Hij zei altijd hard van stapel te lopen. Maar daar bereik je toch niks mee, helaas.quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:49 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het is geen vent waar vrouwen voor in de rij staan daarom vind ik zijn verliefdheid niet zo raar. Blijkbaar is zijn datingpool van slechtere kwaliteit dan waar hij nu mee getrouwd is.
Kan, veel bruiden proberen vlak voor de grote dag nog wat kilootjes te verliezen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
Jurk van Jantine zit ook niet als gegoten, te los.
Jurk van Malou ook te los.
Denk dat dat wel mee zal vallen toch? Hij is niet lelijk of onverzorgd en heeft de boel aardig op de rit verder. Enige minpunt wat ik zou kunnen bedenken is dat hij met 1001 verschillende zaken bezig is in het leven.quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:49 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het is geen vent waar vrouwen voor in de rij staan daarom vind ik zijn verliefdheid niet zo raar. Blijkbaar is zijn datingpool van slechtere kwaliteit dan waar hij nu mee getrouwd is.
Zijn bruid zei nou niet bepaald dat ze hem helemaal kapot zou willen neuken. Dat verandert echt niet.quote:Op donderdag 18 januari 2024 14:26 schreef GereDathan het volgende:
Denk dat dat wel mee zal vallen toch?
Stel je die stem voor in de slaapkamer. Daar droog je denk ik als randstedeling behoorlijk van op toch?quote:Op donderdag 18 januari 2024 14:36 schreef Magica het volgende:
Nou niet lelijk daar valt over te twisten.. en die stem
De helft van alle koppels is gewoon een meester in het meedoen van hEt EpeRiMeNt en glimlacht tot het moment dat je je ring op de tafel mag werpen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:01 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Zijn bruid zei nou niet bepaald dat ze hem helemaal kapot zou willen neuken. Dat verandert echt niet.
Van Malou ook, tenzij je zelf het op het woonwagenkamp woont.quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:02 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Stel je die stem voor in de slaapkamer. Daar droog je denk ik als randstedeling behoorlijk van op toch?
Nee, maar is zij maatgevend voor de rest van de vrouwen in Nederland dan?quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:01 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Zijn bruid zei nou niet bepaald dat ze hem helemaal kapot zou willen neuken. Dat verandert echt niet.
Ik denk dat de meeste mensen in Nederland geen moeite hebben met uiterlijk of stem, dat zijn dingen die je niet kunt veranderen. Dat je niet iedereen even knap of leuk vindt is een persoonlijke smaak. Veel belangrijker, voor de meeste mensen, is karakter. Dat is iets waar je wel iets aan kan veranderen namelijk.quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:02 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Stel je die stem voor in de slaapkamer. Daar droog je denk ik als randstedeling behoorlijk van op toch?
Nou dat accent is nog tot daaraan toe maar het is meer het stemgeluid dat me stoortquote:Op donderdag 18 januari 2024 15:02 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Is dat zo? Door de opmerkingen van zijn vrienden ontstond bij mij juist de indruk dat hij heel veel kortdurende relaties heeft gehad, omdat hij zo snel verliefd wordt. Sarath zei ook dat hij in de twee weken vóór zijn huwelijk - dus nog zonder haar ooit te hebben ontmoet - al wat ging voelen voor Malou. Overigens begrijp ik Malou ook niet, want die gaat het experiment aan "zonder verwachtingen". Dat lijkt mij onmogelijk. Je verwacht toch op z'n minst dat de experts iemand kunnen uitzoeken die bij jou past? Jeppe en Jantine vond ik allebei wel vrolijk overkomen. Ik ben benieuwd wat we deze week te zien krijgen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:49 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het is geen vent waar vrouwen voor in de rij staan daarom vind ik zijn verliefdheid niet zo raar.
Sarath en Baloe Malou zijn bij elkaar gezet puur voor de kijkcijfers. Al zouden ze goed bij elkaar passen qua karakter, qua uiterlijk wisten ze al dat Malou hem niet relatiemateriaal zou vinden. En een clingy man vindt geen enkele vrouw leuk, maar deze pittige tante zeker niet.quote:Op zondag 21 januari 2024 20:11 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Is dat zo? Door de opmerkingen van zijn vrienden ontstond bij mij juist de indruk dat hij heel veel kortdurende relaties heeft gehad, omdat hij zo snel verliefd wordt. Sarath zei ook dat hij in de twee weken vóór zijn huwelijk - dus nog zonder haar ooit te hebben ontmoet - al wat ging voelen voor Malou. Overigens begrijp ik Malou ook niet, want die gaat het experiment aan "zonder verwachtingen". Dat lijkt mij onmogelijk. Je verwacht toch op z'n minst dat de experts iemand kunnen uitzoeken die bij jou past? Jeppe en Jantine vond ik allebei wel vrolijk overkomen. Ik ben benieuwd wat we deze week te zien krijgen.
Clingy is een man die continu achter je aanloopt, aanhankelijk, plakkerig. Hij wil te snel en teveel.quote:Op zondag 21 januari 2024 21:02 schreef casita het volgende:
Wat is een clingy? En Saraht is niet dominant maar een watje. Pisces de volgende aflevering is dinsdag
Je kan mij een hoop vertellen over het programma, maar niet dat ze hier geen rekening mee zouden houden. Ik ga er zomaar vanuit dat de eerste rits vragen bij inschrijving allemaal gerelateerd zullen zijn aan uiterlijke kenmerken. Wat zoek je wel en wat zoek je vooral niet.quote:Op maandag 22 januari 2024 09:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik krijg wel de indruk dat zij gewoon niet op donkere mannen valt ook. Zonder racistisch te willen zijn: zoiets speelt wel gewoon een rol in wie je aantrekkelijk vindt. Als ik 100 donkere vrouwen ontmoet dan word ik misschien ook 3 of 4 verliefd. Zo is het nu eenmaal. Ik denk dat dat bij haar ook zo werkt. En ik denk dat veel donkere vrouwen ook niet per ze op een blonde Fries vallen. Daar kunnen ze best meer rekening mee houden.
Wat bedoel je met opportunistisch?quote:Op maandag 22 januari 2024 09:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik ken Sarath van vroeger (zo’n 15 jaar geleden). Zoals hij op tv overkomt, zo is hij echt. Een hele lieve, beetje opportunistische kerel. Ik vind het een beetje sneu aan wie ze hem nu gekoppeld hebben en hoe het uitpakt voor hem. Hoe hij met vrouwen is weet ik niet, dat hij snel verliefd wordt en te hard van stapel loopt geloof ik wel. Maar of hij ook claimerig is weet ik zo net niet.
Ik krijg wel de indruk dat zij gewoon niet op donkere mannen valt ook. Zonder racistisch te willen zijn: zoiets speelt wel gewoon een rol in wie je aantrekkelijk vindt. Als ik 100 donkere vrouwen ontmoet dan word ik misschien ook 3 of 4 verliefd. Zo is het nu eenmaal. Ik denk dat dat bij haar ook zo werkt. En ik denk dat veel donkere vrouwen ook niet per ze op een blonde Fries vallen. Daar kunnen ze best meer rekening mee houden.
Ja, wat bedoel ik met opportunistisch? Haha, goede vraag eigenlijk. Het is een jongen die snel dingen leuk/interessant/boeiend vindt. Hij is snel geïnteresseerd. Dat zie je met vrouwen dus ook. Een vrouw die ze voor hem selecteren die hij een beetje leuk uit vindt zien, daar gaat hij dan meteen voor. Overigens speelt hij nog steeds in Sinterklaastijd voor een echte zwarte pietquote:Op maandag 22 januari 2024 13:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat bedoel je met opportunistisch?
Wat betreft huidskleur: ik ga er eigenlijk vanuit dat ze daar naar vragen bij kandidaten. Of zou dat een taboe zijn? Net zoals dik/dun, lang/kort zal huidskleur (denk ik) toch ook wel een vraag zijn? Wat jij zegt: je kan gewoonweg wel of niet vallen op een bepaalde kleur, lengte, omvang etc.
Van moeders kan ik het snappen, maar die is in principe ook niet betrokken bij de selectie. Logisch ook, dat is in een normale situatie ook meestal niet zo. Zou grappig zijn als mijn moeder zich ermee zou bemoeienquote:Op maandag 22 januari 2024 11:45 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik kan het natuurlijk nooit met zekerheid zeggen, maar ik kreeg de indruk dat toen ze hoorde dat hij Sarrath heette (gold ook voor ma) dat ze schrok. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |