Voor de finale van het esf zelf hebben ze de laatste jaren de winnaar goed voorspeld.quote:Op zondag 3 maart 2024 08:45 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
De bookmakers zijn geen voorspellers, hè.
Laagste odd, dus favoriet om te winnen, maar BetFred heeft sinds gisteren niet meer geupdated (kun je onderaan zien).quote:Op zondag 3 maart 2024 12:36 schreef GeorgeM het volgende:
Wat betekent dat lichtblauwe vakje bij IJsland bij Bet Fred @:Fred_B?
Of iemand anders die het weet?
Gezien de naam van het account neem ik dit toch met een paar korrels zout.quote:
Ja dat zou kunnen hinten naar dat de jury Hera veel beter heeft gerankt want ook de superfinale was inclusief jury.quote:Op maandag 4 maart 2024 11:47 schreef Em31 het volgende:
De IJslandse omroep heeft al gezegd dat het niets uit had gemaakt, maar goed wie een complot wil zien, ziet dat toch wel.
Ja dat een deel van IJsland dat niet zag zitten is toch ook best te begrijpen. Want de focus lag daar echt vól op, zou dat zelf bijvoorbeeld ook niet prettig hebben gevonden als Nederland dat had gedaan.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen hinten naar dat de jury Hera veel beter heeft gerankt want ook de superfinale was inclusief jury.
Ik zie nu op twitter fans los gaan over zionist complotten, maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat juryleden en andere IJslanders het misschien ook niet zo leuk vonden dat hun land een spreekbuis zou worden voor Palestina. Dat kan natuurlijk zelfs als je sympathie hebt voor de Palestijnse zaak. Problemen met televote hebben we natuurlijk vaker gehad in landen. Is lastig te zeggen uit enkel een paar filmpjes of er inderdaad een probleem was met het nummer van Bashar specifiek.
Jammer dat door dit soort zaken de nummers zelf op de tweede plaats worden gezet in de wedstrijd.
Denk dat het komt doordat het nog niet officieel bevestigd is?quote:Op maandag 4 maart 2024 12:15 schreef summer52 het volgende:
Wat zo opvallend is dat bij de odds bij elke bekende inzending zo'n pijltje staat. Dan kun je het nummer beluisteren maar bij IJsland kun je dat niet. Gaan ze toch een andere keuze maken? Of zie ik nu spoken?
Nog steeds niet? Ik hoop niet dat ze na het bekijken vann de odds ineens een switch maken en toch kiezen voor Bashar.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:17 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Denk dat het komt doordat het nog niet officieel bevestigd is?
Ik denk niet dat zo'n move de RUV veel goeds gaat doen.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:26 schreef summer52 het volgende:
[..]
Nog steeds niet? Ik hoop niet dat ze na het bekijken vann de odds ineens een switch maken en toch kiezen voor Bashar.
Ik denk het ook niet. Maar die bevestiging dat Hera toch naar Malmö gaat laat wel lang op zich wachten.quote:Op maandag 4 maart 2024 12:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zo'n move de RUV veel goeds gaat doen.
quote:Op maandag 4 maart 2024 17:01 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
Bashar won de show dus comfortabel bij zowel jury als televoting. Maar van de omroep moest het allemaal sPaNnEnDeR (en meer inkomsten genererend) zijn, en kregen we een superfinale. Waar vervolgens alle tegenstemmers zich verenigden in één alternatief lied, waardoor dat kon winnen. Hoewel dat hier nu voor het ESF leuk uitkomt, is dit natuurlijk een zeldzaam onnozel systeem om een geschikt liedje voor een veld van 26 te kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |