gaan om elkaar verder te leren kennen. En hoewel er ook zeker een element als entertainment meespeelt voor de TV geloof ik er niet in dat het programma en de experts er ook maar enig belang bij hebben om niet matchende stellen te zoeken. Eigenlijk hoor je in 99 van de 100 gevallen achteraf dat, als het misloopt, men wel zegt dat ze de match begrijpen maar dat het om X-Y-Z niets werd.
  maandag 22 januari 2024 @ 11:45:28 #44
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_212128353
Ik kan het natuurlijk nooit met zekerheid zeggen, maar ik kreeg de indruk dat toen ze hoorde dat hij Sarrath heette (gold ook voor ma) dat ze schrok. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk.
Rini dankjewel.
  maandag 22 januari 2024 @ 13:03:06 #45
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_212129116
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2024 09:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik ken Sarath van vroeger (zo’n 15 jaar geleden). Zoals hij op tv overkomt, zo is hij echt. Een hele lieve, beetje opportunistische kerel. Ik vind het een beetje sneu aan wie ze hem nu gekoppeld hebben en hoe het uitpakt voor hem. Hoe hij met vrouwen is weet ik niet, dat hij snel verliefd wordt en te hard van stapel loopt geloof ik wel. Maar of hij ook claimerig is weet ik zo net niet.

Ik krijg wel de indruk dat zij gewoon niet op donkere mannen valt ook. Zonder racistisch te willen zijn: zoiets speelt wel gewoon een rol in wie je aantrekkelijk vindt. Als ik 100 donkere vrouwen ontmoet dan word ik misschien ook 3 of 4 verliefd. Zo is het nu eenmaal. Ik denk dat dat bij haar ook zo werkt. En ik denk dat veel donkere vrouwen ook niet per ze op een blonde Fries vallen. Daar kunnen ze best meer rekening mee houden.
Wat bedoel je met opportunistisch?

Wat betreft huidskleur: ik ga er eigenlijk vanuit dat ze daar naar vragen bij kandidaten. Of zou dat een taboe zijn? Net zoals dik/dun, lang/kort zal huidskleur (denk ik) toch ook wel een vraag zijn? Wat jij zegt: je kan gewoonweg wel of niet vallen op een bepaalde kleur, lengte, omvang etc.
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 22 januari 2024 @ 13:09:36 #46
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_212129186
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2024 13:03 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Wat bedoel je met opportunistisch?

Wat betreft huidskleur: ik ga er eigenlijk vanuit dat ze daar naar vragen bij kandidaten. Of zou dat een taboe zijn? Net zoals dik/dun, lang/kort zal huidskleur (denk ik) toch ook wel een vraag zijn? Wat jij zegt: je kan gewoonweg wel of niet vallen op een bepaalde kleur, lengte, omvang etc.
Ja, wat bedoel ik met opportunistisch? Haha, goede vraag eigenlijk. Het is een jongen die snel dingen leuk/interessant/boeiend vindt. Hij is snel geïnteresseerd. Dat zie je met vrouwen dus ook. Een vrouw die ze voor hem selecteren die hij een beetje leuk uit vindt zien, daar gaat hij dan meteen voor. Overigens speelt hij nog steeds in Sinterklaastijd voor een echte zwarte piet :D Hij is te boeken met ook een hele goede Sinterklaas!
Rini dankjewel.
pi_212130047
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2024 11:45 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik kan het natuurlijk nooit met zekerheid zeggen, maar ik kreeg de indruk dat toen ze hoorde dat hij Sarrath heette (gold ook voor ma) dat ze schrok. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk.
Van moeders kan ik het snappen, maar die is in principe ook niet betrokken bij de selectie. Logisch ook, dat is in een normale situatie ook meestal niet zo. Zou grappig zijn als mijn moeder zich ermee zou bemoeien :D

Kreeg van Malou wel de indruk dat ze het geen type voor haar vond, maar ik heb niet het idee dat dat te maken had met huidskleur of iets dergelijks. Volgens mij zag zij er gewoon niks in, ook al voldoet hij wellicht aan alles wat ze heeft doorgegeven.
pi_212130157
Sarah is eigenlijk te lief voor Malou zij walst over hem heen. Maar dat is wat wij zien we zijn er niet bij.
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
pi_212146285
Wel stoer dat David meteen een liedje voor zijn aanstaande zingt.
pi_212146430
Malou wilde zon. Lol. Heerlijk dit. _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')