Ze kunnen denk ik niet tegen Hera zeggen dat ze haar plaats moet afstaan aan iemand anders.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:44 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
WHUT.
Gaan ze eerst kijken wat de bookies doen
Had dan een beter anti-stemmen liedje gekozenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, dit ruikt ook nogal naar proteststemmen. Want het winnende liedje is natuurlijk een inzending van niets. Dus wat dat betreft kan ik me wel voorstellen dat het (ook voor IJslanders zelf) lastig te voorzien was.
Nee dat lijkt me ook.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze kunnen denk ik niet tegen Hera zeggen dat ze haar plaats moet afstaan aan iemand anders.
Ja maar ik had eerlijk gezegd gedacht dat dat ook niet ging lukkenquote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, dit ruikt ook nogal naar proteststemmen. Want het winnende liedje is natuurlijk een inzending van niets. Dus wat dat betreft kan ik me wel voorstellen dat het (ook voor IJslanders zelf) lastig te voorzien was.
Als ze nu alsnog onze Palestijnse vriend sturen is het natuurlijk overduidelijk een politieke keuze van de omroep zelf, dus dan vind ik dat de EBU wel in actie mag komen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat lijkt me ook.
Maar Eurovision site zegt idd:
[ afbeelding ]
Helemaal eens.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:50 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Als ze nu alsnog onze Palestijnse vriend sturen is het natuurlijk overduidelijk een politieke keuze van de omroep zelf, dus dan vind ik dat de EBU wel in actie mag komen.
Ze zijn van 150 naar 60 gegaan bij Betfairquote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat lijkt me ook.
Maar Eurovision site zegt idd:
[ afbeelding ]
Ik zou een zaak aanspannen als ik haar was.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze kunnen denk ik niet tegen Hera zeggen dat ze haar plaats moet afstaan aan iemand anders.
In dat geval ja, maar eerst even afwachten.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:55 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik zou een zaak aanspannen als ik haar was.
Hoe kan je Hera Björk laatste zetten? Schaam je Molloot, schaam je!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:58 schreef molloot200 het volgende:
Wel fijn dat ik een keer een nieuwe laatste plek heb. Dat is sinds Albanië niet meer gebeurd
Ja, een beetje onvoorspelbaar is vaak wel goedquote:Op zondag 3 maart 2024 00:04 schreef Em31 het volgende:
De bookmakers zijn trouwens dit jaar wat betreft de nationale finales bijna niet te vertrouwenmaar dat maakt het eigenlijk wel mooi.
Er valt tegenwoordig niet veel te juichen Billie, dus we moeten elke kans pakken!quote:Op zondag 3 maart 2024 00:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, een beetje onvoorspelbaar is vaak wel goedMaar moeten we dan wel juichen dat Joost Klein steeds een plekje opschuift bij de bookies?
Volgens mij wel zoiets dat het al dan niet deelnemen in overleg met de winnende artiest zou gebeuren. Zodoende moet er vermoedelijk eerst formeel gezien zo'n gesprek plaatsvinden. Misschien is het bovendien gewoon een standaard stap in het proces, waar nu echter opeens veel aandacht voor is doordat het allemaal iets controversiëler is.quote:Op zondag 3 maart 2024 00:00 schreef Em31 het volgende:
Komt het niet omdat ze eerst een tijd hebben gezegd dat ze niet mee wilden doen? Zou wel heel raar zijn als de reden is dat ze nog even van artiest gaan wisselen.
Ik kan het niet op zetten zonder te cringen en het bijna te vergelijken met de oubolligheid van De Toppers met Shine sorryquote:Op zondag 3 maart 2024 00:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoe kan je Hera Björk laatste zetten? Schaam je Molloot, schaam je!
Aiko - Pedestal komt op een goede 2de plek.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 23:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Had dan een beter anti-stemmen liedje gekozenDit is oprecht de meest matige keuze uit de hele finale (misschien zelfs hele voorronde).
De bookmakers zijn geen voorspellers, hč.quote:Op zondag 3 maart 2024 00:04 schreef Em31 het volgende:
De bookmakers zijn trouwens dit jaar wat betreft de nationale finales bijna niet te vertrouwenmaar dat maakt het eigenlijk wel mooi.
Ja dat snap ikquote:Op zondag 3 maart 2024 08:45 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
De bookmakers zijn geen voorspellers, hč.
Hierdoor.quote:Op zondag 3 maart 2024 09:10 schreef Greys het volgende:
Waarom staat IJsland nog steeds 4e bij de bookies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |